Forfatter Emne: Ny potte. Skal SVinet indstilles ?  (Læst 1143 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sømand

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 135
  • Fuck det er dejligt at køre mc.....
Ny potte. Skal SVinet indstilles ?
« Dato: Maj 31, 2007, 04:09:50 am »
Hej jeg har fundet en LeoVince SBK Oval Slip-On Muffler for SV650/S til 1600 kr i USA hvor jeg arbejder for tiden.

1: Den skal efter sigende passe på 2003-2007 modeller, er der nogle som kan bekræfte at denne passer på min K7´er ?

2: Læste i BIKE magasinet for Maj 2007, at denne potte giver 8,5 HK til en Yamaha FZ1 2006 under en test. Er det nogenlunde det samme på et SVin ?

3: Skal jeg have cyklen på rullefelt efter monteringen af den nye potte eller er det ikke nødvedigt ?

4: Skal jeg snuppe et luftfilter med nu hvor jeg er i USA ? Hvilket et, og skal SVinet så på rullefelt ?

Håber på nogle gode svar..

MVH Sømanden...
K7 S rød. Yoshimura RS-3 uden db-killer. Pacekeeper fartpilot. Sidetasker fra T-Hansen (kvali)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Ny potte. Skal SVinet indstilles ?
« Svar #1 Dato: Maj 31, 2007, 09:47:59 am »
1. De passer alle, undtagen 2003 modellen, der skal der lige modifiseres på ophænget da den er højere på bagstellet.

2. Du skal nok regne med 3-6 heste (min endte på 73,9 på hjulet, men der er forskel på rullebænke)

3. ikke nødvendigt

4. Tjaaa, hvis du køber et, ville jeg også få en Power Comander og så skal du ha den rullet ind...... (et eller andet sted er der vist en tråd om de forskellige luftfiltre)
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta