Forfatter Emne: hvordan fanden?????  (Læst 6097 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: hvordan fanden?????
« Svar #15 Dato: April 11, 2008, 11:01:47 am »
Midterste billede: Er det spåner der ligger på din bagsvinger????

Avs!  :dead:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: hvordan fanden?????
« Svar #16 Dato: April 11, 2008, 11:06:44 am »
Det ligner pis  :dead:

Men du må meget undskylde: Hvordan kan man arbejde hos Reinhardt og så ikke få lidt prof. hjælp af sine kolleger??  :huh:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: hvordan fanden?????
« Svar #17 Dato: April 11, 2008, 11:27:04 am »
prøv at tage et billeder lige bagfra.. således man kan se begge bremseklodser, og skvien bagfra, samt kaliber bagfra..   (for bedre at kunne se om der er spacer, og om den er sat på den rigtige side  :wink: )

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: hvordan fanden?????
« Svar #18 Dato: April 11, 2008, 04:15:37 pm »
Det ligner pis  :dead:

Men du må meget undskylde: Hvordan kan man arbejde hos Reinhardt og så ikke få lidt prof. hjælp af sine kolleger??  :huh:

det er da vel ikke mekanikere der arbejder der.... eller ????? de skal jo sælge til forhandlere
nu med yamaha fz1 2008

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #19 Dato: April 11, 2008, 05:09:20 pm »
Prøv at skille hele molevitten ad og tjek om alle spacere er korrekte. De har helt sikkert ikke de korrekte længder. Har du ikke kunne mærke at den har været lidt løs i bagenden?

der har aldrig været problemer med den er løs på nogen måde, men har "fornemmet" nogen gange at det hgar virket som om forenden har været lidt skæv.. muligvis pga manglende spacer så?
men så forstår jeg bare ik at den ik har ramt på før nu? hvad er skyld i det? har jo trods alt haft den i snart 3 år.
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #20 Dato: April 11, 2008, 05:09:48 pm »
Midterste billede: Er det spåner der ligger på din bagsvinger????
ja det kan du godt gå ud fra det er.. haha
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #21 Dato: April 11, 2008, 05:17:05 pm »
Det ligner pis  :dead:

Men du må meget undskylde: Hvordan kan man arbejde hos Reinhardt og så ikke få lidt prof. hjælp af sine kolleger??  :huh:

'har ik arbejdet der i over 2 år mester.. men har bare ik skiftet navnet her da det er det folk "kender" mig på.
og så regner jeg nu også mange af de folk her for at være mindst lige så kompentente...
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #22 Dato: April 11, 2008, 05:18:06 pm »
Det ligner pis  :dead:

Men du må meget undskylde: Hvordan kan man arbejde hos Reinhardt og så ikke få lidt prof. hjælp af sine kolleger??  :huh:

det er da vel ikke mekanikere der arbejder der.... eller ????? de skal jo sælge til forhandlere

lige præcis,det er jo kun videre salg til forhandlere, primært lager arbejde..
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #23 Dato: April 11, 2008, 05:26:44 pm »
prøv at tage et billeder lige bagfra.. således man kan se begge bremseklodser, og skvien bagfra, samt kaliber bagfra..   (for bedre at kunne se om der er spacer, og om den er sat på den rigtige side  :wink: )

hjalp det?
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #24 Dato: April 11, 2008, 05:28:37 pm »
jeg har tænkt lidt på at prøve at se på det på lørdag, og prøve nogle af de ting af i har skrevet, men ved sku ik rigtig om jeg har helt styr på det?
er der evt en eller flere der gider komme og kigge mig over skuldren og giv lidt fifs?
jeg har et værksted jeg kan låne her i herlev hvor jeg bor.
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: hvordan fanden?????
« Svar #25 Dato: April 11, 2008, 05:49:01 pm »
tak for de nye billeder, det er svært at se, men umiddelbart mangler der en afstandsring. Virker bare underligt at du kan køre tre år uden???
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #26 Dato: April 11, 2008, 05:54:12 pm »
tak for de nye billeder, det er svært at se, men umiddelbart mangler der en afstandsring. Virker bare underligt at du kan køre tre år uden???

ja ik, for der har jo aldrig været problemer før nu?
fatter det sku heller ik???
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Re: hvordan fanden?????
« Svar #27 Dato: April 11, 2008, 11:57:20 pm »
efter hvad jeg kan se så er caliber gået løs...... det vil jo gøre at caliberen presser beslaget fra sig,,,,,, ville presse stemplerne tilbage og se om der ikke caliberen sidder løs....
nu med yamaha fz1 2008

Kenny

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 497
Re: hvordan fanden?????
« Svar #28 Dato: April 12, 2008, 09:14:35 am »
Du mangler afstandsskiven mellem skiven og holderen til calibren  :shock:

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Re: hvordan fanden?????
« Svar #29 Dato: April 12, 2008, 10:16:13 am »
Du mangler afstandsskiven mellem skiven og holderen til calibren  :shock:
Var lige nede og kigge på min egen, (godt nok med abs) men der er noget mere afstand mellem Caliperbeslaget og skiven. Så jeg vil også hælde til den forklaring  :? Fatter sku heller ikke lige du kan køre 3 år uden  :shock: Kan være de få mikrometer har været nok, men beslaget over 3 år er blevet hevet nok i til at den er blevet trukket ind.   :thumbsdown:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7