Forfatter Emne: Bedre lys på SV650s ??  (Læst 8493 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Bedre lys på SV650s ??
« Svar #30 Dato: September 24, 2007, 08:01:59 pm »
kunne være man skulle lave en Xenon del i forummet ^^
jeg har været ude og købe en anden forlygte -> link
der står "Inkl. zwei H3 12V / 55W Glühlampen" - så det vel et H3 Xenon set jeg skal ha ik?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Bedre lys på SV650s ??
« Svar #31 Dato: September 25, 2007, 08:20:07 am »
Nå, linket virker ikke, men et H1 sæt var det jeg tænkte på.. Og hvad er så bedst, flottest, 6000k , 10000k eller??

Jeg ville vælge 6.000k.

Har kørt med 8.000k på min oldschool SV og det er en anelse blåligt, hvilket kan være ok til en blå cykel.

10.000k ville jeg aldrig overveje at købe, idet det lyser lilla som en pensionistdames hår i Netto. Det er i hvert fald det, jeg tænker på, når jeg ser en sænket golfII'er med 10.000k.
Nu uden tohjulet liv...

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Bedre lys på SV650s ??
« Svar #32 Dato: September 25, 2007, 11:09:23 am »
jeg har været ude og købe en anden forlygte -> link
der står "Inkl. zwei H3 12V / 55W Glühlampen" - så det vel et H3 Xenon set jeg skal ha ik?

Joo, deet... ;-)
Du ser ud til at du i hvert fald skal sørge for at få en MC-model da ballasteren ikke kan monteres i lygten, men bliver nødt til at sidde et andet (måske ubeskyttet) sted.
Jeg skrev til Dioder.dk igår og spurgte om man kunne købe et 6000K kit og skifte pæren til 4300K hvis man havde lyst til det. Der gik ca 2min og så var der svar  :respekt:   Og det kan man altså godt, så det er bare at købe et sæt og så kan man skifte pæren hvis man synes man har ramt forkert med lyset/farven :)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Bedre lys på SV650s ??
« Svar #33 Dato: September 25, 2007, 11:38:18 am »
jeg har været ude og købe en anden forlygte -> link
der står "Inkl. zwei H3 12V / 55W Glühlampen" - så det vel et H3 Xenon set jeg skal ha ik?

Joo, deet... ;-)
Du ser ud til at du i hvert fald skal sørge for at få en MC-model da ballasteren ikke kan monteres i lygten, men bliver nødt til at sidde et andet (måske ubeskyttet) sted.
Jeg skrev til Dioder.dk igår og spurgte om man kunne købe et 6000K kit og skifte pæren til 4300K hvis man havde lyst til det. Der gik ca 2min og så var der svar  :respekt:   Og det kan man altså godt, så det er bare at købe et sæt og så kan man skifte pæren hvis man synes man har ramt forkert med lyset/farven :)

har set flere steder at de har monteret ballasterne i bagenden af sv'inet - det var så også planen her
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::