Forfatter Emne: SV LOGO  (Læst 8693 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: SV LOGO
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2011, 04:12:51 pm »
virkede det ?
Wa fanden Per - har du lavet noget der virker ? Eller gik hendes PC ned, siden hun ikke svarer :D

I er sgu så søde ved hinanden herinde  :lmao:

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: SV LOGO
« Svar #16 Dato: Marts 09, 2011, 04:36:23 pm »
virkede det ?
Wa fanden Per - har du lavet noget der virker ? Eller gik hendes PC ned, siden hun ikke svarer :D

I er sgu så søde ved hinanden herinde  :lmao:

Man kan ligefrem høre Lars Lilholt i baggrunden...ikk'  : "Kald det kærlighed.....kald det lige hvad du vil...."   :lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #17 Dato: Marts 09, 2011, 06:23:20 pm »
Undskyld drenge..... Men jeg skulle liiiige et ærinde......

Men Per - træls at du har luret mig med det foredrag - havde ellers regnet med at underholde jer drenge med det i en 3 timers tid - for der er jo så meget at sige om det emne + at jeg også ville fortælle om , det at være med i TV2's program og MC'ister der kører spændende.......
Det er et enormt previligie at blive spurgt om man vil deltage i det program.......

Nå , men nu vil jeg "lege" lidt med det logo og se om jeg er hårløs til Julefrokosten i tilfælde af at jeg skulle blive så hidsig at jeg har flået det af hovedet.......

Ses/skrives............
BOW
SV650SK3

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #18 Dato: Marts 09, 2011, 06:56:50 pm »
UTROLIGT så lidt der engang imellem skal til for at glæde en kvinde............
Jeg er så lykkelig  :cry: at dette er glædestårer........  :P

NU lykkedes min plan og jeg er jer alle så taknemmelige.......  :respekt: Og især dig Per.......

Vi ses gutter
BOW
SV650SK3

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Sv: SV LOGO
« Svar #19 Dato: Marts 10, 2011, 09:17:14 am »
la la la...  havde ellers regnet med at underholde jer drenge med det i en 3 timers tid ...
Det er helt ok.
Hvis vi kan stå ved sømblokkenog i øvrigt har rigeligt med bajere, kan du sagtens stå og snakke i den anden ende af lokalet i 3 timer ;)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: SV LOGO
« Svar #20 Dato: Marts 10, 2011, 12:11:01 pm »
la la la...  havde ellers regnet med at underholde jer drenge med det i en 3 timers tid ...
Det er helt ok.
Hvis vi kan stå ved sømblokkenog i øvrigt har rigeligt med bajere, kan du sagtens stå og snakke i den anden ende af lokalet i 3 timer ;)
ja nemlig ja  :blink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: SV LOGO
« Svar #21 Dato: Marts 10, 2011, 09:15:19 pm »
la la la...  havde ellers regnet med at underholde jer drenge med det i en 3 timers tid ...
Det er helt ok.
Hvis vi kan stå ved sømblokkenog i øvrigt har rigeligt med bajere, kan du sagtens stå og snakke i den anden ende af lokalet i 3 timer ;)
ja nemlig ja  :blink:
Hvad er den af  - Føler ikke at I tager det seriøst..........  :brok: :brok: :brok:
Jeg har også følelser........  :cry:...... eller noget
Har fået lavet specialsøm - 12 tommer som er rustne , så bare kom i gang drenge............  :innocent:
BOW
SV650SK3