Forfatter Emne: Fælledparken idag?  (Læst 2805 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Fælledparken idag?
« Dato: Maj 01, 2013, 09:36:59 am »
Nogen der skal i fælledparken i dag? Nej ikke for at høre taler...  :)
GSX-R 600 K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #1 Dato: Maj 01, 2013, 11:06:00 am »
 :brok: :brok: :brok:

Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!

Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #2 Dato: Maj 01, 2013, 11:28:19 am »
:brok: :brok: :brok:

Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!

Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.

Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #3 Dato: Maj 01, 2013, 11:42:13 am »
:brok: :brok: :brok:

Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!

Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.

Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....

Mine fælledparken planer er gået lidt i vasken(tøser suk) så det kunne jeg da godt være frisk på, jeg skal dog hjem og hente MCen først, smid en sms hvis det er Gregers.
GSX-R 600 K7

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #4 Dato: Maj 01, 2013, 11:44:38 am »
Hvis man skal markere Helle's politisk skal man vel have et blåt flag med,  er hvad. 

Melder pas til pitstop, der er satme for langt fra Faxe :D

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #5 Dato: Maj 01, 2013, 11:45:45 am »
:brok: :brok: :brok:

Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!

Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.

Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....

Mine fælledparken planer er gået lidt i vasken(tøser suk) så det kunne jeg da godt være frisk på, jeg skal dog hjem og hente MCen først, smid en sms hvis det er Gregers.

Aftale. Hvis temperaturen stiger og bliver behagelig nok til en tur på Roskilde havn, så er det nr. 1 - men tvivler... :(

Jeg sender dig en sms når jeg beslutter mig. ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #6 Dato: Maj 01, 2013, 11:51:48 am »
:brok: :brok: :brok:

Min arbejdsplads fejrer ikke arbejdernes kampdag... Man ville ellers gerne have fri i det her vejr!

Til gengæld gir jeg gerne en kop/glas et eller andet på tagterrassen Lautrupsgade 11, 2100 KBH Ø hvis der er nogen af jer som er ude og lufte svinet og mangler et pitstop.

Det vil jeg ikke udelukke kunne blive en mulighed....

Mine fælledparken planer er gået lidt i vasken(tøser suk) så det kunne jeg da godt være frisk på, jeg skal dog hjem og hente MCen først, smid en sms hvis det er Gregers.

Aftale. Hvis temperaturen stiger og bliver behagelig nok til en tur på Roskilde havn, så er det nr. 1 - men tvivler... :(

Jeg sender dig en sms når jeg beslutter mig. ;)

Du er da også så pivset  :P
GSX-R 600 K7

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Fælledparken idag?
« Svar #7 Dato: Maj 01, 2013, 12:43:09 pm »
I ringer bare hvis det er :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4