Forfatter Emne: FA. MOTO-SPORT  (Læst 44260 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Drlund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 332
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #15 Dato: Maj 03, 2007, 09:32:05 pm »
Så har Svinet lige været til 12K service: 2247,- Til gengæld kører maskinen som den var ny igen. Gearskift igen ala "slask-slask" osv. skønt!! :D Både Ib og sønnerne tog sig masser af tid til én og var som altid flinke og rare.
Drlund aka Daniel

SV1000SK4

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #16 Dato: Maj 27, 2007, 07:36:59 pm »
Jeg har som mange andre herinde kun rosende ord tilovers for FA-Motosport.

Torsdag d. 13 april underskrev jeg købs aftalen på en SV650SAK7.
De havde modellen i huset, men den skulle naturligvis klargøres.
Jeg pressede lidt da vejrudsigten var lovende og lysten ubeskrivelig.
Fredag d. 14 efter kl. 16 stod SkønhedenTM og ventede på mig.

Som Newbie i alle henseender er jeg glad for at have handlet både MC, tøj og tasker der.
Det første service er også overstået, og igen:
Kun ros.

Hver eneste gang jeg har været der har jeg fået en udsøgt rådgivning såvel som behandling.

Topkarakter på alle områder herfra.
 :)
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

mccontect

  • Gæst
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #17 Dato: August 23, 2007, 11:33:25 am »
Min mening om fa.moto-sport, starter lige med et stort :respekt: til dem

har købt min mc hos enghave en sv650sk6.
da jeg havde kørt de første 700km ringede jeg til enghave for at bestille 1000km service, men opgav da jeg ikke kunne komme i gennem på telefonen, prøvede hele dagen men måtte op give. Jeg ringede til fa næste dag da jeg så på nettet at de var forhandler af suzuki. Jeg kom igennem med det samme på telefonen, jeg fik en tid til 1000km service. da jeg hentede min mc, var den blevet vasket og pudset, justeret og smurt div steder. Det der var det største plus var at jeg fik en kopi af arbejdskort og service skema så jeg kunne se hvad der var blevet lavet ved min mc. mit service kostede omkring 1300,- alt incl. så jeg er kun fuld tilfreds med fa.moto

p.s kan anbefale med store ord om fa´s vinter opbevaring tjek www.famoto-sport.dk :thumbsup: :thumbsup:


Smølfen

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1950
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #18 Dato: August 23, 2007, 11:35:46 am »
da jeg hentede min mc, var den blevet vasket og pudset, justeret og smurt div steder.

Ja det er altid en fornøjelse at hente sin rene cykel hos dem :-D Bare sådan en lille ting som at de lige smører låsene vidner om at de pusler om den.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #19 Dato: September 03, 2007, 06:58:38 pm »
Så gjorde Ib, Christopher og company det igen.

Har netop haft den til 12.000 km service. Ved samme lejlighed fik jeg monteret Yoshimura full system TRC Carbon udstødningssystem.

Eneste bemærkning:
Gik som vanligt. Alt klappede og SVinet kører som en drøm.
Fin og nypudset er den også.

 :respekt:
Og jeg håber afgjort de læser med herinde. De har fortjent hvert et rosende ord der bliver sagt om dem

/Flemming L
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #20 Dato: September 03, 2007, 09:04:42 pm »
Jeg kan kun tilslutte mig den udpræget rosende omtale af FA. Moto-Sport.

Da jeg i foråret 2004 besluttede mig for at tage MC kort og efterfølgende køb af ny MC + alt udstyret i en alder af 36 år, var jeg heldig at kigge forbi Brønshøj. Som der tidligere er skrevet har de en unik service hvor man føler sig i centrum og er hjælpsomme, giver en novice som mig en saglig rådgivning. Man føler med det samme at de ikke bare er ude på at score omsætning, men lægger mere vægt på at kunden får det rigtige.

De har nu lavet 1.000 og 6.000 km service, begge gange til stor tilfredshed og små 1.000 kr. pr. gang er i orden.

Konklusion, så længe jeg har Suzuki har FA. Moto-Sport en kunde, det skal der ikke herske nogen tvivl om

 :D  :D  :D  :D  :D  :D

Så lige den her.

Jeg gav 2200 kr for et 1000 km eftersyn hos samme ?

Så er det at man føler sig en smule forundret.

Ringede til Enghave for at høre om de gav fastpris, det gjorde de ikke, men man skulle forvente en ca. pris på 1200 kr.

