Forfatter Emne: Førstegangskøb  (Læst 15718 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #45 Dato: Januar 14, 2012, 03:24:06 pm »
Så fik jeg handlet.

Det blev en blå 05 med 21 på tælleren og fuldkåbe. Fik den handlet ned i 42.000kr og den ser rigtigt flot ud - synede den med det samme så den er klar til omreg. Snakkede med Mondux, og de vil have 3800kr med kasko, så kræver det bare at jeg køber en alarm. Regnede med en ABUS Granit detecto...

Jeg vil så også lige sige tak til Erik for at tage med ud at se på den første gang :)

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Førstegangskøb
« Svar #46 Dato: Januar 14, 2012, 03:52:32 pm »
Så fik jeg handlet.

Det blev en blå 05 med 21 på tælleren og fuldkåbe. Fik den handlet ned i 42.000kr og den ser rigtigt flot ud - synede den med det samme så den er klar til omreg. Snakkede med Mondux, og de vil have 3800kr med kasko, så kræver det bare at jeg køber en alarm. Regnede med en ABUS Granit detecto...

Jeg vil så også lige sige tak til Erik for at tage med ud at se på den første gang :)

Tillykke, så kan du sidde og tælle dage til foråret sammen med os andre med vinter depression fordi man vil ud og trille!  :D
GSX-R 600 K7

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #47 Dato: Januar 14, 2012, 03:54:37 pm »
Jaja, jeg kan så vente ekstra længe da holdet til mc først starter til marts! :O det bliver en laaaang vinter!

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Førstegangskøb
« Svar #48 Dato: Januar 14, 2012, 05:18:30 pm »
Så fik jeg handlet.

Det blev en blå 05 med 21 på tælleren og fuldkåbe. Fik den handlet ned i 42.000kr og den ser rigtigt flot ud - synede den med det samme så den er klar til omreg. Snakkede med Mondux, og de vil have 3800kr med kasko, så kræver det bare at jeg køber en alarm. Regnede med en ABUS Granit detecto...

Jeg vil så også lige sige tak til Erik for at tage med ud at se på den første gang :)

Velbekomme, og tillykke med grislingen.
Tror du bliver rigtig glad for den, og så får de osse ryddet børneværelset, så en ny samfundsborger kan flytte derind  :mrgreen:

Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Førstegangskøb
« Svar #49 Dato: Januar 16, 2012, 08:51:25 am »
Så fik jeg handlet.

Det blev en blå 05 med 21 på tælleren og fuldkåbe. Fik den handlet ned i 42.000kr og den ser rigtigt flot ud - synede den med det samme så den er klar til omreg. Snakkede med Mondux, og de vil have 3800kr med kasko, så kræver det bare at jeg køber en alarm. Regnede med en ABUS Granit detecto...

Jeg vil så også lige sige tak til Erik for at tage med ud at se på den første gang :)

TILLYKKE TILLYKKE :) billeder asap tak ;) samt spec... (læs bling og ekstra udstyr) Lyder til at være en fornuftig handel.

 :orkester:

Mht lås, så er jeg meget tilfreds med min ABUS granit detecto x-plus 8000
http://www.teknikshop.dk/product.asp?product=279 - 975 incl fragt. (kan måske findes billigere)

Hvis du bliver bange for at den holder stille for længe, så skriver du bare, så skal jeg nok trille den en tur indtil du får kortet  :innocent:
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #50 Dato: Januar 16, 2012, 05:52:56 pm »
Smider lige billederne fra annoncen...

Har købt en abus fra samme sted, dog med kæden til de 1550kr ialt.

Den klarer nok at holde stille til engang i april... :)

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Sv: Førstegangskøb
« Svar #51 Dato: Januar 16, 2012, 10:51:19 pm »
Hvis vi kan få gang i nogle ordentlige tirsdagsture i år, så sender jeg dig en sms, og du kan få "den blå planet" ud sammen med gutterne  :mrgreen:

Ses
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Førstegangskøb
« Svar #52 Dato: Januar 17, 2012, 08:08:05 am »
Den er RIGTIG flot, stort tillykke med den.

