Forfatter Emne: streetfighterstore.com  (Læst 4983 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
streetfighterstore.com
« Dato: Marts 29, 2010, 06:42:17 pm »
En lille anmeldelse af streetfighterstore.com / 998cc.com

Jeg har endelig modtaget min gaffelbro. Den blev bestilt / betalt den 11/2 og ankom i torsdags den 25/3.

Ved bestillingen blev den lovet færdig og leveret på 14 dage.  :hand:

Undervejs har jeg måtte rykke efter den flere gange. Den sidste gang var undskyldningen at fragt firmaet ikke kunne finde addressen, så om jeg ikke lige ville sende den igen. Da jeg dagen efter modtog et tracking nummer, kunne jeg se at den var blevet afhentet hos firmaet dagen før kl 16:35, altså efter jeg havde rykket efter den igen.

Når det er sagt , så er den feeeeee.... Så hvis man bare sørger for at bestille i god tid, er det et virkeligt lækkert produkt man får leveret...
Til deres forsvar skal siges at jeg ikke bare ville have en hylde vare, men fik lavet en bro der skulle modificeres lidt!

Alt i alt får de en  :thumbsup: på trods af leveringstiden...
men det er jo svært at gå der og vente når man nu har besluttet sig for noget.. :dead:
kilosvin med div udstyr...

CooN

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
Sv: streetfighterstore.com
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2010, 06:57:28 pm »
En lille anmeldelse af streetfighterstore.com / 998cc.com

Jeg har endelig modtaget min gaffelbro. Den blev bestilt / betalt den 11/2 og ankom i torsdags den 25/3.

Ved bestillingen blev den lovet færdig og leveret på 14 dage.  :hand:

Undervejs har jeg måtte rykke efter den flere gange. Den sidste gang var undskyldningen at fragt firmaet ikke kunne finde addressen, så om jeg ikke lige ville sende den igen. Da jeg dagen efter modtog et tracking nummer, kunne jeg se at den var blevet afhentet hos firmaet dagen før kl 16:35, altså efter jeg havde rykket efter den igen.

Når det er sagt , så er den feeeeee.... Så hvis man bare sørger for at bestille i god tid, er det et virkeligt lækkert produkt man får leveret...
Til deres forsvar skal siges at jeg ikke bare ville have en hylde vare, men fik lavet en bro der skulle modificeres lidt!

Alt i alt får de en  :thumbsup: på trods af leveringstiden...
men det er jo svært at gå der og vente når man nu har besluttet sig for noget.. :dead:
Ville jeg ønske jeg havde vist for jeg går og venter på pakken. De har godt nok lovet den er sendt sidste fredag, men har hverken modtaget noget tacking nummer eller pakke som lovet.
Tror li jeg hopper ind og rykker for det med det samme.

motormouth

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 111
Sv: streetfighterstore.com
« Svar #2 Dato: Marts 30, 2010, 11:33:51 pm »
Sidste år bestilte jeg øverste gaffelbro og forlængede gaskabler, modtog dem efter 14 dage uden problemer. :)