Forfatter Emne: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.  (Læst 8011 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Dato: Juni 07, 2005, 11:13:47 am »
Er det korrekt læst i diverse tråde at vi bliver en hel del der kommer til MCTC Campen lørdag den 18. juni? Det kunne jo blive et helt lille mini-træf!  8) Jeg vil opfordre alle til at komme, også selvom man ikke skal til kørekursus!

Jeg skal selv derop med en kammerat. Vi skal køre vores traditionelle magurit-rute tur.  8)
Er I iøvrigt klar over at magurit-ruterne er planlagt så MC'ister kan nyde flest mulige sving i træk samtidig med at vi kan følge de små blomster-skilte?  8)
YAMAHA FZS 600 Fazer

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2005, 11:29:12 am »
Citat fra: Anders

Er I iøvrigt klar over at magurit-ruterne er planlagt så MC'ister kan nyde flest mulige sving i træk samtidig med at vi kan følge de små blomster-skilte?  8)
Jo og langsomt kørende campingvogne... :evil:  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Bongers

  • Gæst
Re: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #2 Dato: Juni 07, 2005, 01:01:01 pm »
Citat fra: Jannik
Citat fra: Anders

Er I iøvrigt klar over at magurit-ruterne er planlagt så MC'ister kan nyde flest mulige sving i træk samtidig med at vi kan følge de små blomster-skilte?  8)
Jo og langsomt kørende campingvogne... :evil:  :wink:


 :shock:  :roll:  :?  :roll:  :shock:  campingvogne og magurit-ruten - Er der gået pensionist i det  

jeg skal ikke komme bullerne med men mere end hundrede kilometer i timen, næsten lige så mange heste, spejlsolbriller og læderdragt… og kigge efter blomster :twisted:  :evil:  :twisted:

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2005, 02:55:50 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Jannik
Citat fra: Anders

Er I iøvrigt klar over at magurit-ruterne er planlagt så MC'ister kan nyde flest mulige sving i træk samtidig med at vi kan følge de små blomster-skilte?  8)
Jo og langsomt kørende campingvogne... :evil:  :wink:


 :shock:  :roll:  :?  :roll:  :shock:  campingvogne og magurit-ruten - Er der gået pensionist i det  

jeg skal ikke komme bullerne med men mere end hundrede kilometer i timen, næsten lige så mange heste, spejlsolbriller og læderdragt… og kigge efter blomster :twisted:  :evil:  :twisted:


I er da rigtig i hopla idag..  :lol:  kald mig underlig. Men min holdning er faktisk at enhver idiot kan køre stærkt  :twisted: . Det bliver først sjovt når der kommer sving på!  8)

Nå - men ideen med campen opretholdes. Jeg syntes det kunne være sjovt at møde andre på SV'er (nu jeg ikke lige bor i nærheden af fællesturene!!!)
YAMAHA FZS 600 Fazer

Bongers

  • Gæst
Re: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #4 Dato: Juni 07, 2005, 03:12:54 pm »
Citat fra: Anders
Citat fra: Bongers
Citat fra: Jannik
Citat fra: Anders

Er I iøvrigt klar over at magurit-ruterne er planlagt så MC'ister kan nyde flest mulige sving i træk samtidig med at vi kan følge de små blomster-skilte?  8)
Jo og langsomt kørende campingvogne... :evil:  :wink:


 :shock:  :roll:  :?  :roll:  :shock:  campingvogne og magurit-ruten - Er der gået pensionist i det  

jeg skal ikke komme bullerne med men mere end hundrede kilometer i timen, næsten lige så mange heste, spejlsolbriller og læderdragt… og kigge efter blomster :twisted:  :evil:  :twisted:


I er da rigtig i hopla idag..  :lol:  kald mig underlig. Men min holdning er faktisk at enhver idiot kan køre stærkt  :twisted: . Det bliver først sjovt når der kommer sving på!  8)

Nå - men ideen med campen opretholdes. Jeg syntes det kunne være sjovt at møde andre på SV'er (nu jeg ikke lige bor i nærheden af fællesturene!!!)


Det er nu nok fordi der sker for lidt i dag… og jeg ikke selv kan komme ud og køre  :twisted:  :twisted:

Drop ikke turet – bare fordi vi trænger til et grin  :oops:  :oops:

Og det er korrekt at en hver idiot kan vride i håndtaget...

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2005, 09:03:48 pm »
Ja det er korrekt Anders, der kommer nogle stykker der skal på slingrekursus.
Mon ikke vi kommer først på aftenen fredag, det er ikke faldet på plads endnu.
Regner også med at vi kryber tidligt i posen, da lørdag starter ret tidligt for os. Men det kunne da være hyggeligt at mødes, og måske man skulle tage en overnatning til søndag når man nu er kommet til hovedlandet :D
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Lørdag den 18. juni - "træf" på campen.
« Svar #6 Dato: Juni 09, 2005, 09:35:30 am »
Det er det jeg mener - tag en overnatning til Søndag når i alligevel er der! Well, jeg troede faktisk det var planen...

Nå men min makker har lige skudt motoren af hans mc igår - så nu må vi se om vi overhovedet kommer afsted! Knastkæden lige ud igennem motoren... (knastkæde skiftet for 500 km siden!)...  :shock:
YAMAHA FZS 600 Fazer