Forfatter Emne: Dette er ikke Sjovt ! (SV-Fanatikere skal være forsigtige med at se dette !!)  (Læst 17649 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sjovt som et billed af en der har smidt guld på gaden, kan ende op i at Luske har forsøgt at "købe" Svea for er Breezer, for at få styret hans MILF tendenser, bare fordi han er lille og kører Gixxer :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Der er tydeligvis en der ikke har været nede ved suså's jubilæum   :lol: :lol:

Du har ret, måske jeg så kunne forstå tråden.... Pokkers også at jeg skulle på job den dag :( :(
SV1000SK4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Der er tydeligvis en der ikke har været nede ved suså's jubilæum   :lol: :lol:
Jeg synes nu Baronen har ret godt styr på begivenhederne  :mrgreen: :wink:
[/quote]

Og du må ha været pikkevissen  :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri

Og du må ha været pikkevissen  :D
På ingen måde  8)

Jeg var muligvis lettere selskabligt over rislet, hvor imod de gode herre vist var voldstiv  :shock:
Dit omrids var i hvert tilfælde godt sløret  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Når transportøren lige taber en SPLIT NY SV1000S fra lastbilen og ned på jorden ... ser det sådan ud her  :shock:

Tror jeg har set denne skønhed live.... Den stod hos Suzuki i Viborg! Jeg var forbi for at lure på en rød med Mivv potter monteret, da han viste mig det rystende syn!!

Han sagde at der var importeret 18 grå SV1000s K6 til Danmark (nu kun 17  :() øv, prut og fandes også!!! Jeg ville jo gerne have den i den grå farve, men det får måske lange udsigter....

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Der står en her; www.bikx.dk  :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Der står en her; www.bikx.dk  :wink:

Cooool..... Venter desværre på lidt friværdi fra boligsalg, men hvis der er nogle der lige kan låne mig 150 kilo (rentefrit og uden gebyrer naturligvis) så send mig lige en PM, så sender jeg mit kontonummer!

Anyone :?: :?:  hæ hæ  :lol:


Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Her lidt mere Tabt NY SV1000S ....
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Mon ikke jeg kommer ud og køre imorgen ... så må solen gerne skinne !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Der står en her; www.bikx.dk  :wink:

Helle for den!

Jeg tager hen til dem Lørdag og forsøger at slippe af med min Yamaha og forhåbentligt få fingerne i en grå SV1000S så ikke noget med at nogen køber den for næsen af mig :)
SV1000S K6 - blå.

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Her lidt mere Tabt NY SV1000S ....

Ville gerne have flyttet den bandit her lidt ......bare så den ikke smittede min cykel som står i kassen bagved  :grin: :grin:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri

Ville gerne have flyttet den bandit her lidt ......bare så den ikke smittede min cykel som står i kassen bagved  :grin: :grin:
Hvad tror du den landede på ?  :twisted:



Sorry ! Kunne ikke dy mig :oops: :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

MS

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 119
Virtuelle hånd mader B2  :afro:

render lige ud og kigger den efter ....bare for en sikkerheds skyld :lol:
Of those who know nothing, few are silent

SV1000k6 - Mivv Titanium potter - Hamicad grille - Puig DB - Hyperpro for og bag - Supercorsa - Hamicad fender eliminator - Suki ego sæde -

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Der står en her; www.bikx.dk  :wink:

Helle for den!

Jeg tager hen til dem Lørdag og forsøger at slippe af med min Yamaha og forhåbentligt få fingerne i en grå SV1000S så ikke noget med at nogen køber den for næsen af mig :)

Hvad så?? Fik du købt den?

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Der står en her; www.bikx.dk  :wink:

Helle for den!

Jeg tager hen til dem Lørdag og forsøger at slippe af med min Yamaha og forhåbentligt få fingerne i en grå SV1000S så ikke noget med at nogen køber den for næsen af mig :)

Hvad så?? Fik du købt den?

Det kan man ikke lige sige, han ville give 30.000 for min Yamaha FZR600R. Det var lige en smule i underkanten, jeg har dog et bud på 55.000 privat (hvilket også er billigt, men jeg skal jo af med den) og han kommer og kigger på den tirsdag.

Håber godt nok det er til at støve en sølv SV1000S op til den tid, når nu min dragt og hjelm er sølv kan jeg jo ikke køre rundt på en blå :)

SV1000S K6 - blå.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk

Håber godt nok det er til at støve en sølv SV1000S op til den tid, når nu min dragt og hjelm er sølv kan jeg jo ikke køre rundt på en blå :)

Sort læder !! så kan du skifte cykel ligeså tosset du vil...  :wink: