Forfatter Emne: WTF!  (Læst 3184 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
WTF!
« Dato: November 07, 2008, 04:17:36 pm »
Jeg bor i slagelse og er i dag på vej på arbejde. ved en rundkørsel i slagelse centrum er jeg på vej over et fodgænger fælt. en lille orange opel P.O.S. stopper ikk og rammer mig på benet. der sker ikk det vilde, ud over at jeg bliver sur over at personen ikk holder tilbage når man jo skal! jeg siger højlydt hvad F... hvad personen har gang i og om de ikk kender færdselsreglerne. en stor 2generations fuckup åbner døren og siger "hold kæft og skrid" ... WHAT!!!!  hva tror du selv.. jeg svarer igen og siger han kan skride,, de sku ham der ikk holder tilbage for mig. Han åbner døren og kommer ud,, og somsagt er han sku ikk en lille skid. han tar fat i kragen på mig og siger "kom her" og prøver at få mig over på den anden side af gaden, jeg river mig løs og siger at han satme ikk skal røre mig ,, hvem fanden tror han at han er..han vil smadre mit fjæs hvis jeg ikk skrider fortæller han mig.. igen siger jeg ,,, du kan sku skride.. jeg er meget tæt på at bruge et ord som starter med p. meeen ved godt hvad der sker hvis jeg gør det.. jeg siger til ham at han skal ta sig sammen og gir tegn til at han har en skruge løs...  han går tilbage til bilen og de to køre væk. jeg var simpelthen så negativ efter den oplevelse.. hva sker der for sådanne mennesker! gutten var helt vild i øjnene,, tror han var på et eller andet.. nåede ikk at få nummerpladen i farten,, ærger jeg mig sku over!!! det min første oplevelse af denne art.. og ville høre om nogen af jer har været udsat for noget lig. og hvordan i havde det med det.¨

Dennis
Dennis

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: WTF!
« Svar #1 Dato: November 07, 2008, 06:13:44 pm »
Ring til politiet og anmeld det med det samme. Det er det eneste der er at gøre! Og få nummerpladen med det samme, næste gang :)
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: WTF!
« Svar #2 Dato: November 07, 2008, 06:18:33 pm »
han er vist en klasse båtnakke
   

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: WTF!
« Svar #3 Dato: November 07, 2008, 06:19:49 pm »
P.O.S.??????

Dejligt at høre at du gav ham svar på tiltale....Det er nu ikke sikkert han var "på" noget, sådan er "de" bare  :innocent:

Men ja, meld ham for forseelsen, og for trusler. Hvor mange orange Opler kan der være i Slagelse.....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: WTF!
« Svar #4 Dato: November 07, 2008, 07:59:04 pm »
P.O.S.må betyde Pile Of Shit ( bunke lort)

Ja "de" kan sgu være syge i potten, havde en episode på mit arb. med "kunde", han fattede heller ikke budskabet førpolitiet var der. Han fik 2 mdr for at spytte på vores værkstedschef og true ham med at slå ham ihjel.
Personligt holder jeg må på afstand af dem siden den episode, vi var alle dybt rystede over at nogen kunne være så sure, vrede og hjernedøde.

BTW kan godt lide dit øge navn 2. generations fuckup    :mrgreen:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: WTF!
« Svar #5 Dato: November 07, 2008, 08:13:50 pm »
P.O.S.må betyde Pile Of Shit ( bunke lort)

Ja det giver mening....den havde jeg sku ikke lige fanget....er oz over 30, så det går nok.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Lord Fungus

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
  • If you run, you only die tired
Re: WTF!
« Svar #6 Dato: November 08, 2008, 12:07:56 pm »
var der ingen vidner?

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: WTF!
« Svar #7 Dato: November 08, 2008, 12:37:05 pm »
Langt ude historie - det er da i det mindste godt at du ikke kom til skade!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Emil -Ejlemos-

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
  • XR-1000 Rouge TC-6
Re: WTF!
« Svar #8 Dato: November 08, 2008, 02:02:04 pm »
Nogle gang får man seriøst lyst til med fuldt overlæg at erklære sig for racist!!!
Problemet er bare at det jo ikke er alle man kan skære over samme læst...!
Fuck jeg hader sådan nogle folk! Forstår din frustration!

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: WTF!
« Svar #9 Dato: November 09, 2008, 09:43:59 am »
har prøvet noget tilsvarende.
man ca 60 kigger på mig og kører direkte ind foran og bremser hårdt op. (jeg kører ca 40 på cykel på vejen ,cykelstien er kun op og nedkørseler)
jeg når "næsten" at bremse og sviner stodderen til hvorefter han siger du må ikke kører her og slår mig lige i femøren. 4 vidner ser dette. jeg rejser mig op og "fortæller" ham hvad jeg mener om ham hvor efter jeg får en til. ringer til  :police: som kommer og afhører os begge og vidner.
konklusion : han følte sig truet af mig og forsvarede sig. ingen anmeldelse for vold. (jeg blev forøvrigt anklaget for hærværk fordi jeg sparkede til hans pisæske i arigskab.)
kommer der en  næste gang nakker jeg svinet og kører fra det, jeg ringer aldrig efter :police: igen. hvad der ikke kan klares med køllen kan ikke klares af dem.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: WTF!
« Svar #10 Dato: November 09, 2008, 02:17:19 pm »
har prøvet noget tilsvarende.
man ca 60 kigger på mig og kører direkte ind foran og bremser hårdt op. (jeg kører ca 40 på cykel på vejen ,cykelstien er kun op og nedkørseler)
jeg når "næsten" at bremse og sviner stodderen til hvorefter han siger du må ikke kører her og slår mig lige i femøren. 4 vidner ser dette. jeg rejser mig op og "fortæller" ham hvad jeg mener om ham hvor efter jeg får en til. ringer til  :police: som kommer og afhører os begge og vidner.
konklusion : han følte sig truet af mig og forsvarede sig. ingen anmeldelse for vold. (jeg blev forøvrigt anklaget for hærværk fordi jeg sparkede til hans pisæske i arigskab.)
kommer der en  næste gang nakker jeg svinet og kører fra det, jeg ringer aldrig efter :police: igen. hvad der ikke kan klares med køllen kan ikke klares af dem.

