Forfatter Emne: Inspireret af Mads! Mere en spørgsmåls tråd!  (Læst 2559 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Inspireret af Mads! Mere en spørgsmåls tråd!
« Dato: April 18, 2016, 09:03:30 am »
Jeg har også en tråd på Facebook SVrider.dk, som nok mest er blevet en "Mads" hotline og tusind tak for det Mads!

Jeg har startet et lignende projekt som Mads, dog med lidt lavere standard til hvor rent jeg kan få det.

På grund af min nuværende børne situation er pladerne taget af SV'en de næste 2 år, og blev inspireret af Mads til at gi den hele armen, og få smurt og serviceret alt det man normalt ikke for gjort hen over vinteren.

Min baggrund er at jeg er uddannet cykelmekaniker, så kva min uddannelse har jeg rodet en del med motorcykler og knallerter, også mine egne.

Lige nu ser mit projekt ud som på billedet.

1: Mit mål er at få den så ren, som min tålmodighed tillader.

2: Male forrør, manifold matsort

3: Servicere alt det man ikke ellers når. bla. svingarm, "headset" og lignende.

4: Lave de "mods" som kunne forbedre min SV??? TPS osv....? Kom gerne med input til denne!!
Bagdæmper, forgaffel og luftfilter er opgraderet

Dette bliver nok mere en spørgsmåls tråd end en guide som Mads har lavet. Men selvfølgelig med før og efter billeder, samt erfaringer med de løsninger jeg for.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Inspireret af Mads! Mere en spørgsmåls tråd!
« Svar #1 Dato: April 18, 2016, 09:25:55 am »