Forfatter Emne: PPtuning rearset og armerede bremseslanger  (Læst 1366 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
PPtuning rearset og armerede bremseslanger
« Dato: November 28, 2011, 09:30:23 am »
Hej drenge og piger.

Så er er endelig bestilt, har gået med drømmen i 3 år. Et sæt PPtuning rearset og slanger, det bliver et godt vinter projekt.
Nogle gode råd til udskiftning af slangerne, altså med hensyn til væsken og den banjobolt jeg har bestilt som skal aktiverer bremselyset på bagbremsen.

Overvejer at tage alt væsken af, og der efter slangerne. For så at montere de nye slanger og fylde væsken på fra kaliber til væskeneholderen?

Arbejder med alm. Cykler til hverdag og mc bremser ligner dem bare større, så jeg burde have lidt styr på det.

På forhånd tak.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: PPtuning rearset og armerede bremseslanger
« Svar #1 Dato: November 28, 2011, 10:20:27 am »
Hej drenge og piger.

Så er er endelig bestilt, har gået med drømmen i 3 år. Et sæt PPtuning rearset og slanger, det bliver et godt vinter projekt.
Nogle gode råd til udskiftning af slangerne, altså med hensyn til væsken og den banjobolt jeg har bestilt som skal aktiverer bremselyset på bagbremsen.

Overvejer at tage alt væsken af, og der efter slangerne. For så at montere de nye slanger og fylde væsken på fra kaliber til væskeneholderen?

Arbejder med alm. Cykler til hverdag og mc bremser ligner dem bare større, så jeg burde have lidt styr på det.

På forhånd tak.

Må jeg have lov at spamme din tråd med et så simpelt spørgsmål, som hvad sådan en omgang slanger koster? :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: PPtuning rearset og armerede bremseslanger
« Svar #2 Dato: November 28, 2011, 04:51:50 pm »
jeg giver 179.- euro
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: PPtuning rearset og armerede bremseslanger
« Svar #3 Dato: November 28, 2011, 06:11:58 pm »
Jeg gav omkring 2000,- hos Alex mc

Er stadig glad for det kom på og ik mindst omvendt gear

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::