Forfatter Emne: MC Show 08 - Den 1. - 3. februar 2008 i København & 8. -10. februar i Herning.  (Læst 18645 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Nogen fra KBH /sjælland der skal til messe i herning ?? 

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Ja! Jeg tager derover søndag! Kører fra KBH ca kl 9!

Men det bliver kun et stop i Herning for at se messen, da vi skal videre op til Kennet's (vores gamle formand)  nye hus. Så hvis det er fordi du gerne vil have køre lejlighed så kan vi evt kun hjælpe med turen derover!
kilosvin med div udstyr...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Ja! Jeg tager derover søndag! Kører fra KBH ca kl 9!

Men det bliver kun et stop i Herning for at se messen, da vi skal videre op til Kennet's (vores gamle formand)  nye hus. Så hvis det er fordi du gerne vil have køre lejlighed så kan vi evt kun hjælpe med turen derover!
det er fordi "spirillen på coke" fra MC galleriet, har en bagfælg til mig, og han skal stå på stand til messen, så han sagde hvis jeg kendte nogen der skulle til herning, så ville han have den med på messen. ,

så hvis det var noget du havde lyst til hjælpe med, (altså at bringe den til KBH/sjælland) så gir jeg en røvfuld øl til julefrokosten  :D   (eller til sommerfesten, eller en stor is og kaffe på linien, eller hvad vi nu kan finde ud af  :D)

?

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Julefrokosten lyder ikke så dårligt! Jeg er på job til kl 15, Så skal jeg lige hjem forbi en tur, og så regner jeg med at hive simon med ned til jer! Jeg ved ikke hvornår vi kommer forbi, så derfor har jeg ikke tilmeldt mig endnu!

Kan du ikke lige sende mig en sms 27289683 så ringer jeg til dig i morgen? Jeg skal lige tale med Kennet om hvor meget plads der i bilen, men jeg regner ikke med at det er noget problem at tage din fælg med! Bare så du ved det, kommer jeg ikke hjem før onsdag/torsdag, men hvis det er ok, så finder vi ud af noget!

Kennet
kilosvin med div udstyr...