Forfatter Emne: Hong kong varer :D  (Læst 11395 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

CarstenM

  • Gæst
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #30 Dato: April 11, 2012, 10:02:54 am »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #31 Dato: April 11, 2012, 10:52:16 am »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!

Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #32 Dato: April 11, 2012, 11:28:28 am »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!

Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:

Husk hvis du vil have fjernet klistermærker, især Suzuki mærker, så er Claus mere end klar til at give den gas med varmeblæseren  :mrgreen: :orkester:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #33 Dato: April 11, 2012, 11:58:12 am »
Jeg syntes det er fedt når man kan dele sine kiksede oplevelser med andre. Specielt i sådan et testosteron forum som dette nu er.  :thumbsup:

Jeg kom engang til at knalde en pige i det forkerte hul, og så blev hun gravid. Hold Jer nu til røven!!  :whatever:  :hand: :mrgreen:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

CarstenM

  • Gæst
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #34 Dato: April 11, 2012, 12:12:01 pm »
Jeg kom engang til at knalde en pige i det forkerte hul, og så blev hun gravid. Hold Jer nu til røven!!  :whatever:  :hand: :mrgreen:

Så kom den samtale vist liiige under bæltestedet..

Ej da, tror ikke du er den eneste der har lavet den fejl. Havde man da bare været klogere..  :whatever:

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hong kong varer :D
« Svar #35 Dato: April 11, 2012, 12:20:31 pm »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!

Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:

Husk hvis du vil have fjernet klistermærker, især Suzuki mærker, så er Claus mere end klar til at give den gas med varmeblæseren  :mrgreen: :orkester:
Han er nok faktisk den bedste klisternærke fjerner :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #36 Dato: April 11, 2012, 03:13:19 pm »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!

Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:

Husk hvis du vil have fjernet klistermærker, især Suzuki mærker, så er Claus mere end klar til at give den gas med varmeblæseren  :mrgreen: :orkester:
Han er nok faktisk den bedste klisternærke fjerner :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Han er ihvertfald mere tålmodig end mig   :thumbsup:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Hr Kjaer

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
    • Grislingen
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #37 Dato: April 11, 2012, 07:02:35 pm »
kan jer der har handlet varer fra the2wheels (eller andre kina sider) ikke fortælle lidt om pris/kvalitet forholdet på de dele i har købt? Er det lækre dele som bare er billige, eller kan man godt se/mærke at det er billige varer? Slides de hurtigt etc?
Suzuki SV 650 S  · 2007 · Mivv Titanium · Hyperpro  Bagdæmper · Rizoma:
http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=42542

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #38 Dato: April 11, 2012, 10:36:10 pm »
kan jer der har handlet varer fra the2wheels (eller andre kina sider) ikke fortælle lidt om pris/kvalitet forholdet på de dele i har købt? Er det lækre dele som bare er billige, eller kan man godt se/mærke at det er billige varer? Slides de hurtigt etc?
Jeg købte greb sidste år, har kørt ca 2500 km med dem, og de er super til prisen, selvfølgelig kan man se at de er "billige", men de virker upåklageligt. Jeg kunne godt finde på at bestille et sæt eller 2 mere bare for at kunne skifte til forskellige farver.   :D
Jeg syntes ikke at de er blevet slidt på de km jeg har kørt..
Så min mening er KØB, kvaliteten er i top til den lave pris..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #39 Dato: April 11, 2012, 10:53:42 pm »
Jeg har heller ikke noget at brokke mig over på de greb fra the2wheels! :) Slet slet slet ikke til den pris han sælger for!  :lmao:
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hong kong varer :D
« Svar #40 Dato: April 12, 2012, 01:50:23 am »
Var der nogen af jer der prøvede at tracke jeres pakke? Hvilken side brugte i, i så fald?
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Larsot

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 143
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #41 Dato: April 12, 2012, 04:27:38 am »
Så fik jeg også bestilt et sæt

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
Hong kong varer :D
« Svar #42 Dato: April 12, 2012, 07:21:04 am »
Var der nogen af jer der prøvede at tracke jeres pakke? Hvilken side brugte i, i så fald?
Du skal bruge det nr du har fået i din ordre mail fra ebay, det fungere som et link til en Hong kong side :) Men det fungere med lidt forsinkelse..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cws84

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 399
  • Sv 1000 s
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #43 Dato: April 13, 2012, 05:52:23 pm »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!




Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:

Husk hvis du vil have fjernet klistermærker, især Suzuki mærker, så er Claus mere end klar til at give den gas med varmeblæseren  :mrgreen: :orkester:

Det var da utroligt som i kører rundt i at jeg fjernede klistermærker!  :brok:  Indrøm nu bare i er GLADE for de ikke sidder der mere   :lmao:

klistermærker og især Suzuki mærker er og bliver grimme!   :D
Don't Worry, Be Happy :-)

Ride Sv1000s

Race me!

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Hong kong varer :D
« Svar #44 Dato: April 14, 2012, 11:46:32 am »
Jeg har det med at falde af kværnen en gang hvert 5 år så det var 3:e og forhåbingsvis sidste gang...

Phew, lyder ikke så fedt.  :puke:

Jeg har min første gang til gode. Mon alle de gange jeg har skvattet på scooteren ikke kan opveje lidt. I hope!




Jeg bliver bedre på det..  :whipped:
Dette var resultatet af første gang og hvis det sammenlignes med sidste så har jeg lært mig noget...  :innocent:

Husk hvis du vil have fjernet klistermærker, især Suzuki mærker, så er Claus mere end klar til at give den gas med varmeblæseren  :mrgreen: :orkester:

Det var da utroligt som i kører rundt i at jeg fjernede klistermærker!  :brok:  Indrøm nu bare i er GLADE for de ikke sidder der mere   :lmao:

klistermærker og især Suzuki mærker er og bliver grimme!   :D

Vil give Cws84 ret, kønne er de sku ikke de suzuki klistermærker..

Havde fjernet mine egne hvis ikke tidligere ejer havde smidt klarlak over dem da den fik et par ekstra lag.  :brok:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.