Skal du have lavet noget ved det? Evt crashpads, nye dæk, kædekit eller lignende?
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #53 Dato: Januar 17, 2012, 08:34:56 pm »
Jaja, vil da gerne ud at rulle så snart jeg kan :)

Der skal ikke rigtigt laves noget. Kæden er iorden, og dækkene er fine, bagdækket skal nok skiftes til 24k service. Crashpads har jeg ikke lige overvejet før? Har folk det på??

Altså jeg kan godt se ideen med dem, men hva bliver det næste? støttehjul ;-) ? Er det virkeligt nødvendigt og noget folk/i bruger??


Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Førstegangskøb
« Svar #54 Dato: Januar 17, 2012, 11:37:18 pm »
Jaja, vil da gerne ud at rulle så snart jeg kan :)

Der skal ikke rigtigt laves noget. Kæden er iorden, og dækkene er fine, bagdækket skal nok skiftes til 24k service. Crashpads har jeg ikke lige overvejet før? Har folk det på??

Altså jeg kan godt se ideen med dem, men hva bliver det næste? støttehjul ;-) ? Er det virkeligt nødvendigt og noget folk/i bruger??

De kan redde så du enten skal med Autohjælp hjem eller du selv kan køre der fra! i de fleste tilfælde kan du selv køre der fra hvis der er monteret gode crashpads, jeg kan anbefale R&G Racing. Har set dem i aktion på jylland´s ringen og det eneste der skulle skiftes var selve crashpaden.... Han havde på forgaffel og styrenderne og stellet.
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Førstegangskøb
« Svar #55 Dato: Januar 18, 2012, 08:35:08 am »
Jaja, vil da gerne ud at rulle så snart jeg kan :)

Der skal ikke rigtigt laves noget. Kæden er iorden, og dækkene er fine, bagdækket skal nok skiftes til 24k service. Crashpads har jeg ikke lige overvejet før? Har folk det på??

Altså jeg kan godt se ideen med dem, men hva bliver det næste? støttehjul ;-) ? Er det virkeligt nødvendigt og noget folk/i bruger??
tja, det er jo op til folk selv om de vil have det på. jeg har :) Man kan sagtens få nogle rigtig pæne/fede så overvej det.
Det kan redde dig fra at skulle skifte en kåbe samt diverse, hvis du skulle smide den.

24k service står i 3500-4000,-   :shock: bare så det ikke kommer bag på dig økonomisk. Det er et "stort" service, idet den skal have justeret ventiler.
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #56 Dato: Januar 18, 2012, 08:38:52 am »
Jeg vil overveje det med de crashpads... Ja jeg ved godt det er et dyrt service. var også derfor jeg kun ville give 42 for den. men synes stadig det er en god pris :)

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Førstegangskøb
« Svar #57 Dato: Januar 18, 2012, 09:25:24 am »
Jeg vil overveje det med de crashpads... Ja jeg ved godt det er et dyrt service. var også derfor jeg kun ville give 42 for den. men synes stadig det er en god pris :)
Det er også en god pris du har fået den til.  :thumbsup:

Tja, der er jo lidt tid endnu til at surfe reservedele, inden der skal trilles, så hvorfor ikke.  :D

Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

nic6911

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 28
Sv: Førstegangskøb
« Svar #58 Dato: Marts 17, 2012, 01:50:52 pm »
Hej allesammen.
Nu er det snart ved at være tid, jeg er igang med kortet så vil tro at jeg har det inden for en 4-5 uger. Jeg har luret lidt på de crashpads og syntes det lyder fornuftigt nok.
Men der er da lige en del forskellige typer og prisklasser for sådan noget!
Hvad har i erfaring med? Og hvor mange punkter monterer i på? De steder jeg har set dem står der nogle gange "sæt" men er det så bare 2? Og er det nok med crashpads lige ved kåben kun?

Jeg ville jo tro der skulle side en på hver side af kåben og så måske på bagsvingeren eller hvad?