Forfatter Emne: Guider for dummies??  (Læst 7962 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Guider for dummies??
« Dato: Oktober 17, 2011, 03:04:03 pm »
Hej Forum,

Jeg har, som en del af jer også har antydet, et nøgent kilosvin der står fuldstændig som den gjorde da den kom fra fabrikken.

Som en af de få herinde, kan jeg faktisk pløje en mark med nummerpladeholderen, samtidigt med at servere kaffe & the øverst på den (i guder hvor den ting grim  :puke: ).

Vinterens projekt er at få gjort noget ved alle de ting og derfor ville jeg høre om der kunne være interesse i at jeg "dokumenterede" de forskellige udskiftninger og lagde dem ud her som potentielle guides for andre "idioter" som mig der ikka aner bjælle om den slags.

Jeg vil ikke love højt og helligt at jeg når gennem dem alle sammen denne vinter, men med tid kommer råd.

Listen inkluderer indtil videre:

Plov
Hugger
Nummerplade holder
Blinklys
Nye potter
Bremse/koblingsgreb

Derudover skal der monteres en PCIII + luftfilter samt evt. et Hyperpro Fjerderkit, men da jeg ikke har værkstedet eller værktøjet til det (læs. intelligens), bliver dette nok klaret hos FA MotoSport, hvilket SVinet nok er meget meget glad for!!  :innocent:

Ved godt der ligger guider herinde på nogen af delene, men hvad siger I til det? Er modifikationerne så simple at der ikke er behov for det eller skal jeg finde kameraet frem?
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Mr.Sv

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Sv: Guider for dummies??
« Svar #1 Dato: Oktober 17, 2011, 03:28:54 pm »
Det lyder som en dyr vinter  :-) Men held og lykke, og husk at ligge billeder op.. Jeg skal selv have lille nrplade holder og Gipro på til vinter samt lidt polering.. Det regner jeg med at jeg selv kan på min sv1000n K6 .. Fed maskine.. :-) .. . Det er alle pengene værd. Min brøler helt vild :-)
Sv1000N K6

Damage

  • Gæst
Sv: Guider for dummies??
« Svar #2 Dato: Oktober 18, 2011, 11:55:09 am »
Jeg vil sige at listen er rimelig simpel, dog ville en komplet guide til skift af blinklys (LED blinklys) nok være en god idé. Der er mange herinde
som har skiftet til andre blinklys og der er et par spørgsmål som kommer igen hver gang. Montering af modstand til blinklysene og montering
af nyt blinklysrelæ.  :)
 
God arbejdslyst.  :thumbsup:


Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Guider for dummies??
« Svar #3 Dato: Oktober 18, 2011, 03:56:40 pm »
Jeg vil sige at listen er rimelig simpel, dog ville en komplet guide til skift af blinklys (LED blinklys) nok være en god idé. Der er mange herinde
som har skiftet til andre blinklys og der er et par spørgsmål som kommer igen hver gang. Montering af modstand til blinklysene og montering
af nyt blinklysrelæ.  :)
 
God arbejdslyst.  :thumbsup:


Det er nemlig ret beset meget enkle modifikationer, så jeg nøjes med at noterer alt ned (inkl. fejl) ift. til blinklysene og holder mig ellers bare til FØR / EFTER billeder af SVinet. 
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Sortberg

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 385
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
Sv: Guider for dummies??
« Svar #4 Dato: Oktober 18, 2011, 10:26:35 pm »
Ha kunne være jeg skulle lave en, for dem der vil skifte til DE-LENSER på en S model. Den trak tænder ud  :innocent: