Forfatter Emne: Tak for besøget  (Læst 3995 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Tak for besøget
« Dato: November 14, 2005, 01:04:50 pm »
Kaffe og baser gør underværker, så her er festen, i flere ord, set fra mine øjne.

Jeg startede 12.30 med at fjerne efterladenskaberne fra Fredagens klubaften, gøre rent på toilettet, og sætte bordene frem.
Olfert + Heidi kom 14.30, og da hans hus var sat på ben gled første humle i tanken.
Klokken godt 16, var næsten alle ankommet, og køkkenet blev fyldt med kokke.
Det blev dermed modbevist at for mange kokke ødelægger maden, for de VAR mange og maden blev himmelsk.
Festlighederne tog hurtigt omdrejninger, og de blev holdt til 06.45 da jeg endelig måtte give fortabt :?  :oops:  og smide de sidste syv i seng.

Søndag snakkede jeg med B1 over en humle, da vi havde vasket det sidste (der var meget lidt) op, og var på vej hjem .
Han var mildest talt imponeret ! Dels over at så mange gad og rejse ud på bøhlandet, og ikke mindst over den måde i festede igennem på.

Mine forældre havde forberedt sig på en djævelsk larm hele natten, men de havde knapt bemærket at der var aktivitet i hytten.
De blev faktisk temmeligt overraskede da de hørte at der havde været over 14 snorkende og fisende individer på slottet.
Da de stod op gættede de på at der var 6-8 stykker.
Så de inviterer gerne SVRider.dk på overnatning igen.

Klubben lugtede (helt som forventet) som et bombet lokum, og lignede en resturant der havde været udsat for et attentat, da jeg kom Søndag morgen.
Det gjorde den på ingen måde da de sidste af jeg forlod området ! FLOT gjort rødder !
Skulle det blive aktuelt en anden gang, vil jeg ikke få problemer med at få lov til at bruge stedet igen. ! !


Og SÅ til det alvorlige  :twisted:

Mest stive person.

Langt de fleste var absolute ikke til pænt brug, så her var der rigtigt mange at vælge imellem.

Fire skiller sig dog ud, og gik derfor til finalen. De er Hønse, Nick (lærlingen) og barvagten Flemming.
Vinderen blev fundet ud fra følgende kriterier : Manglende kontrol over tunge, ben og mave, samt mest stive/eller sejlende øjne.

Vinderne er
1.Plads : Nick. Med en suveren kæp i øret, imponerende klat udenfor, og en solid lur i hjørnet af lokalet (Se galleriet)
2.Plads : Hønse. Arbejdede sig stille og roligt til en brandert af imponerende dimensioner
3.Plads : Flemming. Vores helt egen barvagt, totalt stiv og mumlende i vanlig stil.

Største tømmermænd.

Her var udvalget af egnede ikke helt så stort, men især Fætter K, Hønse og Svea så stygge ud.
Vinderen blev fundet ud fra følgende kriterier : Mest ligblege/grønne ansigt, mindst talende, og evt. Ofringer.

Vinderne er
1.Plads : Hønse. Suveren vinder i alle kategorier, det er de største jeg har set meget længe  :shock:
2.Plads : Svea. En-stavelses sætninger, meget små øjne og meget ynkeligt ansigts udtryk.
3.Plads : Fætter K. Meget stille ( i modsætning til om aftenen) og med en god syg farve i kinderne.

Det skal siges at kampen om 2. og 3. pladsen var meget meget tæt. Fætter K er jo normalt ikke den mest talende, så hans tavshed blev betragtet som normal.  :wink:

Skandaler.

1.Majse prøvede at fiske sig en plads på klubbens skadeslisten, ved at ”simulere” en øjenskade, ved sømblokken  :wink:  .
Her tæller KUN en tur på skadestuen ! B1 & B2 er pt. de eneste på listen :oops:

2. Hvem fanden voldtog min Spiril ?  :shock:
Alex viste mig et billede af en person i kærlig omfavnelse med bemældte tøjdyr :?

3. I drak som SVin ! Alt vores sneøl røg ( jeg drak den sidste klokken 05.15), og kassen viste en omsætning på 6615 kr :shock:  
Det er en halv gang mere end vi normalt omsætter for på en MEGET munter klubaften !


Sidst men slet ikke mindst, en stor tak til jer alle for en uforglemmelig aften/nat/morgen & formiddag.

Og se så at få smidt nogle flere billeder i galleriet !
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Tak for besøget
« Svar #1 Dato: November 14, 2005, 01:09:51 pm »
Jeg siger mange tak  :lol:  8)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Tak for besøget
« Svar #2 Dato: November 14, 2005, 01:36:32 pm »
Er der nogen der savne en eller begge af disse ting ?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Tak for besøget
« Svar #3 Dato: November 14, 2005, 04:13:52 pm »
Der skal nok være en eller anden på kollegiet heroppe, der savner sit glasfad, men jeg ved ikke helt hvem  :oops:  :oops:  :oops:  Magtede ikke at tage det med hjem. Magter heller ikke at få det igen  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Tak for besøget
« Svar #4 Dato: November 14, 2005, 04:18:35 pm »
Flot referat og godt arrangeret B2 og SVea 8)  8)

hvis hønsene er blevet syge kender jeg ikke noget til det :oops:  

og spirilen må du tale med Alex om igen :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Tak for besøget
« Svar #5 Dato: November 14, 2005, 07:55:48 pm »
Tak fordi du ville have os B2

Et perfekt sted til en perfekt fest :wink:

Hils dine OVERBÆRENDE forældre og sig tak for husly :D  :D
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Tak for besøget
« Svar #6 Dato: November 14, 2005, 08:11:07 pm »
Citat fra: B2
Største tømmermænd.

