Forfatter Emne: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007  (Læst 38800 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #45 Dato: Juli 11, 2007, 09:02:58 pm »
Hvis jeg kan få fri. Tager kæresten og jeg der op torsdag. Ved ikke helt om det bliver kl. 12 eller tidligere..

EDIT: Jeg har sgu fået fri, så jeg er der oppe fra torsdag eftermiddag / aften. Kæresten og jeg ligger sammen med streetfighters MC og nogle andre jeg ikke lige kan huske.

Jeg tror i også skal ligge sammen med MC Ligeglad lille Bill  :wink:

Vi tager derop torsdag på et tidspunkt ikke alt for sent  :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #46 Dato: Juli 11, 2007, 09:17:46 pm »
Folk skal være så hjerteligt velkomne hos undertegnede i Aalborg. Jeg har ikke selv tid/lyst/lejlighed til at tage til Skagen (måske for et kort visit som sidst), men jeg giver da gerne øl/sodavand/kaffe til de, som skulle ha' lyst til at kigge forbi :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #47 Dato: Juli 13, 2007, 01:29:54 pm »
Folk skal være så hjerteligt velkomne hos undertegnede i Aalborg. Jeg har ikke selv tid/lyst/lejlighed til at tage til Skagen (måske for et kort visit som sidst), men jeg giver da gerne øl/sodavand/kaffe til de, som skulle ha' lyst til at kigge forbi :)
Pas på, der er farlige gader i den by....... forrige år kom jeg ikke meget længere :lol: og skiltet mod Løkken kan også være en hindring for svage og tørstige sjæle, der ikke ved at det er stavet forkert :lol:

men nu prøver vi sku også toppen GI GAS :mrgreen:

HØHØ RODET!!!  :oops: :lmao:

Hmm sidste år ( og år før dette også) lå falkne og morgenhård sammen og sidste år sneg sig også nogle svin med ind i lejeren...

Det var et MÆÆÆÆGTIGT koncept - så jeg stemmer for vi gør det igen i år.. SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL  :rolleyes:

hvis man har et PAR cylindre så klare vi det nok på en 3-4 timer *G*

Nå, men alt i alt ser det jo meget fornuftigt ud :mrgreen: så det jeg vil sige, er nok bare, at jeg er lige ved at tro at, jeg hægter mig på nogen af Jer stærke sjæle der ikke lader sig friste så let undervejs......  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #48 Dato: Juli 13, 2007, 05:10:59 pm »
Håber folk har bestilt pladsbilletter på færgen (Odden - Århus/Ebeltoft).. hvis man altså vil den vej til skagen.. det er stort set udsolgt til MC efter hvad jeg har hørt af meldinger (jeg skulle selv have en plads torsdag kl 13:15 til århus, og den unge dame sagde at jeg var heldig, for det var den sidste plads på den afgang)

Andre der har plads torsdag  13:15 ?



SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #49 Dato: Juli 14, 2007, 04:13:19 am »
Andre der har plads torsdag  13:15 ?

Jeg har nok en plads i bilen ved siden af HC, men jeg tvivler på, at der er færger involveret  :rolleyes:

Ihhh for filan da, det bliver sådan et dejligt træf  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

HC

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 131
  • .............
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #50 Dato: Juli 14, 2007, 10:26:20 am »
Uha ja... Det bliver godt... Prognosen for vejret bliver også bedre og bedre... Også lørdag  :shock: Ved ikke lige hvordan det kan gå til...  :twisted: :twisted:
Ahrrr.. Har dog en ide  :D :respekt:
Brændt barn, lugter ilde...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #51 Dato: Juli 14, 2007, 01:01:52 pm »
Uha ja... Det bliver godt... Prognosen for vejret bliver også bedre og bedre... Også lørdag  :shock: Ved ikke lige hvordan det kan gå til...  :twisted: :twisted:
Ahrrr.. Har dog en ide  :D :respekt:
Hvis solen ikke skinner på lørdag, er der kun en at bebrejde !!!  ik SVea ?  :D  er dog ikke i tvivl.. er sikker på at den kommer til at skinne fra en skyfri himmel og det skal bestemt fejres  :orkester:

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #52 Dato: Juli 14, 2007, 07:00:38 pm »
Ellers må vi sgu bare søge ly i ølteltet :orkester:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #53 Dato: Juli 15, 2007, 11:53:17 am »
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling .. :wink:)

Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling(er) ..  :wink:)
« Senest Redigeret: Juli 17, 2007, 05:12:45 pm af Banditten »
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #54 Dato: Juli 15, 2007, 06:23:19 pm »
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling ..  :wink:)

Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter  :mrgreen: Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

unimann

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #55 Dato: Juli 16, 2007, 06:34:15 pm »
hej... jeg skal da helt klart med... men jeg køre først fredag efter arb. eller lørdag morgen. er der en af jer der evt. gider at smide et mobil nummer af i min pm. bare lige så jeg kan hitte jer. jeg ser sku frem til at møde jer.. det bli´r sataneme skægt :lol: :lol:.


Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #56 Dato: Juli 17, 2007, 05:14:39 pm »
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling ..  :wink:)

Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter  :mrgreen: Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??

Ja det var os to der tog bad på hotellet ....  :wink: ... det kostede 20 kr. incl. et rent og velduftende håndklæde.
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #57 Dato: Juli 17, 2007, 08:32:07 pm »
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling ..  :wink:)

Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter  :mrgreen: Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??

Ja det var os to der tog bad på hotellet ....  :wink: ... det kostede 20 kr. incl. et rent og velduftende håndklæde.
Det ku være jeg skulle tage min søfartsbog med  :lmao:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #58 Dato: Juli 17, 2007, 10:31:46 pm »
Vi er 4 stk. der tager færgen kl. 14:30 ... Odden-Århus ... plus en følgebil med opsamlingspunkt i Århus ... (Ekstra bodygards .... vis mig dine patter kælling ..  :wink:)

Hvis jeg må se dine patter først, så må du se min kællings bagefter  :mrgreen: Christian var det os to, der sidste år tog på sømandshjem og fik et ordenligt bad (hver for sig)??? Kan du i så fald huske hvad vi gav for det??

Ja det var os to der tog bad på hotellet ....  :wink: ... det kostede 20 kr. incl. et rent og velduftende håndklæde.
Det ku være jeg skulle tage min søfartsbog med  :lmao:

Nej lad være med at pakke alt for meget. Så længe du har din støttepædagog med, så behøver du ikke tænke på så meget andet  :rolleyes:

Jeg er ellers ved at glæde mig noget så grusomt. Har fået en sms status fra Falkne og MC Ligeglad og det skulle allerede være mægtig muntert. Dog er jeg blevet mindet om, at hvis vi skal få noget søvn, så skal vi huske ørepropper. Bikere har en tendens til at snorke ret så brutalt  :club:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: Skagentræf - 19. til 22. Juli 2007
« Svar #59 Dato: Juli 17, 2007, 11:42:53 pm »
Jeg er godt nok også ved at glæde mig  :orkester:

Triller herfra i morgen, og så et smut forbi mormors kødgryder, og sommerhus. Og torsdag hedder målet ellers bare Skagen!! :D

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her