Forfatter Emne: Smadret Carbon Potte  (Læst 11886 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #30 Dato: Juli 02, 2013, 09:33:32 pm »
Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ville mene det samme.  :wink:

X3
Jeg vil selvfølgelig havde en udstødning der holder!
Men jeg vil havde en til samme pris!

MMN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 719
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #31 Dato: Juli 02, 2013, 09:57:34 pm »

Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ville mene det samme.  :wink:

X3
Jeg vil selvfølgelig havde en udstødning der holder!
Men jeg vil havde en til samme pris!
X2
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Thomas-R

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1133
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #32 Dato: Juli 03, 2013, 09:14:42 am »
Jeg havde da beholdt den som fabrikken mener holder, og du har fået, ellers risikerer du bare den dør igen på et tidspunkt, og så bare være lige glad med at den er billigere.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2

Ville mene det samme.  :wink:

X3
Jeg vil selvfølgelig havde en udstødning der holder!
Men jeg vil havde en til samme pris!

Så må du jo som jeg ser det kontakte mivv, det er jo dem der har sat den ud af produktion da den tydeligvis ikke kan holde, butikken har betalt prisen for den første, og som jeg ser det har Mivv/importøren leveret potte 2 på kulance. Bare surt butik og leverandør er den samme, da det jo er dem du skal søge kompensation hos. Men igen den er jo udgået og du har fået erstatningen, så tror desværre du har en tynd/svær sag
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #33 Dato: Juli 03, 2013, 10:56:21 am »
Jeg synes det er mærkeligt at de ikke selv kan se at du får et andet produkt end det du har betalt for tidligere. Du burde blive kompenseret yderligere synes jeg.

Det svarer jo groft sat op til, at man køber en iPad fx i guld til 1 mio. kroner. Da den så går i stykker af en eller anden grund, fordi guldet ikke kan holde eller noget, så bliver du kompenseret med en i sølv, til en værdi på 800.000 kr. og så får du besked på at der ikke kan gøres noget ved de resterende 200.000 kr. - Eller er det bare mig der misforstår noget?? 
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #34 Dato: Juli 03, 2013, 02:37:16 pm »
Jeg synes det er mærkeligt at de ikke selv kan se at du får et andet produkt end det du har betalt for tidligere. Du burde blive kompenseret yderligere synes jeg.

Det svarer jo groft sat op til, at man køber en iPad fx i guld til 1 mio. kroner. Da den så går i stykker af en eller anden grund, fordi guldet ikke kan holde eller noget, så bliver du kompenseret med en i sølv, til en værdi på 800.000 kr. og så får du besked på at der ikke kan gøres noget ved de resterende 200.000 kr. - Eller er det bare mig der misforstår noget??
helt enig, jeg kan lide dit iPad eksempel... :)

Jau-ping

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 24
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #35 Dato: Juli 06, 2013, 10:25:36 am »
i skal selvfølgelig havde billeder til at se forskellen...!

Er der nogen der er klar over om man kan få denne model til SV 1000? den ser da mega fed ud.

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #36 Dato: Juli 06, 2013, 10:42:09 am »
i skal selvfølgelig havde billeder til at se forskellen...!

Er der nogen der er klar over om man kan få denne model til SV 1000? den ser da mega fed ud.

www.jml.dk er importøren i DK
Men de findes også på eBay mv.
Full Carbon er udgået... Se mit 1. Billede hvorfor...

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
Sv: Smadret Carbon Potte
« Svar #37 Dato: Juli 18, 2013, 05:38:12 pm »
Jeg gav op, alt må havde en ende... Og for en gang skyld var det mig der gav mig... Elendig behandling af Enghave og importøren! Og nu måtte der ske et eller andet... Jeg opgav at få en eller anden kompensation da enghave ikke ville tale min sag og bare henviste til importøren, og han grinede bare hånligt af mig og sagde "ja jeg har ikke lige kunne finde prisen (selv om han har brugt over 14 dage på forsøget) jamen så siger vi da bare den er dyrere end Full Carbon så er det dig der skylder mig penge"
Jeg kan godt blive ved med at prøve at finde den hvis du orker at vente!
Og så gav jeg op førte ned til Enghave og hentede den pæne men langt fra min drøm af en udstødning...
Billede er af min originale fra skaden, som så har begyndelse til samme fejl...