Forfatter Emne: Old school spam  (Læst 20658 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Old school spam
« Dato: Oktober 02, 2008, 09:58:55 pm »
Denne tråd er dedikeret til den gode gamle spam, der for alvor satte gang i SVrider.
I "gamle" dage blev en hver mulig (og umulig) mulighed for at drille hinanden grebet, og skønne drillerier og spam fulgte.

Her er lidt at starte på :

Polka : Hvad fanden er det til for ??
Kvinder : Kan hverken køre mc, bil eller trillebør, så hvorfor skal de ud af køkkenet.
1000'ere : Det er da kun for overvægtige og folk med for små dillere

Osv osv osv.
Her skal der være skæg i gaden, så smid en krog i vandet ..... hvis i tør kællinger  :twisted: :twisted: :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #1 Dato: Oktober 02, 2008, 10:06:24 pm »
Sweet B2... Længe leve gamle dages spam!!!

Lad mig starte med polka. Det er en utrolig dejlig musik stil, som skal høres utrolig højt, til glæde for alle naboer, som man i forvejen ikke kan fordrage  :twisted:

Kvinder skal blive i køkkenet. Men os hunkøn der egentlig ikke er rigtige kvinder og da slet ikke rigtige mænd, vi kan bevæge os hvor vi vil på hvad vi vil  :respekt:

Og ang. 1000... Alle på mc´er over 250, kompenserer for et eller andet  :loser:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Old school spam
« Svar #2 Dato: Oktober 02, 2008, 10:13:00 pm »

Kvinder skal blive i køkkenet. Men os hunkøn der egentlig ikke er rigtige kvinder og da slet ikke rigtige mænd, vi kan bevæge os hvor vi vil på hvad vi vil  :respekt:


Mener nu at hunkøn bør bevæge sig enten på bagsædet, eller i køkkenet  :mrgreen:
« Senest Redigeret: Oktober 02, 2008, 10:26:43 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #3 Dato: Oktober 02, 2008, 10:45:59 pm »

Kvinder skal blive i køkkenet. Men os hunkøn der egentlig ikke er rigtige kvinder og da slet ikke rigtige mænd, vi kan bevæge os hvor vi vil på hvad vi vil  :respekt:


Mener nu at hunkøn bør bevæge sig enten på bagsædet, eller i køkkenet  :mrgreen:

Jeg troede du ville have at de skulle sidde stille på bagsædet og ikke bevæge sig. Er du ikke lidt underlig nu B2  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Old school spam
« Svar #4 Dato: Oktober 02, 2008, 11:00:01 pm »

Kvinder skal blive i køkkenet. Men os hunkøn der egentlig ikke er rigtige kvinder og da slet ikke rigtige mænd, vi kan bevæge os hvor vi vil på hvad vi vil  :respekt:


Mener nu at hunkøn bør bevæge sig enten på bagsædet, eller i køkkenet  :mrgreen:

Jeg troede du ville have at de skulle sidde stille på bagsædet og ikke bevæge sig. Er du ikke lidt underlig nu B2  :mrgreen:
I kan hoppe som i vil !
SVinet gør som B2 befaler  8)

Underlig ? Nej ! Jeg bliver bare aldrig voksen :D :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #5 Dato: Oktober 03, 2008, 04:52:06 am »

Underlig ? Nej ! Jeg bliver bare aldrig voksen :D :D

Så har du nok bare fået en børnesygdom og så er det det, der er galt. Jeg har også længe syntes, at du så så hævet ud i ansigtet, så det er nok fåresyge  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #6 Dato: Oktober 03, 2008, 05:01:29 am »
Nu har jeg fundet ud af, hvorfor du vil have, at dine kvinder skjal være i køkkenet B2. Det er så du kan fimse rundt i kjoler. Og du har endda din helt egen kollektion. Det er slet ikke noget at skamme sig over siger jeg kun for at være sød, for det er jo nogle forholdsvis nydelige kjoler. Så du behøver ikke længere sige, at du laver carbon projekter, for nu ved vi alle, at det faktisk er et syværksted du har. Vildt zødt  :whatever:

http://www.beautiful-bride.com/b2maid.htm
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2008, 08:58:13 am af SVea »
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #7 Dato: Oktober 03, 2008, 05:12:19 am »
Stå nu oooooop B2 og underhold mig. Du kan ikke bare starte en tråd og love fest og farver og så blive væk. Det er vel også ved at være tid til, at du skal op og sjatpisse  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Old school spam
« Svar #8 Dato: Oktober 03, 2008, 08:38:31 am »
Stå nu oooooop B2 og underhold mig. Du kan ikke bare starte en tråd og love fest og farver og så blive væk. Det er vel også ved at være tid til, at du skal op og sjatpisse  :twisted:
Klokken 05.12 snorkede jeg lystigt, og tænkte hverken på sjatpissere, SVeaer eller andre laverestående livsformer  :mrgreen:

