Forfatter Emne: Suk hvor surt >:(  (Læst 9080 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Suk hvor surt >:(
« Dato: September 25, 2004, 07:53:01 pm »
Så skete det! Jeg var idag nede og rutche på asfalten. En skovl med stort "S" fandt lige pludselig ud af at hun ikke skulle svinge til venstre alligevel og rykkede derfor ud af venstresvings banen uden at give tegn eller se sig for, - lige foran mig.  :evil:  :evil:  :(
Der skete heldigvis ikke noget med mig (Læder fra Dainese styrer) men højre side på mit kæreste eje er ikke så køn længere. Jeg nævner i flæng: ridset udst., knækket bremsearm, ridsede fodhvilere, smadret blink foran, ridset kåbe, ridset/ødelagt gashåndtag, ridset spejl og sikkert nogle flere småting.  :(  :(  :cry:  :cry:  Det bliver sikkert dyrt.

Kvinder og biler!  :evil:

Hun standsede heldigvis. Så det bliver hendes forsikring som løber med regningen for udbedring af ovenstående.

Første gang jeg er nede og ligge. Shit hvor har man bare ikke nogen chancer når det sker.

Pas på jer selv - eller rettere: Pas på kvinder i biler!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Kenn H. Jensen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
    • http://www.multi-max.dk
Re: Suk hvor surt >:(
« Svar #1 Dato: September 25, 2004, 08:08:45 pm »
Citat fra: Capone
En trist historie ang. styrt.


Nej hvor surt, jeg føler med dig. Jeg havde selv et uheld i maj måned, og der gik næsten to måneder med at få lavet motorcyklen.

Men det er da positivt at der ikke er sket noget med dig :-)
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - Tidl. SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Køb de populære MultiMax - Max Lite - Laser Lite ørepropper på www.multi-max.dk

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Suk hvor surt >:(
« Svar #2 Dato: September 25, 2004, 08:29:03 pm »
Surt surt surt  :(

Jeg håber du kan få den hurtigt repareret.

Kan du stadig køre på den ?
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Suk hvor surt >:(
« Svar #3 Dato: September 25, 2004, 09:07:27 pm »
Ja det er surt, når bilsterne ikke ser sig for, men den lyse side er da at du ikke kom til skade og at hun vedkendte sig ansvaret for uhellet.
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Suk hvor surt >:(
« Svar #4 Dato: September 25, 2004, 09:55:45 pm »
Det er vel også lidt positivt at det ikke skete lige op til sommeren, at undvære cyklen der er noget værre end nu. Men skod nok, man skal være vågen overfor billister  :o

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Suk hvor surt >:(
« Svar #5 Dato: September 25, 2004, 11:04:44 pm »
Citat fra: runes-mc.dk

Jeg håber du kan få den hurtigt repareret.

Kan du stadig køre på den ?


Ja, jeg håber ikke det er noget som tager lang tid at fikse, så jeg kan få det sidste af sæsonen med.

Men som den er nu kan jeg ikke køre på den. Bremsearmen til fodbremsen er knækket. Så den kommer ikke til at køre længere end til mekanikeren.

Det er skide ærgerligt. Men tak for den suveræne opbakning her på forum.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Suk hvor surt >:(
« Svar #6 Dato: September 25, 2004, 11:24:02 pm »
Surt! :( Håber den snart er fixet...
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Suk hvor surt >:(
« Svar #7 Dato: September 26, 2004, 12:28:07 pm »
Tjaa, hva ska man sige !
Det hele er blevet sagt.
Men godt der ikke skete noget med dig.

En mandlig bilist lavede samme stunt ved min kollega, så han måtte lægge sig med sin nyindkøbte SV'er (SV650S ,00)
Knækket fodhviler, flækket kåbe, div, ridser, et par bukkede ribben samt et brækket kraveben,
Han ligner lort i øjeblikket.

