Forfatter Emne: Hjælp til pladearbejde / subframe  (Læst 2858 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nikolajbak

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 167
Hjælp til pladearbejde / subframe
« Dato: Marts 30, 2016, 12:32:47 pm »
Jeg vil gerne miste noget vægt bagtil på min SV og har ledt længe efter et tail swap, men endnu ikke fundet en løsning jeg finder tilfredsstillende. Derfor har jeg besluttet mig at lave min egen bagende baseret på den nuværende subframe.
Planen er at fjerne så meget som muligt fra subframen og derefter forme stålplader til at danne en ny bagende. Se billedet nedenfor, så giver det mening!

Jeg leder efter en person i KBH området, der kan hjælpe med plader og svejsning, og som synes det kunne være et interessant projekt. Jeg forudser det hele kan laves på en dag.

Anyone?



Min maskine ser i dag ud som på vedhæftede billeder.
SV650N 2001

Mads P.

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 784
  • Kyllingestriber er trods alt bedre end kåberidser!
Sv: Hjælp til pladearbejde / subframe
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2016, 04:06:55 pm »
På med en Agusta MV bagende og en monosvingarm fra en VFR400. Det er besværligt, har jeg læst mig til - men det ser sateme fedt ud!
/Mads P.

nikolajbak

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 167
Sv: Hjælp til pladearbejde / subframe
« Svar #2 Dato: April 01, 2016, 09:42:30 am »
På med en Agusta MV bagende og en monosvingarm fra en VFR400. Det er besværligt, har jeg læst mig til - men det ser sateme fedt ud!

Tak for ideen, men jeg håber på at kunne lave det selv og få maskinen på vejen hurtigt, og at skulle modificere en Agusta tail og monoarm kommer til at koste hele sommeren :)
SV650N 2001