Forfatter Emne: Afstemning: Skal toiletrullen vende med flappen mod væggen eller mod brugeren?  (Læst 19241 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...

Ha ha ha ha ha - Fantastisk illustration!

:lmao:

Jeg har tænkt lidt over det her...
Det er mest pigerne som mener flappen skal hænge indad og mændene som mener den skal hænge udad. Kan det monstro ha' noget at gøre med at mændene står op og det så er nemmere at få fat i papiret når det hænger udad, og når man så sidder ned så er det nemmere at få fat i når det er indad?
Eller måske ikke nemmere, men mere... Lige for.

Til gengæld HADER jeg de der offentlige papir holdere hvor papiret er usynligt og man skal sidde med hele klør 5 oppe i holderen og dreje og dreje og dreje lidt mere på rullen for at finde enden.  :brok:

Det jeg kommer til at fortælle dig nu vil måske virke chokerende - så sørg for at du sidder ned (så du kan se flappen af rullen)....

Størstedelen af mænd SIDDER ned når de laver pøller
:o

Og jeg tør desuden vædde med at 95-99% IKKE dupper spidsen af dilleren når de er færdige med at pisse  :lol:

...

Anyhow - så er det da aldrig nemmere eller mere lige for at få fat i papiret hvis det hænger ind mod væggen? Jeg kan ikke forstå hvorfor min squashbuddy også synes det. Flappen kan jo også være gemt for øjet når man sidder ned og den hænger ind mod væggen  :hand:

Du ville heller aldrig vende en rulle tape "den anden vej" for at tage af den...
« Senest Redigeret: Juni 08, 2011, 08:17:01 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Jep, sådan er det ihf på vores skole i Sverige, det er så stift at det nærmest kan stå af sig selv. Ouch.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Og jeg tør desuden vædde med at 95-99% IKKE dupper spidsen af dilleren når de er færdige med at pisse  :lol:

Tilgengæld så rammer de med garanti deres fingre med en lille smule urin - men vasker ikke fingre!

Jeg har faktisk været ved at få en hovedet for at fortælle en pige at hendes kæreste som jeg netop havde været på WC med ikke havde vasket sine fingre - nøj han blev sur!

Jeg synes at det er SÅ klamt og er faktisk i stand til at åbne en branddør som lukker indad med knæet - jeg nægter at røre ved dørhåndtaget på et offentligt toilet. :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Seriøst?
Står I ikke op og skider?  :shock:
Der faldt hele min verden sammen, det var jeg overbevist om.
Hvad findes der mon mere som jeg virkelig ikke ved om Jer mænd...

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
...bare der ER noget papir... 
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146
Seriøst?
Står I ikke op og skider?  :shock:
Der faldt hele min verden sammen, det var jeg overbevist om.
Hvad findes der mon mere som jeg virkelig ikke ved om Jer mænd...

Åhhhh min mave  :lmao: :lmao: :lmao: og nej, det er IKKE fordi den er dårlig... jeg kan bare ikke holde op med at grine  :lmao: :lmao: :lmao:
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hvad findes der mon mere som jeg virkelig ikke ved om Jer mænd...

....i samme kategori må være:
Der findes mænd som sidder ned og tisser

http://avisen.dk/tissetraengende-maend-glemmer-at-vaske-haender_63485.aspx
43% vasker ikke fingre efter toilet-besøg - tænk på dine 2 sidste kærester - 1 af dem har ikke vasket fingre efter toiletbesøg - du har formentlig siddet på en romantisk
restaurant og kysset hans fingre mens I ventede på maden. :)

Nåhja, der var også urin-rester på din forlovelsesring da han friede til dig :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Cobra

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
AAAAD!  :dead:
Nå, men jeg ved med sikkerhed at ham jeg har nu er en vasker. Så ingen urin på forlovelsesringen.  :mrgreen:

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
AAAAD!  :dead:
Nå, men jeg ved med sikkerhed at ham jeg har nu er en vasker. Så ingen urin på forlovelsesringen.  :mrgreen:

