Forfatter Emne: Kan ikke gå i 1. gear  (Læst 11120 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

The Kid Mikey

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #30 Dato: Oktober 16, 2008, 07:04:15 pm »
Det skete så desværre så også for mig igen nu. Men min mekaniker snakkede nu om 10-15 timer, ikke mere sagde han. Så venter spændt på den kommer hjem igen. Regner med i morgen faktisk. Den skulle også slilles helt ad, Så det er rigtig nok at motoren skulle ud, men det er ikke det der tager tiden, det er mere at sille motoren ad. Såh. Men held og lykke med det.

Jeg krydser fingre og håber på det bedste, og så er jeg i øvrigt ikke i tvivl om, at min cykel er i de bedste hænder !

Så det går nok, selvom det da er hamrende sur røv når nu den står til salg. Skulle der komme en interesseret køber, er det ikke noget super fedt salgsargument, at han ikke kan prøve den, da den er på værksted  :(
Sv 650 k3 2004. Dejlig maskine med Power commander, oplagt micron udstødning og fuldkåbe.
Tidligere kørt.
Sv 650 k4, Gul, fuldkåbe, lucas tilbageflyttersæt og sportsudstødning. ( Blev desværre kørt ned på dette dejlige SVin)

gs 500 fra 04. Starter MC

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #31 Dato: Oktober 17, 2008, 09:11:12 am »
så jeg spørger lige er det et problem der er på sv 650 ?

for som jeg ka læse er det nu 2 stk sv650 der har problemer
med gearene ??

Hilsen Henrik
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #32 Dato: Oktober 17, 2008, 11:27:01 am »
så jeg spørger lige er det et problem der er på sv 650 ?

for som jeg ka læse er det nu 2 stk sv650 der har problemer
med gearene ??

Hilsen Henrik
Nej, min har nu gået over 36000 km og der har ikke været problemer af nogen art  :D :D :thumbsup:
B2's runder vel snart 200000 km, og han har da heller ikke klaget  :respekt:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #33 Dato: Oktober 17, 2008, 11:42:05 am »
Nej, min har nu gået over 36000 km og der har ikke været problemer af nogen art  :D :D :thumbsup:
B2's runder vel snart 200000 km, og han har da heller ikke klaget  :respekt:

Det er nu kun 150.000 km den (hvis snart den satans reservedel ellers kommer) snart runder.  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

The Kid Mikey

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #34 Dato: Oktober 17, 2008, 04:19:12 pm »
Tror måske at det er fordi det er en nybegynder cykel for mange, så de ikke skifter gear ordentlig endnu, og hvis man ikke lige får den i gear ordentlig presser man den i gaer, det går jo ud over gearkassen og derfor går i stykker. Tror ikke det er et problem man kan bebrejde cyklen for. Jeg købte min af en MEGET uerfaren begynder, og det skete lige efter, såh hvem ved :)

så jeg spørger lige er det et problem der er på sv 650 ?

for som jeg ka læse er det nu 2 stk sv650 der har problemer
med gearene ??

Hilsen Henrik
Sv 650 k3 2004. Dejlig maskine med Power commander, oplagt micron udstødning og fuldkåbe.
Tidligere kørt.
Sv 650 k4, Gul, fuldkåbe, lucas tilbageflyttersæt og sportsudstødning. ( Blev desværre kørt ned på dette dejlige SVin)

gs 500 fra 04. Starter MC

Mikkel

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 192
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #35 Dato: Oktober 17, 2008, 05:56:44 pm »
Tror måske at det er fordi det er en nybegynder cykel for mange, så de ikke skifter gear ordentlig endnu, og hvis man ikke lige får den i gear ordentlig presser man den i gaer, det går jo ud over gearkassen og derfor går i stykker. Tror ikke det er et problem man kan bebrejde cyklen for. Jeg købte min af en MEGET uerfaren begynder, og det skete lige efter, såh hvem ved :)

så jeg spørger lige er det et problem der er på sv 650 ?

for som jeg ka læse er det nu 2 stk sv650 der har problemer
med gearene ??

Hilsen Henrik

Arh, jeg vil nu nok mene at jeg efter 4 sæsoner kan finde ud af at skifte gear. Tror ikke det er modellen den er gal med, men simpelthen bare os der har været uheldige.
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

The Kid Mikey

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
Re: Kan ikke gå i 1. gear
« Svar #36 Dato: Oktober 18, 2008, 04:40:53 pm »
Arg mikkel, er du nu sikker på det :). Ej det burde du sku nok kunne ja, det var nu også bare et gæt. Tror nu heller ikke det er modellens skyld. Ja vi har nok bare været uheldige :(
Sv 650 k3 2004. Dejlig maskine med Power commander, oplagt micron udstødning og fuldkåbe.
Tidligere kørt.
Sv 650 k4, Gul, fuldkåbe, lucas tilbageflyttersæt og sportsudstødning. ( Blev desværre kørt ned på dette dejlige SVin)

gs 500 fra 04. Starter MC