Forfatter Emne: Fede lokationer at mødes  (Læst 20592 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #30 Dato: April 03, 2007, 08:02:56 pm »
Præstø havn lyder som en udemærket idé - jeg er på :)
SV1000S K6 - blå.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #31 Dato: April 03, 2007, 08:29:58 pm »
For os der bor lidt ude på landet er Munkholmbroen alle tiders.
Der er også masser af små fine veje i området.
F. eks.:
Fra Roskilde via alléen til Lejre, Særløse, Ny Tolstrup, Skjoldbnæsholm, Haraldsted, Store Merløse, Stenlille, Holbæk Havn (Is!!), Munkholmbroen (Is ca. 1 km før på vestre side, stor rasteplads), Borrevejle (stor DK tank/supermarked) landevej eller motorvej til Roskilde.



Bor selv lige midt i det hele og Munkholmbroen er alletiders til store is, der er en iskiosk på begge sider af broen...
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #32 Dato: April 03, 2007, 08:46:11 pm »
Jeg tror jeg ville foretrække hvis vi kunne holde os indenfor hovedstadsområdet. :]

Man kunne evt. lave en sidste/anden søndag i måneden? :]
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #33 Dato: April 03, 2007, 09:18:31 pm »
Hvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik....  :twisted: :twisted:
:shock: :shock: :shock: Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik  :? )
Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!!  :mrgreen: :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #34 Dato: April 03, 2007, 09:27:59 pm »
Hvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik....  :twisted: :twisted:
:shock: :shock: :shock: Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik  :? )
Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!!  :mrgreen: :mrgreen:

 :D :D :D Pjat med dig.... :D :D Det må snart være på tide at huset med ombygning snart bliver vist frem :D :D

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #35 Dato: April 03, 2007, 09:51:18 pm »
Hvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik....  :twisted: :twisted:
:shock: :shock: :shock: Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik  :? )
Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!!  :mrgreen: :mrgreen:

Tænk lidt over det Jannik... Hvis du nu begyndte at tage overpriser for skidtet, så kunne du lave et helt lille traktørsted ud af det  :wink:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #36 Dato: April 03, 2007, 11:32:35 pm »
For os der bor lidt ude på landet er Munkholmbroen alle tiders.
Der er også masser af små fine veje i området.
F. eks.:
Fra Roskilde via alléen til Lejre, Særløse, Ny Tolstrup, Skjoldbnæsholm, Haraldsted, Store Merløse, Stenlille, Holbæk Havn (Is!!), Munkholmbroen (Is ca. 1 km før på vestre side, stor rasteplads), Borrevejle (stor DK tank/supermarked) landevej eller motorvej til Roskilde.



så skal jeg da ud og ha mig en tomtom rider inden jeg kører af sted :D

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #37 Dato: April 04, 2007, 09:44:46 am »
Jeg tror jeg ville foretrække hvis vi kunne holde os indenfor hovedstadsområdet. :]

Man kunne evt. lave en sidste/anden søndag i måneden? :]

Vi er jo nogle som ikke bor i nærheden af hovedstaden, eller dvs. Vordingborg er jo verdensnavle, men går ikke ud fra at det er den hovedstad du tænker på  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #38 Dato: April 04, 2007, 09:53:19 am »
Hvad med hos Jannik , sikker på at han har plads til os alle... og giver en lækker is fra fryseren... og en kop iskold læskedrik....  :twisted: :twisted:
:shock: :shock: :shock: Måske nok ikke hvis der kommer lige så mange som en mc-tirsdag i midtsommeren (Ja pladsen har jeg jo selvfølgelig men is og læskedrik  :? )
Men ellers har de Is og læske i vores Pizzaria!!!  :mrgreen: :mrgreen:

Tænk lidt over det Jannik... Hvis du nu begyndte at tage overpriser for skidtet, så kunne du lave et helt lille traktørsted ud af det  :wink:
Nemlig SVea... :D :D

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #39 Dato: April 04, 2007, 09:54:59 am »
Jeg tror jeg ville foretrække hvis vi kunne holde os indenfor hovedstadsområdet. :]

Man kunne evt. lave en sidste/anden søndag i måneden? :]

Vi er jo nogle som ikke bor i nærheden af hovedstaden, eller dvs. Vordingborg er jo verdensnavle, men går ikke ud fra at det er den hovedstad du tænker på  :lol:

Vi er efterhånden ret mange der kommer hernede fra  :D :D... Og mange andre ting bliver jo arrangeret inde i byen.... Så jeg er på at det er rødvig havn.... Vejene er desuden hammer fede hernede... Og så kan I også få lidt landluft... Det er kun sundt :D :D hæ hæ...

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #40 Dato: April 04, 2007, 10:05:48 am »
Og så har Rødvig et skibsmotormuseum!  :thumbsup:  Vidste du det Niller?

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #41 Dato: April 04, 2007, 06:18:03 pm »

Vi kunne jo prøve os frem starte syd på måske Præstø havn og så arbejde os op nord på over stevns  køge osv.
Blå SV650S 00

JoGi

  • Gæst
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #42 Dato: April 05, 2007, 07:25:35 pm »
Er det ikke noget med at der er en pølsevogn i Ganløse?
Pølsevogn Ha lad mig grine hånligt!!! Det er et Pizzaria!!!  :orkester: :lmao: :lmao:

Nu bor jeg jo i Ganløse og der er skam både Pizzaria og pølsevogn. Og det er ikke engang samme butik. Pølsevognen har dig ikke så mange kunder og der er derfor ikke altid så mange varme pølsen. Sådan er det.

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #43 Dato: Maj 22, 2007, 08:11:55 am »
For os der bor lidt ude på landet er Munkholmbroen alle tiders.
Der er også masser af små fine veje i området.
F. eks.:
Fra Roskilde via alléen til Lejre, Særløse, Ny Tolstrup, Skjoldbnæsholm, Haraldsted, Store Merløse, Stenlille, Holbæk Havn (Is!!), Munkholmbroen (Is ca. 1 km før på vestre side, stor rasteplads), Borrevejle (stor DK tank/supermarked) landevej eller motorvej til Roskilde.



Årh hvad - den tur kører jeg nok 3 gange om ugen. På vej retur, tager man over kr. sonnerup og hvalsø og en masse småveje derude.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Fede lokationer at mødes
« Svar #44 Dato: Maj 22, 2007, 09:12:13 am »
Hvad med skovfoged stedet i Vemmetofte på stevns, måske var de interesseret i at yde os lidt service (ved det ikke) men det ligger ved en mega parkeringsplads, strand og skov ideet ligner malerklemmen bare med mere plads
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.