Forfatter Emne: vinter træf hos suså mc i weekenden  (Læst 8483 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #15 Dato: Januar 16, 2006, 11:38:07 am »
Citat fra: SVea
Du får liggesår af at flyde på den sofa hele vinteren Christian!!! Der var ellers måde øl og MZ´er og alt muligt... Næste gang må du altså skrive det ned, ellers må jeg ringe til din kalender og få sendt dig afsted  :roll:


Jeg ved det, jeg skammer mig osse.... til gengæld!! drog jeg jo sydpå, ned til Hr og fru Dunk om søndagen(hvor du jo ikke kom????), en anden gang ringer du bare, når min hukommelse svigter.
   

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #16 Dato: Januar 16, 2006, 05:25:15 pm »
Citat fra: Luske
Det var ganske hyggeligt...  :D


Hvad var hyggeligt ?

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #17 Dato: Januar 16, 2006, 05:31:38 pm »
Citat fra: billie_joe
Citat fra: Luske
Det var ganske hyggeligt...  :D


Hvad var hyggeligt ?


"Det" - kan du ikke læse?  :lol:
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #18 Dato: Januar 16, 2006, 05:33:22 pm »
Det var en joke, jeg var der selv....

Og jeg må sige....

Jeg ska ik drikke i lang tid...... DOT DOT DOT

 :arrow:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #19 Dato: Januar 16, 2006, 07:39:17 pm »
Citat fra: billie_joe
Det var en joke, jeg var der selv....

Og jeg må sige....

Jeg ska ik drikke i lang tid...... DOT DOT DOT

 :arrow:

JOOOOOOOOH du skal... Skal med glæde opfriske din hukommelse igen  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #20 Dato: Januar 16, 2006, 09:42:05 pm »
Da Luske og jeg skulle finde hjem, ud på de små timer – valgte navigationen den helt store ”loveroute” en total hyggetur, på en lille snoet skovvej, kun med månen til at oplyse den tilsneet vej… det var lige før vi holdt i hånden på vej hjem  :oops:  :oops:  :oops:

Tror den hed noget med vill…vej - efter som luske gave alle svingene og bakketoppen karakter og fandt ideallinjen – tror jeg den ville være god til en mc tur  :wink:  :wink: (dog uden elskov temaet :twisted: )
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #21 Dato: Januar 16, 2006, 10:40:45 pm »
Citat fra: Bongers
Da Luske og jeg skulle finde hjem, ud på de små timer – valgte navigationen den helt store ”loveroute” en total hyggetur, på en lille snoet skovvej, kun med månen til at oplyse den tilsneet vej… det var lige før vi holdt i hånden på vej hjem  :oops:  :oops:  :oops:

Tror den hed noget med vill…vej - efter som luske gave alle svingene og bakketoppen karakter og fandt ideallinjen – tror jeg den ville være god til en mc tur  :wink:  :wink: (dog uden elskov temaet :twisted: )


Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeew :) - Hørte I så også Backstreet Boys/C21 hele vejen  :lol:  :lol:  :wink:
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #22 Dato: Januar 16, 2006, 10:45:36 pm »
Citat fra: Bongers
Da Luske og jeg skulle finde hjem, ud på de små timer – valgte navigationen den helt store ”loveroute” en total hyggetur, på en lille snoet skovvej, kun med månen til at oplyse den tilsneet vej… det var lige før vi holdt i hånden på vej hjem  :oops:  :oops:  :oops:

Tror den hed noget med vill…vej - efter som luske gave alle svingene og bakketoppen karakter og fandt ideallinjen – tror jeg den ville være god til en mc tur  :wink:  :wink: (dog uden elskov temaet :twisted: )

Elskovstema, Love route og holden i hånd...  :shock:  :shock:  :shock:  Så langt er jeg ikke engang kommet med Luske og jeg har endda kendt ham et år og købt is og pizza og alt muligt til ham... Jeg synes også det lød lidt mistænksomt med det pool tema fest du ville lokke ham til at holde nede i klubben... :twisted:  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bongers

