Forfatter Emne: Tændrør  (Læst 3620 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bjerre

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 66
Tændrør
« Dato: Marts 25, 2005, 03:28:23 pm »
Hey all!!!!

Så fik jeg sq langt om længe gjort min sv´er klar. Meeeen hvordan h...... får man det foreste tændrør af???? skal man virkelig pille kåben og grillen af....????

Pls help.

Jakob.

Sv 650 S .årg 2000.
sv 650 s. årg 00. kn filter.High mount laser potte.

thebiker

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 31
Tændrør
« Svar #1 Dato: Marts 28, 2005, 12:07:00 pm »
Hej
Det er bestemt heller ikke nemt, men der er en skrue du skal løsne og så kan du lige vippe køleren så meget at der er plads til en tændrørsnøgle, jeg mener også at det er beskrevet i instruktionsbogen.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Tændrør
« Svar #2 Dato: Marts 28, 2005, 12:57:26 pm »
yeps, det kan godt være noget lort, men når man har prøvet det et par gange så går det okey..

du skal løsne hornet og køleren helt, og det er nemmest hvis du bruger tændrørs-nøglen fra værktøjssættet.
du behøver ikke at tage kåben af (jo måske bundkåben)
...men man skal mase lidt med køleren for at få nøglen ind..
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Bongers

  • Gæst
Tændrør
« Svar #3 Dato: Marts 29, 2005, 10:59:05 am »
Jeg kan kun sige det for K2 – der er det ikke nødvendigt at pille noget af..

Hvis du har den org tændrørsnøglen (med knækket) fra værktøjssættet – hvis ik køre jeg jævnligt gennem helsing.. for du komme ikke der ind med en lige nøgle – medmindre du fjerner hele køleren..

Du skal skrue den ene skrue ud der holder køleren nederst, og løsne (ikke fjerne) de to øverst skruer der holder køleren!! Hvis du køre med kåbe, skal du være opmærksom på at kåben går i indgreb med køleren og du skal derfor trække kåben ud før du kan trække køleren frem ad..

Når du trækker køleren frem ad – kan du få tændrørsnøglen ind i cylinderen..

- samlingen er bare modsat rækkefølge…