Forfatter Emne: Tasker - måske Oxford......  (Læst 8222 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Tasker - måske Oxford......
« Dato: Januar 25, 2007, 11:07:53 am »
Hej herinde - er netop blevet meldt ind i dette fantastiske forum. Jeg har en SV 650 fra '99, som jeg er rigtig glad for. Jeg har nu haft den ca. 4 år, og bliver bare mere og mere glad for dette fantaskiske stykke køretøj. Nu er det sådan, at jeg skal en tur til Pyrenærene for at køre sving her til maj, og kunne derfor godt bruge et sæt tasker - måske som Oxfords. Er der nogen herinde, som har gode ideer eller evt. har noget til salg?????
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2007, 02:25:00 pm »
Jeg har faktisk et sæt givi tasker med stativ passende til min maskine, men vil gerne have et sæt "bløde" i stedet..  :D   Det kan være, at der er nogen der gerne vil bytte, eller som mangler et sæt flotte GIVI-tasker.....
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Kilosfau

  • Gæst
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2007, 12:35:44 am »
Jeg bruger selv Oxford tasker på min SV1000 og selv med bagsædepassager er der fint med plads .. vi har været i Dresden i 10 dage 2 personer med lille rygsæk, to sport panniers og tanktaske...

Der var ikke meget plads med det gik...  :afro:

Havde endda telt med  :mrgreen:

Kilosfau

  • Gæst
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2007, 12:38:30 am »
Kan faktisk se at de ikke hedder Sport Panniers men Humpback Panniers  :oops:

http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=16&pid=9&p=

Kilosfau

  • Gæst
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #4 Dato: Januar 27, 2007, 12:41:10 am »
og nå ja ..

De sidder godt, som sagt så er der plads til min kærestes røv (og den er faneme s.... :blink:) .. de er vandtætte, selv om der følger plastikovertræk med som sidder i tasken så har jg aldrig brugt det og har altid haft tørt tøj når jeg kom frem...

Har købt ekstra taske til bagsædet nu hvor kæresten har fået egen ged... så er der 100 L bagage til mig selv  :respekt:

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #5 Dato: Januar 29, 2007, 09:38:38 am »
og nå ja ..

De sidder godt, som sagt så er der plads til min kærestes røv (og den er faneme s.... :blink:) .. de er vandtætte, selv om der følger plastikovertræk med som sidder i tasken så har jg aldrig brugt det og har altid haft tørt tøj når jeg kom frem...

Har købt ekstra taske til bagsædet nu hvor kæresten har fået egen ged... så er der 100 L bagage til mig selv  :respekt:

Tak for din tilbagemelding - jeg kan forstå, at du har været tilfreds med dine Oxford tasker. :respekt: :thumbsup:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #6 Dato: Januar 29, 2007, 08:39:10 pm »
Brugt oxford tasker i 3 år - kun gode anbefalinger herfra.
YAMAHA FZS 600 Fazer

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #7 Dato: Januar 30, 2007, 10:33:36 am »
Brugt oxford tasker i 3 år - kun gode anbefalinger herfra.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg kan forstå, at det ikke er et helt ringe køb. Er de fornuftigt vandtætte????? :cry:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #8 Dato: Januar 31, 2007, 05:23:02 am »
Brugt oxford tasker i 3 år - kun gode anbefalinger herfra.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg kan forstå, at det ikke er et helt ringe køb. Er de fornuftigt vandtætte????? :cry:

Bruger også Oxford ... de er helt OK ... har dog ikke prøvet dem i hård regn.  :)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #9 Dato: Januar 31, 2007, 09:03:30 am »
Brugt oxford tasker i 3 år - kun gode anbefalinger herfra.
Tak for tilbagemeldingen. Jeg kan forstå, at det ikke er et helt ringe køb. Er de fornuftigt vandtætte????? :cry:

Bruger også Oxford ... de er helt OK ... har dog ikke prøvet dem i hård regn.  :)
Ok - takker Banditten.  :thumbsup: :respekt:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #10 Dato: Januar 31, 2007, 08:35:35 pm »
Har lige modtaget min Oxford Sport Expander i dag. Den er virkelig lækker. Gav 45£ for den spritny via engelsk ebay.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #11 Dato: Februar 04, 2007, 06:15:12 am »
Kvaliteten på Oxford virker ret god, glæder mig til og få mine på, og komme på ferie  :lmao:

sgivoni

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 5
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #12 Dato: Februar 13, 2007, 09:13:19 am »
Jeg har faktisk et sæt givi tasker med stativ passende til min maskine, men vil gerne have et sæt "bløde" i stedet..  :D   Det kan være, at der er nogen der gerne vil bytte, eller som mangler et sæt flotte GIVI-tasker.....

Må man spørge hvorfor du vil af med dine givi tasker og hellere have bløde tasker?

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #13 Dato: Februar 13, 2007, 09:29:39 am »
Jeg har faktisk et sæt givi tasker med stativ passende til min maskine, men vil gerne have et sæt "bløde" i stedet..  :D   Det kan være, at der er nogen der gerne vil bytte, eller som mangler et sæt flotte GIVI-tasker.....

Må man spørge hvorfor du vil af med dine givi tasker og hellere have bløde tasker?

Det må du da gerne.... :wink: Jeg syntes det er meget mere praktisk at have et sæt bløde tasker på SVinet. GIVI-taskerne er godt nok både vandtætte og stabile, men jeg syntes ikke et SVin skal køre med hårde tasker. Det er nok bare en superdum opfattelse, men sådan er det bare...... :mrgreen: :mrgreen:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: Tasker - måske Oxford......
« Svar #14 Dato: Februar 13, 2007, 01:25:02 pm »
pling.... jeg deler din mening  :D