  • Anders Matsort SV650S K2
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 556
  • Halvtids dum !!
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #23 Dato: Januar 16, 2006, 11:27:40 pm »
Citat fra: SVea
Elskovstema, Love route og holden i hånd...  :shock:  :shock:  :shock:  Så langt er jeg ikke engang kommet med Luske og jeg har endda kendt ham et år og købt is og pizza og alt muligt til ham... Jeg synes også det lød lidt mistænksomt med det pool tema fest du ville lokke ham til at holde nede i klubben... :twisted:  :twisted:  :twisted:


SVea --> Her er lidt at dulme misundelsen med  :wink:  :wink:
Though I walk through the valley of the shadows of death, shall fear no evil, for I am the meanest motherfucker in the valley

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #24 Dato: Januar 17, 2006, 07:32:16 am »
Citat fra: Bongers
SVea --> Her er lidt at dulme misundelsen med  :wink:  :wink:

 :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Han mangler understellet.... Men det har så mange af mine kærester selvfølgelig også gjort  :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #25 Dato: Januar 17, 2006, 08:40:04 am »
Citat fra: Bongers
Da Luske og jeg skulle finde hjem, ud på de små timer – valgte navigationen den helt store ”loveroute” en total hyggetur, på en lille snoet skovvej, kun med månen til at oplyse den tilsneet vej… det var lige før vi holdt i hånden på vej hjem  :oops:  :oops:  :oops:

Tror den hed noget med vill…vej - efter som luske gave alle svingene og bakketoppen karakter og fandt ideallinjen – tror jeg den ville være god til en mc tur  :wink:  :wink: (dog uden elskov temaet :twisted: )


AArrrggghhh.... det lyder fanme skræmmende  :shock:

Nu ved jeg godt at jeg som regel har temmelig svært ved at huske når jeg har været til træf. Men så beruset var jeg dog ikke til Suså træf, vi var der jo ik så lang tid.

Gir Bongers ret i det var hyggeligt nok, men lige frem elskovsrute!?  puha... :?

Men takker for turen hjem. blev sgu lidt overrasket over at alle pludselig var forsvundet  :D  , sådan nogle svagpissere  :D

billie_joe

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 156
    • http://www.sjukkerne-mc.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #26 Dato: Januar 17, 2006, 07:37:44 pm »
Alle der drikker er tabere!!!11

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #27 Dato: Januar 17, 2006, 09:30:51 pm »
Luske for f...   :roll:  vi var i SUSÅ ikke thy!!
Og mig overrasker det jo ikke hvis bongers og luske på hjemvejen i måneskinet  blev revet med af en stemning - :oops:  det er før sket for luske  :twisted: ...  kan huske en lille episode sidste sommer hvor ham og Gazelle fik sig en lille kysser lige foran mig  :lol:  :lol: så sødt det var og jeg var da glad for at jeg fik gazelle tilbage igen i samme stand som før det famøse kys  :lol:
jaja jeg var møg misundelig fordi jeg intet kys fik  :(  :D
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #28 Dato: Januar 17, 2006, 09:35:08 pm »
Citat fra: Benjii
Luske for f...   :roll:  vi var i SUSÅ ikke thy!!
Og mig overrasker det jo ikke hvis bongers og luske på hjemvejen i måneskinet  blev revet med af en stemning - :oops:  det er før sket for luske  :twisted: ...  kan huske en lille episode sidste sommer hvor ham og Gazelle fik sig en lille kysser lige foran mig  :lol:  :lol: så sødt det var og jeg var da glad for at jeg fik gazelle tilbage igen i samme stand som før det famøse kys  :lol:
jaja jeg var møg misundelig fordi jeg intet kys fik  :(  :D


åhhhh nej.. 14 dage henne i det nye år, det er godt gået, og allerede taler folk om træf skandaler, hvor jeg åbenbart er indblandet  :lol:

det blir en lang sæson..     Men med med masser af spas, træf og race  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Benjii

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
vinter træf hos suså mc i weekenden
« Svar #29 Dato: Januar 17, 2006, 09:42:27 pm »
:lol:  :lol:  :lol:  ja det er jo ikke uden grund du har fået navnet  :arrow: LUSKE  :twisted:  :twisted:  :twisted:
MASTURBATING IS NOT A CRIME!!!