Forfatter Emne: Oversigt over SVRider Merchandise  (Læst 89122 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #45 Dato: Juli 08, 2006, 08:06:36 pm »
VEDR. at sætte .DK under, syntes jeg klart er en god ide, men er der ikke nogen der skal give "grønt lys" til det. ?
Det har du hermed fået! :D (ikke at jeg har nogen autoritet til det, men hey du laver det bare alligevel) :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #46 Dato: Juli 08, 2006, 08:17:58 pm »
jeg har ikke scannet det men hente det fra en PDF fil
jeg har givet det mere kontrast og lavedet der S/H
er det nok ?
ellers prøver jeg bare igen
Blå SV650S 00

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #47 Dato: Juli 08, 2006, 08:56:29 pm »
jeg har ikke scannet det men hente det fra en PDF fil
jeg har givet det mere kontrast og lavedet der S/H
er det nok ?
ellers prøver jeg bare igen

Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #48 Dato: Juli 08, 2006, 09:07:06 pm »
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #49 Dato: Juli 10, 2006, 04:58:13 pm »
Cool nok ole.

så laver jeg, efter ferien, nogle nye t-shirts hvor teksten bliver SVrider.DK......

Syntes i at det skal være i den skrifttype, som der i brugt til de første prøver ?

Mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #50 Dato: Juli 10, 2006, 05:56:04 pm »

Syntes i at det skal være i den skrifttype, som der i brugt til de første prøver ?

Jeg synes den ser fin ud  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Sv: Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #51 Dato: Juli 10, 2006, 06:03:36 pm »

Syntes i at det skal være i den skrifttype, som der i brugt til de første prøver ?

Jeg synes den ser fin ud  :D
Giver B2 ret!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #52 Dato: Juli 10, 2006, 06:05:32 pm »
siger det samme som dommeren
   

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #53 Dato: Juli 10, 2006, 06:42:05 pm »

Syntes i at det skal være i den skrifttype, som der i brugt til de første prøver ?

Mvh
GD
Hvis det er den skrifttype (font) du har fået trykt på de 2 T-shirts, Syntes jeg det ser lidt for "hjemmelavet ud" hvis du spørger mig..

Der skulle hellere bruges den "font" som SV logoet er skrevet med, selvom jeg tvivler at den findes (de har nok ikke lavet en hel font type for at skrive 2 bogstaver  :D ).  et alternativ kunne evt være Suzuki's font (stil) .. men det skal nok laves helt fra bunden hvis man vælger en af de to løsninger.

ellers godt arbejde

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Re: Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #54 Dato: Juli 10, 2006, 08:10:49 pm »

Syntes i at det skal være i den skrifttype, som der i brugt til de første prøver ?

Mvh
GD
Hvis det er den skrifttype (font) du har fået trykt på de 2 T-shirts, Syntes jeg det ser lidt for "hjemmelavet ud" hvis du spørger mig..

Der skulle hellere bruges den "font" som SV logoet er skrevet med, selvom jeg tvivler at den findes (de har nok ikke lavet en hel font type for at skrive 2 bogstaver  :D ).  et alternativ kunne evt være Suzuki's font (stil) .. men det skal nok laves helt fra bunden hvis man vælger en af de to løsninger.

ellers godt arbejde


Tak..
Vi er helt enige... Jeg laver det sådan at SV kommer til at være i den rigtige "sv font" og rider.dk bliver i suzuki´s normale font.... billeder følger om nogle uger

mvh
GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #55 Dato: Juli 11, 2006, 03:03:19 am »
Da jeg er ejer af en "gammel" model, vil jeg naturligvis opponere imod det "nye" SV-logo. :D
Men hvis der bliver lavet forskellige tryk til hhv. "gamle" og "nye" SV'ere, kan man vel også lave SV-Rider logoet med enten det gamle eller det nye SV-logo?
Derudover synes jeg meget godt om idéen med at "genbruge" Suzuki's "R" fra Gixxer-serien i "Rider", lige som det blev gjort på det oprindelige SV-Rider logo. Det kunne man vel godt blive ved med? Og hvis man gør det på den måde, hvor meget ekstra ville det så koste at få lavet R'et i rødt? Det ville jo ikke skade at bryde monotonien i det sort/hvide en lille smule.