:D heheh
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Og jeg tør desuden vædde med at 95-99% IKKE dupper spidsen af dilleren når de er færdige med at pisse  :lol:

Jeg synes at det er SÅ klamt og er faktisk i stand til at åbne en branddør som lukker indad med knæet - jeg nægter at røre ved dørhåndtaget på et offentligt toilet. :)
X2 Jeg tosser gerne rundt med det papir jeg brugte efter håndvask, og som jeg brugte til at åbne døren med, og leder efter en skraldespand.  :angel:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Helen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 146

Og det papir er ofte af så dårlig kvalitet at et stykke sandpapir med korn 40 ville være blødere :)

Og, så er vi måske flere end mig... der kan huske hvordan det gamle toiletpapir (nr. 0) var  :dead: Jeg tror helt ærligt at moderne indpakningspapir på posthuset er blødere end det toiletpapir min mormor og morfar præsenterede min lille barnenumse for i tidernes morgen  :brok: Faktisk svarer det nok til at klippe et stykke A4 papir igennem på den lange side, og bruge dét !!! Resultat? Jg kan huske nogle af mine allerførste toiletbesøg på egen hånd udenfor mit barndomshjem  :facepalm:

På det tidspunkt var jeg nok rimelig ligeglad med hvilken vej papiret vendte  :lmao: og klagede min nød til min mor der forklarede mig, at tiden inden brug af papiret skulle bruges på at sidde og nulre det så det blev blødere... men vist fik de to gamle forklaret af det var børnemishandling de havde gang i  :club: for det blev heldigvis skiftet ud til RIGTIG toiletpapir  :D
You can´t buy happiness - but you can buy a bike - and thats pretty close :D


Gul SV650S Old School
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35873&ipc=119964

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hvad findes der mon mere som jeg virkelig ikke ved om Jer mænd...
43% vasker ikke fingre efter toilet-besøg - tænk på dine 2 sidste kærester - 1 af dem har ikke vasket fingre efter toiletbesøg - du har formentlig siddet på en romantisk
restaurant og kysset hans fingre mens I ventede på maden. :)

LOOOL  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Jeg synes at det er SÅ klamt og er faktisk i stand til at åbne en branddør som lukker indad med knæet - jeg nægter at røre ved dørhåndtaget på et offentligt toilet. :)
X2 Jeg tosser gerne rundt med det papir jeg brugte efter håndvask, og som jeg brugte til at åbne døren med, og leder efter en skraldespand.  :angel:

Exactemonto!   :tie:


Og papirflappen skal hænge UD mod brugeren - det brune hul!
Min kæreste mener det omvendte, så jeg har endda overvejet at sætte to holdere op, men indtil videre, er jeg ved at få omvendt hende (på mere end én måde... høhø  :orkester: ) , så måske slipper jeg for det  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Stevns

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 114
  • Your Mamma..!
Som squash-buddy mener jeg at Skurken er en syg syg afviger.

Fordelen ved at hænge rullen med flappen mod vægen gør det muligt at benytte håndledet som "rulle-stopper", så der kan bruges en hånd, når der skal afrives ved stående brygning af urinade. Så udgår jeg at slippe penis, hvilket sørger for at denne ikke rammer vandspejlet i toilettet, selvom det stadig er lidt risikofyldt, da der generelt skal to hænder til.

Stevns
_______________________________
SV 1000 S K7 Sort - Ixil Carbon COV potter, Mørkt Fabbri kåbeglas, Sort Hugger, PiperCross Stage 2 Filter, PC III.

Nietzsche: "God is dead"
God: "Nietzsche is dead"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Min kæreste mener det omvendte, så jeg har endda overvejet at sætte to holdere op, men indtil videre, er jeg ved at få omvendt hende (på mere end én måde... høhø  :orkester: ) , så måske slipper jeg for det  :D

God vind... Eller hvad man nu siger!  :lol:

... så der kan bruges en hånd, når der skal afrives ved stående brygning af urinade.

Ha ha ha - min squashbuddy er en af de 5%  :lol: :lol: :lol:
« Senest Redigeret: Juni 08, 2011, 10:58:21 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4