Forfatter Emne: Bakkeåbning 31. marts 2011  (Læst 14253 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVingman

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
  • Knut hvem?
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #15 Dato: Marts 30, 2011, 09:31:47 pm »
Hvor stort et omfang har folk oplevet at der bliver "synet" cykler derinde?

Det plejer at være ret sikkert at man bliver hevet ind hvis man kører retur mod Lyngby efter en time eller 2. Endnu er jeg ikke blevet stoppet hvis jeg er kørt af Strandvejen i stedet.

Meeen måske du også kunne få gavn af at dem bagved kan se dit blinklys? :wink:
SV1000SK7 · 2008 · Blå · MIVV Titanium · Underkåbe · Original alarm · Hugger · Gear indikator · Rizoma røv · Powercommander III · Mr. Dynos touch

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #16 Dato: Marts 30, 2011, 09:32:31 pm »
Personligt håber jeg på silenede regn.. så vejene kan blive vaskede rene, så vi kan køre gode ture i weekenden - det er noget sjovere end at køre i kø hele vejen ud til bakken med overophedet motor og ondt i koblingshånden :)

Nåe pyh ha, så er jeg da ikke den eneste der bliver øm i armen  :lol: troede bare jeg var en mega slapsvans  :innocent: og har helt ærligt overvejet at anskaffe mig en fingertræner som jeg kan hygge med om aftenen i vinterhalvåret... så jeg uden problemer kan agere Skipperskræk til foråret  :mrgreen:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #17 Dato: Marts 30, 2011, 10:11:39 pm »
Personligt håber jeg på silenede regn.. så vejene kan blive vaskede rene, så vi kan køre gode ture i weekenden - det er noget sjovere end at køre i kø hele vejen ud til bakken med overophedet motor og ondt i koblingshånden :)

Nu er det ikke kun salt der skal vaskes væk !!!

Bønderne pløjer marker som om det var en konkurrence .. der ligger jordknolde og andet godt fra markerne rundt om på de danske landeveje !!   :brok:

Der skulle udskrives en kollektiv bøde til alle de bønder ! Ryd op efter jer !!!!!!!!  :brok:

xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Quille

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 19
  • Sort Suzuki SV650SAK8
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #18 Dato: Marts 30, 2011, 10:33:12 pm »
Hvor stort et omfang har folk oplevet at der bliver "synet" cykler derinde?
Meeen måske du også kunne få gavn af at dem bagved kan se dit blinklys? :wink:

Ja, det er ikke den smarteste måde det er lavet på....  :shock:

Jeg skal også ha gjort noget ved det, har bare ikke helt fundet ud af om jeg skal ud og lede efter en anden udstødning som kan sidde anderledes, eller om jeg skal ha fundet nogle andre blink/holder.... :huh:

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #19 Dato: Marts 30, 2011, 10:40:06 pm »
Personligt håber jeg på silenede regn.. så vejene kan blive vaskede rene, så vi kan køre gode ture i weekenden - det er noget sjovere end at køre i kø hele vejen ud til bakken med overophedet motor og ondt i koblingshånden :)

Regnen siler ned i København lige nu, der er godt med vandpytter i vejkanten og vejene er sjask våde så mon ikke den smule saltstøv der var tilbage allerede er væk, regnen i morgen er nok lidt unødvendig men så er vi da helt sikre og mon ikke det bliver til en tur allerede fredag aften :)
GSX-R 600 K7

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #20 Dato: Marts 30, 2011, 11:06:56 pm »
det er noget sjovere end at køre i kø hele vejen ud til bakken med overophedet motor og ondt i koblingshånden :)

Nåe pyh ha, så er jeg da ikke den eneste der bliver øm i armen  :lol: troede bare jeg var en mega slapsvans  :innocent:

HAHAHA! Luske deler mindst ét problem (mere) med pigerne.  VI VIL VIDE MERE!!  (eller vil vi??  :shock: )
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #21 Dato: Marts 30, 2011, 11:07:11 pm »


Bønderne pløjer marker som om det var en konkurrence .. der ligger jordknolde og andet godt fra markerne rundt om på de danske landeveje !!   :brok:

Der skulle udskrives en kollektiv bøde til alle de bønder ! Ryd op efter jer !!!!!!!!  :brok:
[/quote]
Ja mødte også et par jordknolde ude ved Roskilde idag. Det er fandeme farligt!!! Øv..
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #22 Dato: Marts 31, 2011, 01:11:13 am »
det er noget sjovere end at køre i kø hele vejen ud til bakken med overophedet motor og ondt i koblingshånden :)

Nåe pyh ha, så er jeg da ikke den eneste der bliver øm i armen  :lol: troede bare jeg var en mega slapsvans  :innocent:

HAHAHA! Luske deler mindst ét problem (mere) med pigerne.  VI VIL VIDE MERE!!  (eller vil vi??  :shock: )

NielSV650 din bandit... det var jo ikke lige min hensigt at Luske skulle mobbes vel?  :facepalm: 
men jow, kan jo godt selv se jeg gav et godt oplæg til det  :tie:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #23 Dato: Marts 31, 2011, 11:08:45 am »
På de der 6-7 gange jeg har kørt med, har jeg aldrig oplevet at blive stoppet, selv om potten larmer godt.
Dog har jeg set flere blevet hevet ind til siden pga. for meget fart, bl.a. i Lyngby og på Østerbrogade/Strandvejen efter Tuborgvej, og en enkelt da hans cykel var scooter-klistret til med LED lys.
Så hvis man kører pænt, burde der ikke være nogle problemer.

Vejret ser bestemt ikke perfekt ud i følge vejrudsigten. Tilgengæld er sådan en vejskylder jo perfekt for den kommende weekend. :)
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #24 Dato: Marts 31, 2011, 11:16:47 am »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #25 Dato: Marts 31, 2011, 11:27:17 am »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:

SKANK! Jeg troede kun du drak te med dem...??  Det er måske teskeerne du vasker?   :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #26 Dato: Marts 31, 2011, 12:41:35 pm »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:

SKANK! Jeg troede kun du drak te med dem...??  Det er måske teskeerne du vasker?   :mrgreen:

I Jakobs' tilfælde ka vi vidst godt kalde den "teskeen"    :D

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #27 Dato: Marts 31, 2011, 01:06:52 pm »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:

SKANK! Jeg troede kun du drak te med dem...??  Det er måske teskeerne du vasker?   :mrgreen:

I Jakobs' tilfælde ka vi vidst godt kalde den "teskeen"    :D

HAHA!  Hvad siger Kødbollen??   :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #28 Dato: Marts 31, 2011, 01:23:30 pm »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:

SKANK! Jeg troede kun du drak te med dem...??  Det er måske teskeerne du vasker?   :mrgreen:

I Jakobs' tilfælde ka vi vidst godt kalde den "teskeen"    :D

HAHA!  Hvad siger Kødbollen??   :D

I er vidst nøgne sammen lidt for ofte.. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Bakkeåbning 31. marts 2011
« Svar #29 Dato: Marts 31, 2011, 05:00:54 pm »
Men vil i anbefale at man vasker den ren efter de to ture ?

Det gør jeg altid... Med de damer jeg ligger og roder rundt med ved man sq aldrig....  8) :lol: 8) :lol: :whatever:

SKANK! Jeg troede kun du drak te med dem...??  Det er måske teskeerne du vasker?   :mrgreen:

I Jakobs' tilfælde ka vi vidst godt kalde den "teskeen"    :D

HAHA!  Hvad siger Kødbollen??   :D

I er vidst nøgne sammen lidt for ofte.. :)

Ja det lyder som et rent orgie :whatever:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)