Hvis der er interesse for ovenstående, vil jeg gerne forsøge at fifle et eller andet frem som en AI- eller PSD-fil? Svjv. er det de foretrukne filformater indenfor trykkeri-branchen.
« Senest Redigeret: Juli 11, 2006, 03:05:27 am af Freddy »
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #56 Dato: Juli 11, 2006, 02:45:07 pm »
Da jeg er ejer af en "gammel" model, vil jeg naturligvis opponere imod det "nye" SV-logo. :D
Men hvis der bliver lavet forskellige tryk til hhv. "gamle" og "nye" SV'ere, kan man vel også lave SV-Rider logoet med enten det gamle eller det nye SV-logo?
Derudover synes jeg meget godt om idéen med at "genbruge" Suzuki's "R" fra Gixxer-serien i "Rider", lige som det blev gjort på det oprindelige SV-Rider logo. Det kunne man vel godt blive ved med? Og hvis man gør det på den måde, hvor meget ekstra ville det så koste at få lavet R'et i rødt? Det ville jo ikke skade at bryde monotonien i det sort/hvide en lille smule.

Hvis der er interesse for ovenstående, vil jeg gerne forsøge at fifle et eller andet frem som en AI- eller PSD-fil? Svjv. er det de foretrukne filformater indenfor trykkeri-branchen.

Det må du meget gerne.... (hvis jeg kan vælge, vil jeg helst have JPG filer), vi kan da sagtens lave det i to farver, som ser mere "færdig" ud, det hæver så bare prisen, hvor meget afhænger af hvor mange vi laver pr. gang. Når først vi har de to forskellige klicher (oldschool + ny) færdige, er der ikke så mange ben i det. Det betyder bare at de priser jeg gav længere oppe i tråden ikke helt holder...

Men om det lige skal være Rét der skal have en anden farve, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om....

Mvh
GD
« Senest Redigeret: Juli 11, 2006, 02:47:46 pm af Grand Danois »
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Sv: Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #57 Dato: Juli 11, 2006, 03:26:12 pm »

Men om det lige skal være Rét der skal have en anden farve, ved jeg ikke helt hvad jeg syntes om....

Jeg synes nu det ville være en god at lade R'et stå i rød  8)
Det ligger jo ligesom til Suzuki familien, og også krydsningen mellem SV og Gixxer bruger det    :wink:
« Senest Redigeret: Juli 11, 2006, 04:01:33 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SV daddy

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 47
Re: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #58 Dato: Juli 11, 2006, 05:31:07 pm »
Hey.......
undskyld jeg sådan lige hopper ind her og spørger lidt om designet...
men kunne man ikke få det som du har på forsiden af trøjen om på ryggen?? og så et lille mærke hvor der står SV 650 eller SV 1000 på brystet altså et lille et ved hjertet??

men ellers er jeg helt klart også på super fedt initiativ at tage der... :lol:
endelig fri....

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Sv: Oversigt over SVRider Merchandise
« Svar #59 Dato: Juli 11, 2006, 08:10:42 pm »
Det er ca det samme, problemet er den scanning pdfén er lavet ud fra.... alt det "blålige grums" du kan se på billedet vil give skygger og utydeligheder på det færdige resultat... Men jeg prøver om vi kan bruge det, og vender tilbage...(DER CA 3 UGER, DA FIRMAET HOLDER FERIELUKKET)

Mvh
GD
jeg har (tror jeg) fjernet det meste af det "blålige grums"  :D

Blå SV650S 00