Forfatter Emne: Malerklemmen søndag 1/8  (Læst 10482 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenn H. Jensen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 126
    • http://www.multi-max.dk
Malerklemmen søndag 1/8
« Dato: Juli 26, 2004, 04:37:26 pm »
Som tidligere varslet laver vi hermed en lille fællestur, hvor vi mødes og kører i samlet trop ud til malerklemmen på søndag. :-)

Vejrudsigten ser foreløbigt ganske lovende ud, Antageligt tørt og ret solrigt vejr, temp. mellem 22 og 27 grader.

Jeg foreslår at vi mødes på Statoiltanken ved Køge transportcenter (lige ved Ølby afkørslen), og kører derfra ca. kl. 13:00. Jeg selv regner med at dukke op ca. ½time før, så vi lige kan få hilst på hinanden, og sparke lidt dæk.

PS. Hvis nogen undrer sig over at svrider.dk er nede, så er det pga. en hardwarefejl. Den vil nok være nede et lille stykke tid :-(

Her kan du læse lidt om Malerklemmen
Med venlig hilsen
Kenn H. Jensen - Tidl. SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816
Køb de populære MultiMax - Max Lite - Laser Lite ørepropper på www.multi-max.dk

Janus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #1 Dato: Juli 30, 2004, 11:25:48 am »
Godt initiativ! Og vejrudsigten ser stadig rigtig god ud (hvis man kan bruge det til noget).

Så jeg regner helt bestemt med at dukke op.
Tager nok også min kammerat med. Han kører godt nok GSX750R, men det kan han jo ikke gøre for...
Janus Bengtsson
Valby, København

SV650SK4, blå
Mods: hugger, undertail, plov

Martin P

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 153
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #2 Dato: Juli 31, 2004, 10:10:08 pm »
Jeg må nok melde afbud denne gang også, kunne ellers have været fedt nok.

Janus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #3 Dato: August 01, 2004, 10:56:00 am »
Har lige fået et mindre problem med nummerpladen (igen), som jeg hellere må få ordnet i en fart. Så der bliver ingen Malerklemmen for mig i dag. Desværre.

Håber I andre får en fed tur.
Janus Bengtsson
Valby, København

SV650SK4, blå
Mods: hugger, undertail, plov

runes-mc.dk

  • Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2174
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #4 Dato: August 01, 2004, 06:29:51 pm »
Det var en fed tur  :D

Ærgeligt med din nummerplade, håber at se dig næste gang Janus  :)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Per

  • Gæst
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #5 Dato: August 04, 2004, 08:31:47 am »
Citat fra: Janus
Har lige fået et mindre problem med nummerpladen (igen), som jeg hellere må få ordnet i en fart...


Hej Janus

Kan vi ikke høre lidt mere om hvad der er sket denne gang? Jeg har selv bestilt undertail fra Hot bodies, så jeg vil gerne være på forkant med eventuelle problemer  :D

Kan du ikke også fortælle hvad det er for en nummerplade-holder du har købt?

Per

Janus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #6 Dato: August 04, 2004, 10:47:01 pm »
Citat fra: Per


Kan vi ikke høre lidt mere om hvad der er sket denne gang? Jeg har selv bestilt undertail fra Hot bodies, så jeg vil gerne være på forkant med eventuelle problemer  :D

Kan du ikke også fortælle hvad det er for en nummerplade-holder du har købt?


Det var sådan set samme problem som sidste gang. Nummerpladen sad åbenbart stadig ikke i en tilstrækkelig spids (eller stump, afhængig af hvordan man ser det) vinkel. Derfor kunne baghjulet komme op og ramme nummerpladen, når bagfjederen gik i bund. Jeg har ellers lige kørt 3.500 km til Italien og tilbage igen med fuld oppakning, og så sker det når jeg kører helt solo. Go figure.

Denne gang var det da jeg kørte over nogle fartbump, åbenbart med lidt for meget fart. Havde ellers prøvet at teste, hvor langt bagfjederen kan gå i bund, men det er åbenbart mere end man tror. Heldigvis var det nye nummerpladeophæng mere holdbart end det gamle, så i stedet for at knække af, bukkede det bare rundt. Så jeg kunne forholdsvist uproblematisk rette beslaget ud igen.

Nu sidder nummerpladen i en endnu spidsere vinkel end før, nok lige på grænsen til det lovlige. Men hellere være på den sikre side. Nummerpladen er blevet lidt bukket, og det nederste af de nederste tal er slidt ned til metallet. Men ikke nok til at jeg gider køre på motorkontoret igen, i hvert fald ikke før en betjent beder mig pænt om det.

Anyway, det har sådan set ikke noget med Hotbodies undertrayet at gøre. Jeg kan ikke se at det skulle være mere udsat end alle andre, som også har nummerpladen monteret direkte op under cyklen, i stedet for på Suzukis store og lange bagskærm.

Jeg ved ikke, hvad det nye nummerpladeophæng hedder. Det var faktisk en kammerat der købte det for mig, da han var i Ringsted motor. Men det er ikke noget specielt, i bund og grund er det jo bare et stykke bukket metal. Jeg tror bare det er vigtigt at det er i metal, så det ikke knækker midt over, hvis nummerpladen og bagdækket alligevel skulle komme i kontakt. Jeg skal nok prøve at få taget et par billeder af det, så du kan se det.
Janus Bengtsson
Valby, København

SV650SK4, blå
Mods: hugger, undertail, plov

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #7 Dato: August 05, 2004, 10:01:12 am »
:shock:
Citat fra: Janus
Jeg har ellers lige kørt 3.500 km til Italien og tilbage igen med fuld oppakning, og så sker det når jeg kører helt solo. Go figure.


Hov, langtur! Hvordan var det?? 3500 km på hvor lang tid? Lyder hamrende hårdt!

Fortæl!  :D

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Janus

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 14
Malerklemmen søndag 1/8
« Svar #8 Dato: August 11, 2004, 01:51:15 pm »
Citat fra: Capone
:shock:

Hov, langtur! Hvordan var det?? 3500 km på hvor lang tid? Lyder hamrende hårdt!

Fortæl!  :D


Jeg har oprettet en nyt emne i Træf / ture, hvor interesserede kan læse historien...
Janus Bengtsson
Valby, København

SV650SK4, blå
Mods: hugger, undertail, plov