Den forstår jeg ikke? Hvorfor var der ingen anmeldelse for vold? Hvis der er 4 vidner og dig med næseblod, hvordan kan der så IKKE være tale om vold? Politiet SKAL tage imod anmeldelse, hvis du ønsker at rejse sådan en.
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

dennis82

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 227
Re: WTF!
« Svar #11 Dato: November 09, 2008, 03:30:28 pm »
ja, er også bare træt af den type mennesker. det bare for meget, følte også han ville smadre mig,, men som sagt,, han må ha været på noget!. var lidt rystet over det,, det klart,, det jo ikk normalt. men har det fint igen.. så næste gang er det  :police: lige med det samme og et billede af gutten og bilen, men så ville det nok først slå klik for idioten jo!
Dennis

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: WTF!
« Svar #12 Dato: November 10, 2008, 06:23:59 am »
har prøvet noget tilsvarende.
man ca 60 kigger på mig og kører direkte ind foran og bremser hårdt op. (jeg kører ca 40 på cykel på vejen ,cykelstien er kun op og nedkørseler)
jeg når "næsten" at bremse og sviner stodderen til hvorefter han siger du må ikke kører her og slår mig lige i femøren. 4 vidner ser dette. jeg rejser mig op og "fortæller" ham hvad jeg mener om ham hvor efter jeg får en til. ringer til  :police: som kommer og afhører os begge og vidner.
konklusion : han følte sig truet af mig og forsvarede sig. ingen anmeldelse for vold. (jeg blev forøvrigt anklaget for hærværk fordi jeg sparkede til hans pisæske i arigskab.)
kommer der en  næste gang nakker jeg svinet og kører fra det, jeg ringer aldrig efter :police: igen. hvad der ikke kan klares med køllen kan ikke klares af dem.

Den forstår jeg ikke? Hvorfor var der ingen anmeldelse for vold? Hvis der er 4 vidner og dig med næseblod, hvordan kan der så IKKE være tale om vold? Politiet SKAL tage imod anmeldelse, hvis du ønsker at rejse sådan en.
betjentene godtog at han havde forsvaret sig fordi jeg havde råbt ad ham da han steg ud af bilen.(nødvendigt nødværge) de ville ikke gøre mere ved det :hand:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: WTF!
« Svar #13 Dato: November 11, 2008, 12:35:16 am »
har prøvet noget tilsvarende.
man ca 60 kigger på mig og kører direkte ind foran og bremser hårdt op. (jeg kører ca 40 på cykel på vejen ,cykelstien er kun op og nedkørseler)
jeg når "næsten" at bremse og sviner stodderen til hvorefter han siger du må ikke kører her og slår mig lige i femøren. 4 vidner ser dette. jeg rejser mig op og "fortæller" ham hvad jeg mener om ham hvor efter jeg får en til. ringer til  :police: som kommer og afhører os begge og vidner.
konklusion : han følte sig truet af mig og forsvarede sig. ingen anmeldelse for vold. (jeg blev forøvrigt anklaget for hærværk fordi jeg sparkede til hans pisæske i arigskab.)
kommer der en  næste gang nakker jeg svinet og kører fra det, jeg ringer aldrig efter :police: igen. hvad der ikke kan klares med køllen kan ikke klares af dem.

Den forstår jeg ikke? Hvorfor var der ingen anmeldelse for vold? Hvis der er 4 vidner og dig med næseblod, hvordan kan der så IKKE være tale om vold? Politiet SKAL tage imod anmeldelse, hvis du ønsker at rejse sådan en.
betjentene godtog at han havde forsvaret sig fordi jeg havde råbt ad ham da han steg ud af bilen.(nødvendigt nødværge) de ville ikke gøre mere ved det :hand:

Ja, undskyld jeg bliver ved, men jeg forstår det stadig ikke. Hvis ikke han slog dig for at afværge at du slog ham, er der ikke tale om nødværge. Det er politiet der skal vurdere om der er hold i de trusler du har rejst mod ham, så derfor kan jeg ikke se hvorfor hans direkte angreb på dig ses som nødvendigt svar på dine trusler. Men nu ved jeg jo til gengæld heller ikke hvad du har sagt.. en ting er jo at give fingeren eller råbe idiot, men en anden ting er at fare op i ansigtet på ham og råbe "jeg slår dig til plukfisk" :)
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: WTF!
« Svar #14 Dato: November 11, 2008, 12:44:43 am »
Jeg sagde engang "forsvind, pikhoved" til en gut der ikke fattede vigereglerne til søs.
Det fik ham til at true med bål, brand og brækket kæbe. Jeg mødte tilfældigt politiet senere på dagen og spurgte hvad den slags trusler kunne udmåle sig til i straf. Der var både bøde og fængsel, men da jeg fortalte dem resten af historien mente de at jeg nok ikke selv var for god, og at den ikke ville holde "i retten".

Jeg kan måske godt se det, men én ting er at råbe noget efter én. En anden ting er at kravle op på stævnen af en fremmed mands båd og true med at brække kæben på ham.
Jeg lå desværre fortøjret så jeg kunne ikke lige få vippen ham i suppen med lidt frisk gasgivning  :brok:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(