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
Suk hvor surt >:(
« Svar #8 Dato: September 27, 2004, 12:58:23 pm »
Bilister er generelt nogle blinde tølpere som skulle tvinges til at tage mc kort så de fatter hvad det er de laver - min kammerat havde et grimt uheld i fredags.. lidt den omvendte model af det der skete i ovenstående.. en stor mercedes med 4 stk 21 årige 2. generationsinvandrere (ingen racistiske undertoner her) trækker til højre på vejbanen for så helt uden advarsel at lave en uvending lige udforan min kammerat.. han rammer ind i siden på bilen med 50 kmt minus det han kunne nå at stoppe.. på mirakuløs vis undgår han at ramme bilen, flyver hen over køleren over foruden og ned på asfalten.. cyklen er totalsmaret, han slipper med blå nunkere (ramte tanken i forbifarten), en fandens masse blå mærker og et grimt håndledsbrud.. og prikken over i'et var efterfølgende at dem i bilen påstod det var hans egen skyld... uhm.. øretæver i luften? Heldigvis var der masser af vidner..
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Suk hvor surt >:(
« Svar #9 Dato: September 27, 2004, 06:15:12 pm »
Citat fra: ThomasM
Bilister er generelt nogle blinde tølpere som skulle tvinges til at tage mc kort så de fatter hvad det er de laver - min kammerat havde et grimt uheld i fredags.. lidt den omvendte model af det der skete i ovenstående.. en stor mercedes med 4 stk 21 årige 2. generationsinvandrere (ingen racistiske undertoner her) trækker til højre på vejbanen for så helt uden advarsel at lave en uvending lige udforan min kammerat.. han rammer ind i siden på bilen med 50 kmt minus det han kunne nå at stoppe.. på mirakuløs vis undgår han at ramme bilen, flyver hen over køleren over foruden og ned på asfalten.. cyklen er totalsmaret, han slipper med blå nunkere (ramte tanken i forbifarten), en fandens masse blå mærker og et grimt håndledsbrud.. og prikken over i'et var efterfølgende at dem i bilen påstod det var hans egen skyld... uhm.. øretæver i luften? Heldigvis var der masser af vidner..


Jeg tror desværre at det er den slags ulykker der sker flest af. Det har altid været min opfattelse at bilister ikke ser/overser mc'ere, hvilket meget ofte fører til farlige situationer især for motorcykelisten.
Godt at din makker slap relativt billigt (det går jo tit meget værre). Surt at være offer for en dumhed!

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Suk hvor surt >:(
« Svar #10 Dato: September 27, 2004, 07:14:12 pm »
ja det værste er næsten når bilisterne komme fra motorvejen, og skal drege ud på en almindelig landevej, jeg køre dagligt over hillerød motorvejen når jeg køre til arbejde.
jeg tror ikke at jeg lyver hvis jeg siger, at jeg ca. to gange om ugen, må lave noget der minder om en nødbremse p.g.a. at en bilist overser eller fejl vuder min hastighed. :evil:
jeg tror at man som mcist må stole mere på sig selv en på ens med trafikanter. :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

PWEE

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 291
  • Low on bike again :-)
Suk hvor surt >:(
« Svar #11 Dato: Oktober 04, 2004, 10:33:33 pm »
Jeg skal lige hilse og sige at en DOBBELT stige på tværs af Hillerød motervejen (UDEN NAVN på) + 80 km i timen heller ikke gør underværker for en SVS01.
Bare heldigt at jeg slap (selv) med en flænge i jakken og en del blå mærker, men min BIKE suk suk suk suk - med ansvar forsikring.....
SV1000SK5, Micronpotter, hugger, spyball

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Suk hvor surt >:(
« Svar #12 Dato: Oktober 05, 2004, 05:40:38 am »
Lå der en stige på tværs af motorvejen???? :cry:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Anonymous

  • Gæst
Suk hvor surt >:(
« Svar #13 Dato: Oktober 05, 2004, 08:32:28 am »
Ved afkørslen til Klausdalsbrovej, lå der en 12 meter lang dobbeltstige på tværs af vejen, jeg ved det lyder utrolig, men sandt.
Svært at se den når man koncentrerer sig om ikke at blive kørt ned bagfra af biler.................

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Suk hvor surt >:(
« Svar #14 Dato: Oktober 05, 2004, 01:29:58 pm »
Citat fra: PWEE
Jeg skal lige hilse og sige at en DOBBELT stige på tværs af Hillerød motervejen (UDEN NAVN på) + 80 km i timen heller ikke gør underværker for en SVS01.
Bare heldigt at jeg slap (selv) med en flænge i jakken og en del blå mærker, men min BIKE suk suk suk suk - med ansvar forsikring.....


 :shock: Gulp! Godt du slap "billigt". Surt med din kværn! Er den helt færdig??

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.