Forfatter Emne: Østrig til sommer  (Læst 4348 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Østrig til sommer
« Dato: Februar 04, 2007, 07:39:58 am »
En eller flere der er frisk på en tur til Østrig, evt bo her www.mc-ferie.dk forestiller mig evt lige efter GP i assens.

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Østrig til sommer
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2007, 08:48:15 am »
Jeg har faktisk luret på det :)

(skal bare liiige ha' overtalt 'konen')

/bo
MC-løs :-/

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Østrig til sommer
« Svar #2 Dato: Februar 05, 2007, 12:19:55 pm »
Hmm ja jeg går sq også og tænker  :innocent: på det det kunne være så nice  :respekt: vis jeg ikke skal til england og Ja bestyrelsen ellers lader mig så kunne jeg godt overtales til sådan en tur...

ska

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 17
  • missil med stil
Re: Østrig til sommer
« Svar #3 Dato: Februar 09, 2007, 04:38:55 pm »
Lyder fedt !!! hvad er datoen evt.??

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Østrig til sommer
« Svar #4 Dato: Februar 09, 2007, 05:49:31 pm »
Mener GP i Holland ligger i week enden den 30 juni, vi kunne evt køre videre derfra  :D

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Re: Østrig til sommer
« Svar #5 Dato: Februar 14, 2007, 12:05:11 am »
HEY !!

Jeg var nede og køre med Kaare i 04 !!  ..han er en rigtig fin fyr og kender nogle stjerne fede veje !!

jeg siger god for det !!!

MÆRK JER DISSE ORD !!   Tag autotoget fra Hamburg og hop af et godt stykke dernede af !!!
når i regner alt ud, men dækslid, kædeslid, km-tab osv osv, så kan det KUN betale sig at tage toget...
jeg kører ALDRIG sådan en lang tur igen..  motorvejen SKIDER !!!
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Østrig til sommer
« Svar #6 Dato: Februar 17, 2007, 06:21:03 pm »
jeg vil yil GP i Holland først og køre videre til Østrig, så ikke noget tog her :D

SV-spirit

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 220
  • www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.as
Re: Østrig til sommer
« Svar #7 Dato: Marts 06, 2007, 04:19:58 pm »
Jeg var der nede sidste år. Det var en kanon tur. Kørte der ned og hjem (i et stræk). Kaare som kører VTR1000 kender bjergene ig de snoede veje som sin egen bukselomme. Ligeledes gør Matti, en tjekke som kører Hornet 600. Er der nogle der kan køre mc så er det de to. En uge med guidede ture hver dag fra morgen til aften og halvpension i alpehytte ved Zell am See koster 2995,-

Jeg skal der ned igen i år i uge 26 (på min splinternye SV1000 som jeg henter på fredag. :D

SV Spirit
SV1000S 2007, GSXR-USD, GSXR bagdæmper, Pipercross luftfilter,G&G Carbon cans,gelsæde,nr.pl.holder,klar baglygte m.blinx,Spejle m. indb. blinx,Puig mørk d.b.,stålarm. br.sl.,Elox aludæksler bremsev.beh., Spec. sædeskal, PC USB lll, Carbon forskærm+hugger

rundtpaagulvet

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Re: Østrig til sommer
« Svar #8 Dato: Marts 15, 2007, 05:17:29 pm »
jeg tog turen derned sidste sommer.desværre i en bil. men det er mc land vejende er fuld af sjove sving. kommer i der ned er motor bär i schwarz et besøg vær. besøg evt. www.motorbaer.com
lucas styr rizoma sidespejle og blink costem forlygte powerbronze undertrey ++++

bdamkjaer

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 312
Re: Østrig til sommer
« Svar #9 Dato: Februar 05, 2008, 11:05:32 am »
Hej Er der noger herfra der overvejer at køre dernede i uge 28?
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...