Her var udvalget af egnede ikke helt så stort, men især Fætter K, Hønse og Svea så stygge ud.
Vinderen blev fundet ud fra følgende kriterier : Mest ligblege/grønne ansigt, mindst talende, og evt. Ofringer.

Vinderne er
1.Plads : Hønse. Suveren vinder i alle kategorier, det er de største jeg har set meget længe  :shock:
2.Plads : Svea. En-stavelses sætninger, meget små øjne og meget ynkeligt ansigts udtryk.
3.Plads : Fætter K. Meget stille ( i modsætning til om aftenen) og med en god syg farve i kinderne.

Det skal siges at kampen om 2. og 3. pladsen var meget meget tæt. Fætter K er jo normalt ikke den mest talende, så hans tavshed blev betragtet som normal.  :wink:

Det kan jeg godt gøre bedre!!! Jeg prøver igen i næste weekend... Hønse du siger lige til hvis du er frisk på en lille dyst om 1. pladsen  :twisted:  :twisted:  Jeg kunne dog godt have tænkt mig at vide det lille trick med at banke på toilettet for at få det til at trække ud, før jeg stak hovedet ned i det og efterlod det i en stand, så diverse folk kunne beskue mit maveindhold  :oops:  :oops:  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

FALCO

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 42
Re: Tak for besøget
« Svar #7 Dato: November 14, 2005, 09:14:51 pm »
Sidst men slet ikke mindst, en stor tak til jer alle for en uforglemmelig aften/nat/morgen & formiddag.

Og se så at få smidt nogle flere billeder i galleriet ![/quote]

Tak for gæstfrihed, både til dig og klubben, og ikke mindst dine forældre :D

Det kunne måske være, at der kunne blive holdt en SVrider Sommerfest, i jeres fede klubhus :?:  :wink:
Martin Sørensen
**************
Fræk SL 1000.. Racing potter m/Chip

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Tak for besøget
« Svar #8 Dato: November 14, 2005, 10:48:31 pm »
Bradepanden til højre er vidst min??, men den ser da ud til at have "været med i kampen" - Brug den i klubben eller afliv den :) (Jeg behøver ikke at få den tilbage :) )
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Tak for besøget
« Svar #9 Dato: November 14, 2005, 11:14:48 pm »
Jeg vil (også i denne tråd ) sige tak for en FU**§¤~^ FED FEST !  :D  :D

Det var i det hele taget komplet gennemført og blæret !
det er totalt optur at stå klokken 06.00 om morgenen og høre fed rock musik i en fornuftig brandert !  :D  :D

glæder mig over at vi har holdt gode linier med dine gamle og dine klubmedlemmer  (så ka' de vel lære det ! )   :lol:  :lol:

Mht Spirilen og en vis person..  så er der billeder !  

....MUUAAHHAAHHAAAHAAA   :twisted:  :twisted:  :twisted:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Fætter K

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
Tak for besøget
« Svar #10 Dato: November 14, 2005, 11:46:18 pm »
Tak for en kanon aften….

Det var sgu’ en hammer fed julefrokost (i hvert fald det jeg kan huske)… :D
 
Kanon referat… og rimelig rammende… 3. pladsen for de største tømmermænd føler jeg mig egentligt osse’ en smule berettiget til, idet jeg osse’ har haft max. tømmermænd her på 2. dagen…   :shock:
SV1000S, Wolla...!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Tak for besøget
« Svar #11 Dato: November 15, 2005, 08:58:26 am »
Det var en totalt fed fest i fyrede af :D  Resten af julen kan næsten kun blive lidt tam med den start  :wink:

Citat fra: Jesper Jensen
Bradepanden til højre er vidst min??, men den ser da ud til at have "været med i kampen" - Brug den i klubben eller afliv den :) (Jeg behøver ikke at få den tilbage :) )
Så ryger den fandeme til himmels nytårs aften  :twisted:  :twisted:

Citat fra: FALCO

Det kunne måske være, at der kunne blive holdt en SVrider Sommerfest, i jeres fede klubhus :?:  :wink:
Ja hvorfor ikke  8)
Kunne jo ske samme tid som vores træf  :roll:  der er baren åben hele døgnet så kan Alex og co. suge helt igennem  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Tak for besøget
« Svar #12 Dato: November 15, 2005, 11:49:25 am »
Arh.... wolla wolla fætér K, velkommen til

 :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Coyote

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 259
Tak for besøget
« Svar #13 Dato: November 16, 2005, 03:23:06 pm »
Vi kørte vist lidt tidligt - husker ikke helt tidspunktet - men da vi vågnede i den kolde bil besluttede vi os for at køre - så sorry at vi ikke var der til at hjælpe til med rengøringen.

Men helt sikkert et hyggeligt klubhus, som jeg ikke vil have noget imod at gæste igen - til en evt. Påskefrokost, sommerfest etc.
Hvis du går i seng med en røv der klør, vågner du op med en finger der lugter!

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Tak for besøget
« Svar #14 Dato: November 16, 2005, 04:07:52 pm »
Citat fra: Coyote
Vi kørte vist lidt tidligt - husker ikke helt tidspunktet - men da vi vågnede i den kolde bil besluttede vi os for at køre - så sorry at vi ikke var der til at hjælpe til med rengøringen.
Det gør nu ikke det store  8)

Det tog ikke ret lang tid for de friske at få ryddet af bordet.
Og som kronen på værket skyllede Nick sin pizza af vejen uden for  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?