Forfatter Emne: hvordan fanden?????  (Læst 6096 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: hvordan fanden?????
« Svar #30 Dato: April 12, 2008, 12:02:07 pm »
Har du haft baghjulet af for nyligt, mester??
Måske er der et afstandsstykke monteret, men måske har du bare byttet om på den højre og venstre. Ellers må du undersøger området hvor du sidst havde baghjulet af for afstandsstykker. Jeg fandt engang mit under en busk (dog inden jeg nåede at tage modellen ned fra baghjulsløfteren).
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
Re: hvordan fanden?????
« Svar #31 Dato: April 17, 2008, 07:48:38 am »
Har du haft baghjulet af for nyligt, mester??
Måske er der et afstandsstykke monteret, men måske har du bare byttet om på den højre og venstre. Ellers må du undersøger området hvor du sidst havde baghjulet af for afstandsstykker. Jeg fandt engang mit under en busk (dog inden jeg nåede at tage modellen ned fra baghjulsløfteren).
lige min tanke, startede det pludseligt eller er det gradvist blevet værre. (du har dårligt kunne overse slidet på skiverne når du vasker svinet.)
hvis det startede efter afmont af baghjul var det nemmere at sætte fingeren på at noget mangler end hvis det har kørt som den står gennem 3 år.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: hvordan fanden?????
« Svar #32 Dato: April 17, 2008, 09:21:00 am »
Afstandsstykket mellem hjul og bremseanker mgl, garanteret!
Der er et på akslen på begge sider af fælgen!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #33 Dato: April 17, 2008, 09:58:48 am »
umiddelbart er problemet fundet nu.

jeg har haft byttet om på højre og venstre sidst jeg skiftede dæk, og det har så gjort den har gnavet parkningen væk i den ene side og derved gjort at den gradvist er blevet manst tættere på skiven og givet slid.

løsningen er 2 nye parkninger og et nye kuglelejer.. forhåblig.. haha..

tak for hjælpen gutter..
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: hvordan fanden?????
« Svar #34 Dato: April 17, 2008, 03:29:47 pm »
umiddelbart er problemet fundet nu.

jeg har haft byttet om på højre og venstre sidst jeg skiftede dæk, og det har så gjort den har gnavet parkningen væk i den ene side og derved gjort at den gradvist er blevet manst tættere på skiven og givet slid.

løsningen er 2 nye parkninger og et nye kuglelejer.. forhåblig.. haha..

tak for hjælpen gutter..

Dyre lærepenge, og så måske alligevel ikke. Tænk hvis du havde fået vendt hjulet forkert. Så havde kæden slidt skiven ned uden du var kommet ud af flækken, og tanhjulet ville ha flosset bremsekaliberen  :mrgreen:

Du kan evt ridse H og V i afstandsstykkerne for fremtidig sikring af korrekt placering.  :thumbsup:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: hvordan fanden?????
« Svar #35 Dato: April 17, 2008, 08:22:06 pm »

Dyre lærepenge, og så måske alligevel ikke. Tænk hvis du havde fået vendt hjulet forkert. Så havde kæden slidt skiven ned uden du var kommet ud af flækken, og tanhjulet ville ha flosset bremsekaliberen  :mrgreen:

Du kan evt ridse H og V i afstandsstykkerne for fremtidig sikring af korrekt placering.  :thumbsup:

 :lmao: :lmao: :lmao:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

reol aben fra reinhardt

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 120
Re: hvordan fanden?????
« Svar #36 Dato: April 18, 2008, 11:44:47 am »
umiddelbart er problemet fundet nu.

jeg har haft byttet om på højre og venstre sidst jeg skiftede dæk, og det har så gjort den har gnavet parkningen væk i den ene side og derved gjort at den gradvist er blevet manst tættere på skiven og givet slid.

løsningen er 2 nye parkninger og et nye kuglelejer.. forhåblig.. haha..

tak for hjælpen gutter..

Dyre lærepenge, og så måske alligevel ikke. Tænk hvis du havde fået vendt hjulet forkert. Så havde kæden slidt skiven ned uden du var kommet ud af flækken, og tanhjulet ville ha flosset bremsekaliberen  :mrgreen:

Du kan evt ridse H og V i afstandsstykkerne for fremtidig sikring af korrekt placering.  :thumbsup:

haha ja man laver vel alle sine fejl. men DEN her tror jeg nu ik hjeg begår igen.. :D
kører super bling bling guld streetbike af højeste karakter......... SV står for "svedigste vildert"