Forfatter Emne: Forslag til ny bikersite.  (Læst 6135 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

-Crazy Dane-

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Forslag til ny bikersite.
« Dato: Maj 31, 2005, 02:03:16 pm »
Davs i stuen.  8)

Hvis du skulle tilmelde dig et site som KUN omhandlede motorcykler af alle mærker størrelser og farver, hvad kunne du så tænke dig at der skulle være på sådan en side.

Et eksempel kunne evt. være en side der indholdte flg.

 :arrow: Chat
 :arrow: Forum
 :arrow: Salgsside
 :arrow: FAQ
 :arrow: Træf
etc etc etc.

Sitet vil evt være et betalingsite, for at på den måde at sitet kan arrangere større events, træf, ture etc etc.

Skal det koste eller værer gratis.

Hvilke af ovenstående ville være vigtig for dig, og ville der værer andet som ville være vigtig for dig som en bruger af et site. Det jeg godt kunne tænke mig at vide, er hvilke af din behov skulle opfyldes for at du ville bruge et site som dit mødested for alle motorcykel interesseret?
Hear the Goods roar from a Devil exhaust on a SV1000K3

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Forslag til ny bikersite.
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2005, 02:08:52 pm »
Hva er der galt med det vi har her  :?:   :?
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

-Crazy Dane-

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 13
Forslag til ny bikersite.
« Svar #2 Dato: Maj 31, 2005, 02:13:55 pm »
Citat fra: Bill
Hva er der galt med det vi har her  :?:   :?


Der er nu ikke noget galt med dette site. Det er en ren forespørgelse, og hvis du ikke vil svarer på det, så står det dig jo helt frit for.   :)

Er helt vild med denne side, specielt fordi den KUN henvender sig til SV Riders..
 :D
Hear the Goods roar from a Devil exhaust on a SV1000K3

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Forslag til ny bikersite.
« Svar #3 Dato: Maj 31, 2005, 02:19:49 pm »
Jeg ville gerne give et beløb til driften af DENNE side :D  Ikke til andre, jeg bruger kun denne side, og er glad for den.

Jeg aner ikke hvor meget arbejde Ole m.fl. lægger i siden, men det må da være lidt...

Såeh hvis Ole m.fl. meldte ud at det var tid til at komme til lommerne, ville jeg naturligvis gøre det.

Jeg har mødt mange fantastiske mennesker gennem siden her, og det tror jeg vi alle er enige om :?:

Man har fornyligt indført brugerbetaling på www.cuoresportivo.dk , en side jeg bruger en del tid på, og det var en stor succes 8)
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Bongers

  • Gæst
Forslag til ny bikersite.
« Svar #4 Dato: Maj 31, 2005, 02:24:03 pm »
Er her - fordi den kun omhandler SV  :D  :D vil ikke få det samme ud af en side for alle cykler  :cry:  :cry:

Du skal argumenter godt for at få mine penge op af lommen  :evil:  :evil:  Ikke fordi jeger nærig, men vi dele alle erfaringen og viden (ja nogen mere end andre – men det er af glæde).. og det skal andre ikke gøre komicelt  :twisted:  :twisted:

Hvis vi mangler serverplads – så er jeg ude med pengene… eller vil jeg heller komme oktan på cyklen for de penge
 :wink:  :wink:

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Forslag til ny bikersite.
« Svar #5 Dato: Maj 31, 2005, 02:25:26 pm »
Du skal da være velkommen til at få mit kontonummer, så kan du bare fylde på  :lol:  :lol:

Det er begrænset, hvor megen tid jeg bruger på at holde sitet i luften. Serveren kørte i forvejen, og det var mest i starten jeg brugte tid på det.. Det hjælper også lidt på det, at der er tildelt rettigheder til forskellige folk, så de kan klare nogle af de mere "trivielle" opgaver.. (Flytte tråde, oprette album og så'en..)

Jeg har ingen planer om, det skal koste en øre at bruge dette site.. Og jeg har ingen interesse i at betale for et MC-site.. Jeg har dk.fritid.motorcykel, forum.svrider.dk og dba.dk - det er rigeligt for mig :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Forslag til ny bikersite.
« Svar #6 Dato: Maj 31, 2005, 02:25:58 pm »
Enig med Paw, men det må ikke koste noget som udgangspunkt for nye, men måske efter ½ år, for ellers tror jeg ikke at der ville komme så mange brugere som eks. her.

