Forfatter Emne: Præsentation af folk  (Læst 2421 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
Præsentation af folk
« Dato: Marts 03, 2005, 04:49:43 pm »
endelig efter flere måneders vente tid er dagen imorgen 04.03.05 hvor min utrolig fede splinter nye sv 1000s bliver leveret,og jeg kan dårligt vente til den l.... sne forsvinder!!!! jeg glæder mig enormt til den skal luftes i det gode vejr har mest lyst til at ryde sne og sjap væk fra vigerslevvej så jeg kan trille frem og tilbage,men jeg må igen have tålmodighed og vente,vi ses derude....
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.

ak

  • Gæst
Præsentation af folk
« Svar #1 Dato: Marts 05, 2005, 06:22:07 pm »
Citat fra: heino
endelig efter flere måneders vente tid er dagen imorgen 04.03.05 hvor min utrolig fede splinter nye sv 1000s bliver leveret,og jeg kan dårligt vente til den l.... sne forsvinder!!!! jeg glæder mig enormt til den skal luftes i det gode vejr har mest lyst til at ryde sne og sjap væk fra vigerslevvej så jeg kan trille frem og tilbage,men jeg må igen have tålmodighed og vente,vi ses derude....


Hej Heino
Jeg fik også min nye sv1000s leveret i fredags 04.03.05.
Fed cykel, hvilken farve er din, min er blå. Hvor har du købt
din henne.Kunne du finde en uden problemer....jeg måtte
lede noget efter en.
Hilsen André

Gixxer Heino

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 229
Præsentation af folk
« Svar #2 Dato: Marts 06, 2005, 12:28:06 am »
jeg var rimelig hurtigt ude,havde ikke alle mønterne men ringede til lydmuren og lagde et dep på cyklen og så var det bare at vente,jeg er rigtig glad for at jeg gjorde det ellers havde det nok været lidt svært at få en,min er den farve som jeg bedst kunne lide grå og den er vildt fed,og lyden ååååå det er så fedt,jeg kan dårligt sove om natten så meget glæder jeg mig ,jeg er virkelig som et lille barn,hpber vi ses derude
Blå og hvid Gxsr 750 k7. smiler bredt.