Forfatter Emne: Kawasaki bagdæmper  (Læst 3409 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Qstian

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 73
Kawasaki bagdæmper
« Dato: Juni 01, 2014, 10:48:41 pm »
Hej alle,

Denne dæmper skulle stamme fra en Zx10r 2006-2007.

Er der nogen der ud fra billedet kan svare mig om den passer direkte over på min 2006 SV 1000 N?

Synes jeg har læst at 2006-2007 kawa-dæmperen skulle passe direkte over, men også at den bør være Guld/grå farvet og ikke sort/grå som denne her på billedet?






Sent from my iPhone using Tapatalk
Rigeligt gas!!

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #1 Dato: Juni 01, 2014, 11:40:58 pm »
Det kommer også lidt an på din vægt hvilken du skal vælge, men den du viser på billedet passer lige på ja.  Tag evt et kig på dette link. ;)  http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=80387&page=7

Har selv lige købt en rød/guld årg: 06-07 grundet lav vægt. og en gsxr gaffel, bliver godt.  :)
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Qstian

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 73
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #2 Dato: Juni 02, 2014, 08:47:53 am »
Ok. Tak for svar Peter - super link. Ville også gerne have en GSXR forgaffel, men synes efterhånden mine opgraderinger af mit SVIN tager en smule økonomisk overhånd - pengene kommer IKKE hjem igen ved salg. Hvor har du fået fingre i din henne, hvad fulgte med og hvad måtte du slippe?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rigeligt gas!!

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #3 Dato: Juni 02, 2014, 11:54:54 am »
Jeg har den kobber farvede med sølv fjeder, passer fint, reservoiret sidder tæt på noget gummi afdækning men den passer. Jeg skulle kva mine få kg kampvægt måske have valgt en anden, men den var billig, havde ikke set de billeder på svrider.com, men den er fast i affjedringen ;-) og lysår fra original svampen

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Brix

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 958
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #4 Dato: Juni 02, 2014, 05:12:31 pm »
Hej alle,

Denne dæmper skulle stamme fra en Zx10r 2006-2007.

Er der nogen der ud fra billedet kan svare mig om den passer direkte over på min 2006 SV 1000 N?

Synes jeg har læst at 2006-2007 kawa-dæmperen skulle passe direkte over, men også at den bør være Guld/grå farvet og ikke sort/grå som denne her på billedet?






Sent from my iPhone using Tapatalk
Den er sort/sølv fordi det er en limeted edition 2007. Den er bolt on på sv650, kender ikke til sv1000.
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #5 Dato: Juni 02, 2014, 07:02:08 pm »
Ok. Tak for svar Peter - super link. Ville også gerne have en GSXR forgaffel, men synes efterhånden mine opgraderinger af mit SVIN tager en smule økonomisk overhånd - pengene kommer IKKE hjem igen ved salg. Hvor har du fået fingre i din henne, hvad fulgte med og hvad måtte du slippe?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så lidt da.. ;)   Ja det der med at miste penge ved salg skal man ikke tænke på hvis man vil have en lækker cykel..  :P

gsxr 750 k5 gaffel med kalibre, aksel, clip-on, bremseslanger, styrdæmper, øverste og nederste gaffelbro samt kronrørslejer. Købt på ebay i usa til små 4000kr incl forsendelse, told og moms.

Zx10r 06-07 også købt på ebay i tyskland til 996kr incl forsendelse.

Mvh
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Qstian

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 73
Sv: Kawasaki bagdæmper
« Svar #6 Dato: Juni 02, 2014, 09:37:10 pm »
Tak for svar til alle. Lyder som en rigtig fornuftig pris Peter. Tror jeg nøjes med hyperpro eller lignende i fronten og forsøger mig med denne kawadæmper bagpå. Vejer godt 90 kg inkl udstyr, så må nok indstille den nye affjedring til den bløde side - eller det får vi at se 😊 Måler I SAG når I indstiller ny affjedring eller justerer i jer ud en "standardindstilling"? Hvilken fremgangsmåde vil I bruge til den nye affjedring og hvilke mål vil I anbefale  til mig på 90 kg hvis der skal måles SAG?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Rigeligt gas!!