Jeg gidder ikke oprette mig et sted på nettet hvis de starter med at sige: "jamen hvis du vil være med i hulen Mulle så skal du betale X kr,- eller æde sneglen!!!" Glem det!!!! Jeg hader snegle på middagsbordet! :lol:

Hvem har brug for flere site´s?

www.svrider.dk
www.motorcykelgalleri.dk

Det er mere end rigeligt for mig, ellers bliver der jo ikke tid til også at trille, med alle de ting man skulle følge med i på nettet. :wink:  :D  :D
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Forslag til ny bikersite.
« Svar #7 Dato: Maj 31, 2005, 02:28:10 pm »
Umidelbart virker det for mig som om der allerede findes flere af den type sites.
f.eks. http://www.dmc-org.dk/ & http://touring.dinet.dk/

Jeg så hellere en SV klub, i stil med VFR klubben http://www.vfr.dk/ ( ved godt det er Honda  :oops: )

De har gang i ting som affjedrings dage, hvor f.eks en Õhlin's ekspert kommer og fortæller om justering og vedligehold af affjedringskomponenter.
Banedage ( sammem med Blackbirg folkene)
Forhandlerbesøg med prøvekørsel af deres VFR nye model.
Besøg hos SBS
Et årligt træf, hvor man samtidig holder generalforsamling.

Det kunne være temmeligt fedt om vi måske kunne erstatte de lidt gumpetunge Balckbirds på en banedag  :wink:

Er man også til det nære klubliv, med ugentlige klubaftener, fester og kørsel til mange træf, kan man samtidig være medlem af en af de mange lokale ( og helst fredelige/useriøse :wink: ) klubber.


Nemlig  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Forslag til ny bikersite.
« Svar #8 Dato: Maj 31, 2005, 02:46:49 pm »
Citat fra: Jannik
Enig med Paw, men det må ikke koste noget som udgangspunkt for nye, men måske efter ½ år, for ellers tror jeg ikke at der ville komme så mange brugere som eks. her.

Jeg gidder ikke oprette mig et sted på nettet hvis de starter med at sige: "jamen hvis du vil være med i hulen Mulle så skal du betale X kr,- eller æde sneglen!!!" Glem det!!!! Jeg hader snegle på middagsbordet! :lol:

Hvem har brug for flere site´s?

www.svrider.dk
www.motorcykelgalleri.dk

Det er mere end rigeligt for mig, ellers bliver der jo ikke tid til også at trille, med alle de ting man skulle følge med i på nettet. :wink:  :D  :D

Enig...... :D

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Forslag til ny bikersite.
« Svar #9 Dato: Maj 31, 2005, 03:27:19 pm »
Også et nejtak herfra!

Vil også hellere donere på frivillig basis til dem der driver sitet, end være medlem af en egentlig klub. (selvom noget af det de laver i honda foreningerne lyder udemærket)
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bongers

  • Gæst
Forslag til ny bikersite.
« Svar #10 Dato: Maj 31, 2005, 03:50:04 pm »
Hvorfor man kan ikke stemme på kr 1.620 pr måned !! :?  :?  :?

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Forslag til ny bikersite.
« Svar #11 Dato: Maj 31, 2005, 03:52:32 pm »
Jeg kan kun tilslutte mig skaren der ikke synes brugerbetaling er en god ide. Som udgangspunkt er min holdning at alt på internettet skal være gratis (evt. drevet af frivillige donationer fra brugerne). En side som denne passer mig perfekt, specielt er her en meget sober og utroligt venlig tone som savnes på store dele af internettet.

Hvis jeg skal betale for at bruge en hjemmeside skal den virkelig tilbyde noget jeg ikke kan få andre steder, og med alle de MC sider der allerede er nævnt i denne tråd tror jeg det er særdeles svært at diske op med noget nyt.

Hvis sitet skal holde træf, kurser o.s.v. vil det i mine øjne være bedre at tage betaling for hver event da alle ellers kommer til at betale for noget kun enkelte deltager i.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
Forslag til ny bikersite.
« Svar #12 Dato: Maj 31, 2005, 04:29:04 pm »
Jeg Kan kun tilslutte mig Paw Og Jannik,syns de siger det meget tydeligt. :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Forslag til ny bikersite.
« Svar #13 Dato: Maj 31, 2005, 09:40:06 pm »
Citat fra: Bongers
Hvorfor man kan ikke stemme på kr 1.620 pr måned !! :?  :?  :?


 :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Det svar/spørgsmål forklarer alt  :wink:  og jeg er sv1000% enig.

Jeg syntes denne side er så optimal som muligt...har meget svært ved at se et formål i at lave et andet :!:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Bongers

  • Gæst
Forslag til ny bikersite.
« Svar #14 Dato: Juni 01, 2005, 08:41:37 am »
Jeg vil gerne sige det samme som Havenissen - bare bedre formuleret  :D  :lol:  :D  :lol:  :D (du kan ta´ et…)

- der er en god tone her  og størrelsen på siden passer mig perfekt  8)  8)