Forfatter Emne: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?  (Læst 27083 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #30 Dato: August 20, 2012, 09:10:06 am »
Ja ja ja ;-) Man har vel ting at se til....

Skal lige høre - hvor morgenfriske har folk mulighed for at være?

På de solskinsdage hvor vejret er super er det meget svært for mig at beslaglægge båden uden at charge fuld pris for arrangementet, således som vi gør til polterabender osv. Her snakker vi 2000 kr i timen og man skal regne med ca. 15 min pr. person.

Hvis vi kan gøre det til en morgentur og mødes 6.30 til morgenmad på kajen, så kunne vi gøre det for 100 kr. pr. pers. så blot benzin + det løse er dækket.

Hvad er stemningen for det?


Ellers må det nok blive noget med at de der har lyst til at prøve kommer dryssende når jeg er dernede - Gregers og CWS var forbi igår og sige hej  8)
Er det en morgenfrisk weekend ? Så er jeg klar :)


//Basler

Tapatalk

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #31 Dato: August 20, 2012, 10:00:18 am »
Ja ja ja ;-) Man har vel ting at se til....

Skal lige høre - hvor morgenfriske har folk mulighed for at være?

På de solskinsdage hvor vejret er super er det meget svært for mig at beslaglægge båden uden at charge fuld pris for arrangementet, således som vi gør til polterabender osv. Her snakker vi 2000 kr i timen og man skal regne med ca. 15 min pr. person.

Hvis vi kan gøre det til en morgentur og mødes 6.30 til morgenmad på kajen, så kunne vi gøre det for 100 kr. pr. pers. så blot benzin + det løse er dækket.

Hvad er stemningen for det?


Ellers må det nok blive noget med at de der har lyst til at prøve kommer dryssende når jeg er dernede - Gregers og CWS var forbi igår og sige hej  8)
Er det en morgenfrisk weekend ? Så er jeg klar :)


//Basler

Tapatalk

Mjaaeeh, der plejer jeg så at sove længe ;-)

Det er primært hverdage jeg tænker på, hvor de mennesker der bor ved klubben også skal tidligt op.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #32 Dato: September 09, 2012, 09:10:47 am »
Jeg sejler vandski idag, søndag fra kl 13 i Nivå Havn.
Kig forbi til en tur. 100kr pr tur.
Suppen burde blive god med vestenvindens rasen  :D  (omend måske en smule choppy lidt længere ude)


Det ser mere og mere crap ud, så spar turen til en anden gang.
« Senest Redigeret: September 09, 2012, 11:50:49 am af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

VikingPowerSV

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #33 Dato: September 18, 2012, 01:06:01 am »
Jeg fangede slet ikke i havde holdt det :/

Var der givet en dato ud ?
Den sort/hvide Gris. 
       SV650s 99'

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #34 Dato: September 25, 2012, 12:03:17 pm »
Jeg fangede slet ikke i havde holdt det :/

Var der givet en dato ud ?

Nej...

Vi har som sådan heller ikke holdt noget officielt. Det har været lidt svært for mig at finde tid til det. Så jeg har bare haft de SVriddere som jeg kender privat med ude når jeg alligevel selv har været ude med båden.

Jeg vil vente med at arrangere noget officielt til næste sæson. Det er efterhånden ved at være lidt for koldt og mørkt.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #35 Dato: September 25, 2012, 01:39:09 pm »
Jeg fangede slet ikke i havde holdt det :/

Var der givet en dato ud ?

Nej...

Vi har som sådan heller ikke holdt noget officielt. Det har været lidt svært for mig at finde tid til det. Så jeg har bare haft de SVriddere som jeg kender privat med ude når jeg alligevel selv har været ude med båden.

Jeg vil vente med at arrangere noget officielt til næste sæson. Det er efterhånden ved at være lidt for koldt og mørkt.

Du kan være med arrangør af sommerfesten 2013 Skurk - så kan vi have vandskibåd som 1 af aktiviterne ... fordi det holder jo ikke at du melder ud offentlig og så bare kører privat attitude...selvom du ser godt ud i den båd  :club:  :innocent:  :lmao:  :blink:

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Vandski/wakeboard-dag for SVrider v. KBH - Er det interessant?
« Svar #36 Dato: September 26, 2012, 10:23:05 am »
Jeg synes at den tjans skal være forbeholdt de med MC  :lol: :wink: Så må vi se om jeg ender med at købe en ny til foråret...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4