M.h.t kjoler, så har jeg set hvad der sker for "mænd" der gør den slags !
Vi havde et medlem i kluben der i ny og næ hoppede i en kjole, når han blev tilpas stiv.
Så blev han gift, fik børn, og fik forbud mod at lege med de andre bikere af konen  :loser:

Ergo må kjole være et skråplan, og det første skridt på vej mod skæbnen der er værre end tømmermænd og døden  :dead:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Old school spam
« Svar #9 Dato: Oktober 03, 2008, 08:49:19 am »
polka: er det nok ingen der bliver sure over - eller jo - hvis du ønsker mere af det på p3...
kvider: de er vel snart hærdet imod hvad end der kommer ud af din mund B2
1000'eren: tja - intet for eller imod - efter kørestil og behov - men bare indrøm hvis du ikke kan magte mere end 70 heste
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2008, 08:51:07 am af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #10 Dato: Oktober 03, 2008, 09:03:09 am »

Ergo må kjole være et skråplan, og det første skridt på vej mod skæbnen der er værre end tømmermænd og døden  :dead:

Du er sgu allerede ude på et skråplan min dreng, med din Miranda og begyndende afholdenhed. Jeg tror næste skridt bliver en kjole.

polka: er det nok ingen der bliver sure over - eller jo - hvis du ønsker mere af det på p3...

Jo, folk kan faktisk godt blive en anelse mugne over polka. Bare spørg dem i min opgang   :oops: :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Old school spam
« Svar #11 Dato: Oktober 07, 2008, 09:27:43 pm »

Du er sgu allerede ude på et skråplan min dreng, med din Miranda og begyndende afholdenhed. Jeg tror næste skridt bliver en kjole.


Mirandaen er ikke et skråplan lille SVea !

Den er et udtryk for at B2 ikke gider drikke fesne pilsnere, når han er i byen ! !
Så er der ikke Guldtuborg, eller lignende ædel bryg, skal man ikke regne med at B2 fester igennem  :whipped:

Kællinger drikker pilsner  :loser:

 :mrgreen: :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Old school spam
« Svar #12 Dato: Oktober 08, 2008, 02:01:46 pm »
Far til sønnen: Nu kommer storken snart med en lille baby. Sønnen: Tag dig sammen far. Byen er fuld af fisse og så går du ud og knepper en fugl  8)

Det var alt fra mig. Mojn.
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Old school spam
« Svar #13 Dato: Oktober 09, 2008, 02:05:16 pm »
Far til sønnen: Nu kommer storken snart med en lille baby. Sønnen: Tag dig sammen far. Byen er fuld af fisse og så går du ud og knepper en fugl  8)

Det var alt fra mig. Mojn.

Jeg læste forleden i Ekstra Bladet, at Joan Ø og Kirapigen var kommet op at toppes. Kira mener nemlig at det er synd for dyrene at korpulere med dem, hvorimod Joan Ø ikke ser det som det store problem.

Nu er en stork jo ikke en lille fugl, men jeg tror godt at en gråspurv fx. kunne lide en hvis form for overlast ved at indlede et seksuelt forhold til en voksen mand.  :undecided: Jeg bor jo i byen, hvor vi ingen dyr har (kun dem i zoo), men nogle af jer folk der bor på landet, må vel vide mere om det med kærlighed til dyr?? B2???  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Old school spam
« Svar #14 Dato: Oktober 09, 2008, 02:27:01 pm »
Jeg bor jo i byen, hvor vi ingen dyr har (kun dem i zoo), men nogle af jer folk der bor på landet, må vel vide mere om det med kærlighed til dyr?? B2???  :twisted:
B2 mener : Hvis ikke et dyr er mad, kan det bruges til målskydning  8)

Og lad så bare være SVea !
Hvad var det lige med dig og hamsteren Luske ? ?  :innocent:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?