Forfatter Emne: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?  (Læst 2376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #15 Dato: April 18, 2008, 05:39:38 pm »
Det er alt sammen gode forslag !

Jeg har holdt øje med bilen hele dagen, og han har den stadig holdende der... Jeg venter bare på, at han skal ud og køre, og så ryger jeg i en helvedes fart ned på gaden og taler lidt med ham... Har taget billeder af nummerpladen og bilen så jeg altid kan finde den igen.

Jeg har tænkt mig at spørge ham om, hvad han selv synes et hak i min forgaffel skal koste - eller om vi skal finde ud af noget med, at jeg bare selv finder på noget passende at gøre ved hans bil.
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #16 Dato: April 18, 2008, 07:41:44 pm »
Fandme sur røv! Nogle folk tænker sig altså bare ikke om!!

Nu nævner du hak i din forgaffel.. Har du så også tjekket at skiven nu ikke er blevet skæv?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

El Bola

  • Gæst
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #17 Dato: April 18, 2008, 08:51:39 pm »
jeg syntes at du skulle smadre ham.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #18 Dato: April 18, 2008, 09:08:43 pm »
Brænd hans bil af - det burde gå lige op  :twisted:
Ej, spøg til side. Virkelig surt og ganske overraskende at folk tilsyneladende er SÅ egoistiske at de gider begynde at slæbe rundt på en motorcykel?? Ufatteligt.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #19 Dato: April 19, 2008, 12:26:01 am »
Hvis jeg var dig ville jeg tage pladerne af bilen som har taget din plads, skrive en seddel til ejeren af bilen, hvor du skriver "Hej, hvis du vil have dine plader igen, har jeg fundet dem, de var skruet af og lå ved siden af bilen, ring til mig på xx xx xx xx" Når personen så ringer, spørger du inde i samtalen om han også var irriteret på den motorcykel der holdte i vejen og om det var ham der havde flyttet den, for så kunne ejeren da bare lære det!!!

Resten er op til dig selv !! :)

En meget diplomatisk måde at finde den evt. skyldige på  :thumbsup:, og hvis det så ER ham, så er der vel ikke noget nemmere end at vride en lille dummebøde ud af ham ?  :club: :club: :club:

Den gængse nordjydske metode består i, at banke ham for en sikkerheds skyld - skulle det vise sig at han er uskyldig, så kan man altid sige undskyld - det koster ikke en bjælde...;)´, og ER det ham, som sandsynligheden og pøbelen taler for, så kan han vel få lært at parkere sin personmotorvogn på en betrykkende måde.

Hurra for din tålmodighed, men jeg deler den ikke med dig...
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

El Bola

  • Gæst
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #20 Dato: April 19, 2008, 10:31:05 am »
Det er alt sammen gode forslag !

Jeg har holdt øje med bilen hele dagen, og han har den stadig holdende der... Jeg venter bare på, at han skal ud og køre, og så ryger jeg i en helvedes fart ned på gaden og taler lidt med ham... Har taget billeder af nummerpladen og bilen så jeg altid kan finde den igen.

Jeg har tænkt mig at spørge ham om, hvad han selv synes et hak i min forgaffel skal koste - eller om vi skal finde ud af noget med, at jeg bare selv finder på noget passende at gøre ved hans bil.

la os høre hvad du er kommet frem til. vil gerne høre om du har tæsket ham

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Arghh !!! Hvem har rørt min kværn ?
« Svar #21 Dato: April 19, 2008, 11:59:03 am »
Jeg har ikke krøllet ham - endnu.... for jeg vil lige være sikker på, at det er ham der har flyttet den... Mens jeg ikke var hjemme her til formiddag er bilen flyttet, men jeg nåede at se på parkeringstilladelsen forleden, at den hører til i området.

Derfor skal jeg nok lige pludselig rende ind i ham der kører den... Alt kommer til den som venter - også en uventet røvfuld !
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.