Forfatter Emne: MC Tirsdag  (Læst 7665 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
MC Tirsdag
« Svar #15 Dato: Oktober 04, 2005, 01:48:12 pm »
Citat fra: Paw
Jeg er klar på Måløv klokken 17 :D

Tager er kollega med, hvis det er ok :?:

Det kan godt være klokken bliver 17.15, er det ok?

Hvor for dog ikke, vi er jo fredelige  :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
MC Tirsdag
« Svar #16 Dato: Oktober 04, 2005, 03:46:01 pm »
Så for satan - jeg tror sku også jeg når til Måløv idag kl. 17.   :twisted:  Kører vi så den største omvej til McD i Buddinge??

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
MC Tirsdag
« Svar #17 Dato: Oktober 04, 2005, 04:36:49 pm »
Ved ikke hvordan vi kommer til Buddinge, men det viser sig nok  :D

Nu triller jeg i hvert tilfælde til Måløv 8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #18 Dato: Oktober 05, 2005, 09:12:11 am »
Hey alle sammen .. ville lige sige tak for igår ..

-- en god tur inden Buddinge, med go "ro og orden".


Og hyggeligt i Buddinge med juleagtig kø på McDonalds og hyggebelysning på parkeringspladsen bagefter ..
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
MC Tirsdag
« Svar #19 Dato: Oktober 05, 2005, 10:06:46 am »
Også tak her fra  :D
Det var skønt at se så mange SVin i Buddinge  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
MC Tirsdag
« Svar #20 Dato: Oktober 05, 2005, 03:14:08 pm »
Hva´ kom mamarazzi ikke til Buddinge siden der ikke er et fælles billede med alle de nye hatte monteret  :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
MC Tirsdag
« Svar #21 Dato: Oktober 05, 2005, 03:21:17 pm »
Citat fra: Hønse
Hva´ kom mamarazzi ikke til Buddinge siden der ikke er et fælles billede med alle de nye hatte monteret  :lol:
Jo da ! Men hun havde vist så meget i hovedet at kameraet blev glemt der hjemme  :roll:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
MC Tirsdag
« Svar #22 Dato: Oktober 05, 2005, 03:42:14 pm »
Citat fra: B2
Citat fra: Hønse
Hva´ kom mamarazzi ikke til Buddinge siden der ikke er et fælles billede med alle de nye hatte monteret  :lol:
Jo da ! Men hun havde vist så meget i hovedet at kameraet blev glemt der hjemme  :roll:

Jeg havde det faktisk med, men der er jo ikke ligefrem nogen, der springer ind foran mig og råber: Tag et billede af mig!!!

Men som vejret ser ud, kan vi vel bare lave en fællestur snarest, og så skal jeg nok forevige hattene
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
MC Tirsdag
« Svar #23 Dato: Oktober 05, 2005, 03:54:43 pm »
Citat fra: SVea

Jeg havde det faktisk med, men der er jo ikke ligefrem nogen, der springer ind foran mig og råber: Tag et billede af mig!!!

Men som vejret ser ud, kan vi vel bare lave en fællestur snarest, og så skal jeg nok forevige hattene
Vi er jo generte mennesker  :oops:  :wink:

Men lad os bare få en tur op og stå snarest, det er altid fedt at køre tur i godt selskab  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
MC Tirsdag
« Svar #24 Dato: Oktober 05, 2005, 07:05:15 pm »
En professor stod foran sin filosofi-klasse, med sig havde han et meget stort tomt sylteglas. Da timen begyndte, fyldte han glasset med golfbolde.

Da han havde gjort det, spurgte han klassen om de mente, at det var fyldt op? De var enige om, at det var det.

Så tog professoren en kasse med småsten frem og begyndte at hælde dem ned i glasset. Han rystede glasset let og småstenene fordelte sig mellem golfboldene. Derefter spurgte han igen klassen, om glasset var fyldt? Det mente klassens elever nok, at det var.

Herefter tog professoren en kasse med sand frem og begyndte at hælde det i glasset. Sandet fyldte naturligvis de resterende hulrum ud i glasset. Igen spurgte professoren, om glasset var fyldt - klassen svarede enstemmigt "JA".

Derefter hældte professoren to kopper kaffe ned i glasset, hvilket udfyldte de hulrum der var mellem de mange sandkorn - eleverne grinede..

"Nuvel" sagde professoren, da latteren var stilnet af. "Hvis I nu forestiller Jer, at dette glas repræsenterer jeres liv.
Golfboldene er vigtige ting, som Jeres familie, kærester, børn, helbred, venner og yndlingspassioner - de ting som selv, hvis alt andet gik tabt, ville være tilbage og gøre Jeres liv fuldendte.
Småstenene er de andre ting, som betyder noget såsom job, hus, bil osv. Sandet er alle de andre småting."

Professoren fortsatte: " Hvis I putter sandet ned i glasset først, er der ikke plads til hverken småstenene eller golfboldene. Det samme gælder i livet. Hvis I bruger al jeres energi og tid på de små ubetydelige ting, får I aldrig plads til de ting, der er vigtige for Jer. Vær opmærksom på de ting, der er kritiske for Jeres lykke. Leg med Jeres børn. Pas på Jeres helbred. Inviter jeres partner på middag. Tal med Jeres forældre og fortæl dem, at I elsker dem. Der vil altid være tid til at gøre huset rent og ordne afløbene, slå græsset og rense tagrenderne. Tag Jer af golfboldene først - de ting der virkeligt betyder noget. Få styr på prioriteterne - resten er bare sand."

Èn af eleverne rakte sin hånd i vejret og spurgte, hvad kaffen repræsenterede. Professoren smilede; "Jeg er glad for at du spørger. Det er blot for at vise, at lige meget, hvor fyldt dit liv synes at være, så er der altid tid til et par kopper kaffe sammen med en god ven............."


Tak for igår :wink:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

A.P.

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 449
MC Tirsdag
« Svar #25 Dato: Oktober 05, 2005, 07:59:40 pm »
Den var faktisk god
 :D  :wink:
Anders

Blå er er rigtig SV fave