Forfatter Emne: Smadret Carbon Potte  (Læst 11890 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #15 Dato: Maj 13, 2013, 07:06:11 pm »
Er helt enig med de andre. Det er forbundet en reklamations ret på den potte. At mekkeren der udførte opgaven ikke er der mere, har intet  med sagen at gøre. Enghave hæfter soledarisk, efter forsikringsaftale loven (lidt nørdet :-) )
og det kan aldrig blive dit problem. Hvis de mener det er så åbenlyst den skulle være kørt ind med PC, må de bevise det ud fra MIVV produktionsanvisninger.

Har aldrig hørt om en MIVV suono eksplodere på den måde. Ser sygt ud  :shock: Det ligner en fabrikationsfejl, uden tvivl og intet at gøre med en manglende PC... intet
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

LilleBenno

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 132
  • Vildere!
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #16 Dato: Maj 13, 2013, 07:16:28 pm »
Hva' faen' laver man i nakskov?!

Faxe Kondi Booster - Supermarked, TV-spot
SuperVeloce Mille Nudo

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #17 Dato: Maj 13, 2013, 07:17:48 pm »
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #18 Dato: Maj 13, 2013, 07:22:57 pm »
Hva' faen' laver man i nakskov?!

 :lmao:
Jeg er selvfølgelig selv ude om det, når jeg kørte mod "out of space"
Det har dog ikke været et argument fra Enghave endnu!


Mvh. Mike & SV 650 S K8 hvid
Sent from my iPhone using Tapatalk

LilleBenno

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 132
  • Vildere!
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #19 Dato: Maj 13, 2013, 07:24:57 pm »
Hva' faen' laver man i nakskov?!

 :lmao:
Jeg er selvfølgelig selv ude om det, når jeg kørte mod "out of space"
Det har dog ikke været et argument fra Enghave endnu!


Mvh. Mike & SV 650 S K8 hvid
Sent from my iPhone using Tapatalk

Er dog selv vaskeægte Nakskovit :cool:
SuperVeloce Mille Nudo

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #20 Dato: Maj 13, 2013, 07:49:04 pm »
Hva' faen' laver man i nakskov?!

 :lmao:
Jeg er selvfølgelig selv ude om det, når jeg kørte mod "out of space"
Det har dog ikke været et argument fra Enghave endnu!


Mvh. Mike & SV 650 S K8 hvid
Sent from my iPhone using Tapatalk

Er dog selv vaskeægte Nakskovit :cool:
Min mor er nu pensioneret Fejø frugtavler, som er flyttet til "storbyen" Nakskov... Og når hun spørger om ikke jeg vil køre 2x175 km, for at indstille hendes TV efter de flyttede rundt på alle kanalerne, har jeg kun et krav at det skal være høj sol, så er det jo bare en lille søndags tur ;)

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #21 Dato: Juni 05, 2013, 01:37:29 pm »
til de der hungre efter en status
Jeg skrev en mail til Mit forsikrings selvskab (IF) og forklarede dem situationen, og det jo enlig var "deres" potte da de betalte for skaden
de kontaktede Enghave og fik samme forklaring som mig!
de kontaktede så C. Reinhardt som er importøren af Suzuki MC i DK og også ejere at Enghave Motor (IF og Suzuki, har en samarbejdesaftale, med forbedre vilkår mv på deres suki MC forsikring)

og nu har piben sandelig fået en anden lyd...
jeg blev få minutter efter ringen op at en medarbejder hos Enghave som ikke var sikker på om jeg var informeret,
men han ville bare lige sikre sig jeg var helt med på de selvfølgelig erstattede min udstødning,
Citat: "det var jo helt tydeligt for dem og importøren, af Mivv i DK, at der var tale om en Produktions fejl!"
det var ikke helt klart om jeg havde fået den info på hans papir

han ville lige checke om de kunne få den hos en anden forhandler, ellers måtte jeg desværre vente ca. 1 måned på den fra fabrikken i Italien.

Jeg har efter følgende fået en opfølgning på leverings datoen (de 3 der er importeret til DK i år er solgt) Men lige så snart de ved med sikkerhed hvornår den er i DK, booker de en tid på værkstedet og Rullefeltet, så jeg ikke skal vente yderligere, montering og rulle felt er selvfølgelig uden beregning, Yderligere vil de gerne tilbyde mig,de havde nogle andre potter jeg bare kunne komme forbi og låne hvis standard potten var for kedelig (det er nu den 3. Mivv Suono Carbon potte jeg venter på fra Italien, og der har været over en måneds leverings tid på dem hver gang)

nu sidder jeg bare tilbage og måber, Jeg er lidt i tvivl om der er en der har taget fusen på mig... eller om det rentfaktisk var muligt at få den service fra enghave!
hvis det nu er rigtigt, jeg ikke drømmer og træerne nu for en gang skyld gror helt ind i himlen, er det stadig bare lidt kedeligt, hvis man skal havde en af de store drenge til at spille med musklerne

jeg skal nok lige skrive endnu en opdatering når potten er monteret, og servicen viste sig at holde stik...!

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #22 Dato: Juni 05, 2013, 02:20:14 pm »
Fedt  :thumbsup:, bare latterligt det ikke er den service man får som standard medmindre de får ordrer oppefra.
GSX-R 600 K7

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #23 Dato: Juni 05, 2013, 03:07:30 pm »
Fedt  :thumbsup:, bare latterligt det ikke er den service man får som standard medmindre de får ordrer oppefra.

Lige nemlig ja.

Men godt at høre der endelig sker noget trods alt.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #24 Dato: Juni 06, 2013, 12:42:32 am »
Super glædeligt at høre, at sagen har taget så positiv en drejning  :thumbsup:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #25 Dato: Juli 02, 2013, 05:31:46 pm »
så kom dagen med den længeventede opringning fra Enghave kom.

Din udstødning er endelig kommet, men... den er ikke i Carbon på midten længere!
den nye model er uden Carbon på midten, for det kan ikke holde...

og en hurtig tur på Mivv.it viste da han havde ret, full Carbon er forsvundet, og Suono kommer slet ikke til SV650 længere...

men jeg syntes da ikke jeg skal tage til takke med den! den står til ca. 3300,- på eBay og jeg har selv givet ca. 4500,- for Full Carbon udgaven (som blev ødelagt ved mit styrt) og jeg kan se på skades rapporten at Enghave har givet 4500 + moms for den der så nu er sprunget i luften...
Enghave mener dog det er den som Mivv giver som erstatning, så derfor kan de ikke gøre så meget!

men samtidig er jeg også træt af at køre med std. udstødningen...!
(det er jo næsten sådan at folk vender sig om og peger, og jeg er nød til at forklare "min anden udstødning er på værksted") + den lyder ikke lige så hyggelig...!

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #26 Dato: Juli 02, 2013, 05:40:14 pm »
i skal selvfølgelig havde billeder til at se forskellen...!

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #27 Dato: Juli 02, 2013, 06:49:08 pm »
Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #28 Dato: Juli 02, 2013, 07:11:17 pm »
Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ville mene det samme.  :wink:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Hr.Maul

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 141
  • huba huba
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #29 Dato: Juli 02, 2013, 09:29:33 pm »
Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ville mene det samme.  :wink:

X3
SV1000N - ZX10R bagdæmper - Wirth progressive fjedre - PiperX filter - MIVV Titanium - armerede slanger - plov - Rizoma lir