Forfatter Emne: Horn virker ikke  (Læst 4517 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Horn virker ikke
« Dato: Juni 23, 2006, 10:39:14 pm »
Håber jeg får postet i den rette kategori her...

Jeg har købt et nyt horn til GSX hos THansen  :oops: , men da jeg ville montere det i dag, sagde det ikke en lyd. Jeg har været nød til at fjerne den lille gummiring, der sad inde i hullet fra det gamle horn, fordi den nye skrue er for stor med den ring i.

Jeg synes at jeg har prøvet at vende de 2 stik diverse veje og der er strøm på cyklen. Nogen der evt. kan finde et billede, så jeg er sikker på, at de 2 stik nu også sidder den korrekte vej, og så måske ellers komme med forslag, udover det åbentlyse: Aldrig handle hos THansen igen  :oops: :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Sv: Horn virker ikke
« Svar #1 Dato: Juni 24, 2006, 12:41:43 am »
Det kan altså godt være der sidder en lille skrue på hornet du skal dreje lidt på inden det 'virker'.  Det er en frekvensskrue, som skal stå rimeligt præcist før der kommer lyd ud af hornet.
Det gælder ikke alle horn, men jeg er næsten sikker på det gælder for sådan et du har købt.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Simon

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 176
  • Det er livet at køre
Re: Horn virker ikke
« Svar #2 Dato: Juni 24, 2006, 09:23:09 pm »
prøv at teste det uden at monter det ,har haft købt horn hos thansen som skulle sidde i det beslag der hørte med (gummi oplængt) kunne ikke sige noget når det sad på et fast beslag. det kan sikkert dytte når det kun længer i ledningerne
V strom 1000  år 2007    powercomander,mivpotter,plus en masse andet gejl

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Sv: Horn virker ikke
« Svar #3 Dato: Juni 24, 2006, 10:05:39 pm »
Jeg købte et horn i Bilteme. Der sad en lille gummi klods i så den ikke kunne sige noget  :?(jeg var nød til at læse den 20 liniers manual), og der skulle også skrues lidt på frekvens skruen.
Det burde være lige meget hvordan ledningerne sidder.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: Horn virker ikke
« Svar #4 Dato: Juni 25, 2006, 11:09:59 am »
Tak for svar... Fik Fætter K til at afprøve det på et batteri, og den sagde nada. Men så skruede vi lige den skrue den skal sættes fast med lidt ud, og så var der satme lyd. Så nu kan jeg igen dytte af bilisterne, der ikke opdager at der er grønt lys  :D :D
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"