Forfatter Emne: Oppudsning af ridser i lakken?  (Læst 3390 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ThomasM

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
Oppudsning af ridser i lakken?
« Dato: April 12, 2005, 05:28:49 pm »
Ja det måtte jo ske før eller siden. Har ikke fået sat en ny tankbeskytter på cyklen siden jeg hentede den fra vinteropbevaring - hvad sker der? En eller anden idiot har sat sig op på cyklen (ignoreret alarm og det hele) og lavet en KÆMPE rids i tanken.. og vi taler kæmpe.. bred/dyb nok til en negl sidder fast i og ca 20 cm lang..  :twisted: folks idioti overstiger igen og igen min vildeste fantasi.. en ting er man sætter sig på lortet.. men så vis i det mindste lidt hensyn og pas på andres ting!!.. GRRR!

nå.. men nogen der har et godt forslag til hvordan man kan pudse sådan en rids op så det ser bare nogenlunde ud igen?

/me fortsætter med at surmule...
SV650S K4 Blå/YC2
Mods: suzuki hugger, lucas fender elim, spyball.
Klip: 1.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Oppudsning af ridser i lakken?
« Svar #1 Dato: April 12, 2005, 06:25:35 pm »
Citat fra: ThomasM
Ja det måtte jo ske før eller siden. Har ikke fået sat en ny tankbeskytter på cyklen siden jeg hentede den fra vinteropbevaring - hvad sker der? En eller anden idiot har sat sig op på cyklen (ignoreret alarm og det hele) og lavet en KÆMPE rids i tanken.. og vi taler kæmpe.. bred/dyb nok til en negl sidder fast i og ca 20 cm lang..  :twisted: folks idioti overstiger igen og igen min vildeste fantasi.. en ting er man sætter sig på lortet.. men så vis i det mindste lidt hensyn og pas på andres ting!!.. GRRR!

nå.. men nogen der har et godt forslag til hvordan man kan pudse sådan en rids op så det ser bare nogenlunde ud igen?

/me fortsætter med at surmule...

Pisse ærgeligt, men mon ikke chipsaway.dk er din ven ?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Oppudsning af ridser i lakken?
« Svar #2 Dato: April 12, 2005, 07:16:47 pm »
Da jeg hentede min kåbe, lagde den flinke autolakerer mærke til to irriterende ridser (på samme måde med negl...) fra småsten på min tank og hentede lige poleregrejet. Jeg ved ikke hvad han smurte på (havde travlt med kåben), måske bare noget prof. voks? Og så fik den lige en snurretur med polerebørsten og væk var de. Det tog ingen tid.

Måske kan du smutte ned til en autolakerer med en sixpack og spørge lærlingen om han har tid?

Jeg er glad for jeg plejer at dække min over... selv om den står i aflåst gård.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).