Forfatter Emne: Fartkontrol  (Læst 6881 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Fartkontrol
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2005, 02:26:03 pm »
Så kan vi jo være helt rolige, der er jo ingen her der kører som idioter :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Olfert
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Palle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 84
  • Bike: Sv650S
Fartkontrol
« Svar #16 Dato: Marts 09, 2005, 02:55:31 pm »
Jeg tror praksis er lidt forskellige i politikredsene imellem. Jeg har en ven som blev snuppet med +10km/t i byzone kbh.. Han fik det alm. bødeforlæg, hvor han skulle skrive under på at han førte MC'en. Om det holder i en retssag, hvis man modsætter sig dette, ved jeg ikke  :?
Palle, Aalborg - Silver SV650S-03 Mods:  JMV kåbe, undertail og hugger. Sædeskal, Fuld Akrapovic titanium, Tre-mod, Hyperpro forgaffelfjedre, hvide blink mm.

michael

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Fartkontrol
« Svar #17 Dato: Marts 09, 2005, 04:36:14 pm »
han kunne jo sige at der var to af hans venner der havde fået en prøvetur den dag.hvem af dem var det?  :lol:
michael                                                           blå sv 650 s k2.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Fartkontrol
« Svar #18 Dato: Marts 16, 2005, 07:42:44 am »
Citat fra: michael
han kunne jo sige at der var to af hans venner der havde fået en prøvetur den dag.hvem af dem var det?  :lol:



Jeg er blevet "blitset" af fotovogn minst 4 gange på MC, og har aldrig modtaget en bøde.
Men når de står med laseren i vejkanten kan de godt måle farten.  :cry:

ZuLeX

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
Re: Fartkontrol
« Svar #19 Dato: Marts 30, 2005, 12:48:22 pm »
Citat fra: grand-danois
Hej.

Er der nogen her der ved om man på mc kan blive taget i en "fotofælde"

Har både hørt at man kan, og at man ikke kan..

Venlig hilsen
GD


Det kan man sagtens. Har selv prøvet det :(
Det var tilbage i '01 hvor jeg kørte GS500. Trillede lige så stille afsted igennem den lokale landsby, med visiret oppe på en søndag med en lettere hovedpine. Frisk luft presset ind i en hjelm er utrolig forfriskende ;)
Jeg så aldrig blinket. Men nogen tid senere fik jeg billedet. Ganske ligesom bil + et foto af nummerpladen. 68 km/t i en byzone, 1000 slag :(

Men det er så også den første, sidste og eneste fartbøde jeg har fået! Så jeg har mange til gode  :twisted:
SV650 '01, Ducati gul ;)
AAlborg
SMADRET!

Bongers

  • Gæst
Fartkontrol
« Svar #20 Dato: Marts 30, 2005, 02:27:39 pm »
Snakket med en om det i weekenden der havde snuden inden for i PO kredse.. han nævnte at der var tre vogne, der havde monteret et kamera der filmer frem af… for at tage mc og biler der har ”tabt” en nummerplade…

Er endnu ikke selv blevet taget… - min fanger de ikke..  8)  8)  8)