Så jeg ved sgu ikke hvor positiv jeg vil være.

Mvh KG


Har fået 1000km service hos enghave.... kostede 1960kr
nu med yamaha fz1 2008

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #21 Dato: November 02, 2007, 10:08:43 am »
Har netop hentet min 650S hos FA moto, fra 6k service.

Det er første gang jeg har brugt FA, men det bliver ikke den sidste.

Prisen var reel og servicen i top. De giver sig god tid til at svare på 'dumme' spørgsmål til en newbee som mig  :rolleyes: .

 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: fra mig.
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

Hudson_W

  • Gæst
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #22 Dato: April 11, 2008, 04:59:36 pm »
Jeg hentede mit SVin ('99) hos dem i sidste uge. Jeg fik lavet 24K service + skift af chokerkabel og brændstofslanger.

ca. 4900kr kostede det og den kører meget bedre en før.  :D  Jeg fik desuden en bemærkning med på vejen om at jeg var god til at smøre min kæde, men at jeg skal huske at justere den.

Iøvrigt var de flinke til at svare på spørgsmål, selvom jeg kunne mærke de havde travlt. Værkstedet var pænt og ordentligt og der var generel god stemning, så jeg har indtryk af at min cykel var i gode hænder hos dem.

Så dem bruger jeg klart en anden gang.  :thumbsup:

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #23 Dato: April 11, 2008, 07:51:03 pm »
Så lige for sjov i forhold til en anden tråd, hvilken olie fik i på, del syntetisk eller hel syntetisk
jer der fik lavet service hos F.A motosport ??


Mvh Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #24 Dato: April 13, 2008, 06:02:35 pm »
gik kun 2 uger så havde jeg kørt 1000km.... og fa blev valgt da jeg så kunne gå frem og tilnage....

har fået en god behandling,,,,, servicet,,, ja det er vel som alle andre steder... ikke de store ben i det,,,, og den var vist vasket af dem  :thumbsup:

de var en del billigere end enghave,,,,,  det blev 1402kr  gav 2000 kr hos enghave for sv 1000 da den skulle have samme behandling

skulle samtidig bruge en lock reminder,,,,  den kunne jeg bare tage,,,,    :thumbsup:

så alt i alt,,,, det er ikke sidste gang
nu med yamaha fz1 2008

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #25 Dato: April 24, 2008, 08:35:51 pm »
hmm hmm.... hentede min nye potter hos F:A    de begyndte at fable om at jeg skulle klippe stikket til lamda sonden,,,,,  men den hoppede jeg sku ikke lige på.... for har jo stadig katten sidende og den vil jo brænde af hvis lamda sonden ikke styrer lidt......   tabte lige lidt der..... godt de gav mig et ret så godt tilbud på potter
nu med yamaha fz1 2008

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #26 Dato: April 24, 2008, 09:00:23 pm »
hmm hmm.... hentede min nye potter hos F:A    de begyndte at fable om at jeg skulle klippe stikket til lamda sonden,,,,,  men den hoppede jeg sku ikke lige på.... for har jo stadig katten sidende og den vil jo brænde af hvis lamda sonden ikke styrer lidt......   tabte lige lidt der..... godt de gav mig et ret så godt tilbud på potter
Sidder katalysatoren i forrørene på din? På min SV'er sidder de i bolt-enden af de originale lyddæmpere som ligger ude i skuret...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #27 Dato: April 24, 2008, 09:28:50 pm »
jepper den sidder under cyklen......   ved godt de sidder i potterne på sv
nu med yamaha fz1 2008

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #28 Dato: April 25, 2008, 06:09:57 pm »
Så blev det til et veludført 18.000 km service hos FA Motosport.
Mikael er biks-keeper i disse dage og det kører bare på skinner.

Grislingen spinner og stråler som var den lige kommet fra fabrik.
Den var absolut ikke ren da jeg afleverede den, da jeg egentlig bare skulle op og bestille tid her igår eftermiddag.
I dag er den rengjort og selv fælgene er der blevet nusset ekstra godt om.

Som altid var det en super oplevelse.
Tak!
 :thumbsup: :respekt: :thumbsup:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: FA. MOTO-SPORT
« Svar #29 Dato: Juli 15, 2008, 08:23:32 am »
Jeg så lige at SVRider er lagt som link på F.A. Moto-Sport's hjemmeside : http://www.famoto-sport.dk/
Hatten af for det!!  :thumbsup: :thumbsup:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.