Forfatter Emne: Hvad Arbejder I med?  (Læst 41745 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henning_F

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 278
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #135 Dato: August 31, 2007, 10:43:34 am »
Arbejder som intern konsulent inden for SAP Business Intelligence. Efter en lang dag på kontoret er det herligt at komme ud og straffe nogle landeveje på sin MC.  :innocent:

Arbejder som smed, syd for Odense :-)

Vel ikke Trio Stål?


Ha, jeg har været på lederkursus med de 3 drenge fra Trio-Stål, hvor kender du dem fra???

Jeg kender dem ikke som sådan, men min far arbejder derude og kender også de 3 stiftere? af firmaet fra før de startede firmaet. Jeg var såmænd bare nysgerrig.  :)
SV650N ABS K8

Vinholt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #136 Dato: September 06, 2007, 12:30:20 pm »
Sidder som Key account manager i et firma hvor vi producere og sælger produkter til sales promotion. Så hvis der er nogle der mangler noget af den dur siger i bare til  :D
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #137 Dato: September 06, 2007, 12:53:36 pm »
Sidder som Key account manager i et firma hvor vi producere og sælger produkter til sales promotion. Så hvis der er nogle der mangler noget af den dur siger i bare til  :D

 er der en venlig sjæl som høfligst vil oversætte til Dansk ;-) :?:
   

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #138 Dato: September 06, 2007, 01:03:03 pm »
Sidder som Key account manager i et firma hvor vi producere og sælger produkter til sales promotion. Så hvis der er nogle der mangler noget af den dur siger i bare til  :D

 er der en venlig sjæl som høfligst vil oversætte til Dansk ;-) :?:
en der hjælper dørsælgere til at blive bedre...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #139 Dato: September 06, 2007, 01:08:19 pm »
Sidder som Key account manager i et firma hvor vi producere og sælger produkter til sales promotion. Så hvis der er nogle der mangler noget af den dur siger i bare til  :D


 er der en venlig sjæl som høfligst vil oversætte til Dansk ;-) :?:
en der hjælper dørsælgere til at blive bedre...
:lmao: :lmao: :lmao:
   

Vinholt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 36
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #140 Dato: September 06, 2007, 01:33:17 pm »
Sidder som Key account manager i et firma hvor vi producere og sælger produkter til sales promotion. Så hvis der er nogle der mangler noget af den dur siger i bare til  :D


 er der en venlig sjæl som høfligst vil oversætte til Dansk ;-) :?:
en der hjælper dørsælgere til at blive bedre...
:lmao: :lmao: :lmao:

Tæt på... nu har vi ikke så mange dørsælgere her i biksen.. ha ha...

Kig på www.sun-bay.dk hvis det kan hjælpe  :)
K4, Special Corona lakering, blankpolerede og delvist lakerede fælge, LeoVince potter, luftfilter og oplagte blinklys.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17665&ipc=65340

steen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 412
    • http://www.mctorsdagsklubben.dk
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #141 Dato: September 06, 2007, 02:45:29 pm »
Jeg arbejder på en lille famile ejet fabrik midt på den jyske hede der laver legetøj af plastik ;-)
tidligere SV1000 men nu Triumph street triple

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12359

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #142 Dato: September 06, 2007, 07:21:14 pm »
Blinxdk>Hvad med hos IBM? :) -  vi er 5-6stykker der kører MC - alene i vores afdeling :)

Det er lige før det frister, men ville det så involvere at jeg skulle røre AIX igen?   :brok:

Nej, intet AIX - Kun Windåååse...
Jeg synes jeg kan huske noget med at IBM har en ret striks tidsregistrering for sine medarbejdere. Dem jeg har snakket med skulle noterer hvad de lavede minut for minut (de var/er i Lyngby). Ikke så sikker på at det ville være noget for mig  :wink:

Et spørgsmål om at holde sin udfakturerings pct. oppe over 80% ...  :wink:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #143 Dato: September 06, 2007, 09:46:33 pm »
Jeg laver legepladser. Danskelegepladser.dk

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #144 Dato: September 07, 2007, 12:31:03 am »
hold da op hvor er der mange herinde som arbejder med enten IT, Elektronik/el eller mekanikker af en slags... og så lige et par afstikkere...
hvad er der blevet af astronauterne, minearbejderne og filmstjernene?  :D

Nå, men jeg er sælger indenfor IT. Har det sidste år arbejdet med salg af stillingsannoncer, og skifter nu til at skulle sælge marketingsoftware for en virksomhed på christianshavn.
Har en bachelor i ha.dat fra samme årgang som skurken :)

Brian Lund

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 435
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #145 Dato: September 07, 2007, 06:23:46 am »
Blinxdk>Hvad med hos IBM? :) -  vi er 5-6stykker der kører MC - alene i vores afdeling :)

Det er lige før det frister, men ville det så involvere at jeg skulle røre AIX igen?   :brok:

Nej, intet AIX - Kun Windåååse...

Jeg ved næsten ikke hvad der er værst, sidder ihvertfald med nervøse trækninger om munden nu :)
SV1000S K6 - blå.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #146 Dato: September 07, 2007, 06:25:43 am »
Jeg er på en apopleksi afdeling udelukkende i nattevagter. Vi har udover apopleksi også commotio patienter, patienter med sequele efter en apopleksi, og patienter fra andre afdelinger, bla med UVI, pneumoni, lock in syndrome, osv.
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #147 Dato: September 07, 2007, 07:52:55 am »
Jeg er på en apopleksi afdeling udelukkende i nattevagter. Vi har udover apopleksi også commotio patienter, patienter med sequele efter en apopleksi, og patienter fra andre afdelinger, bla med UVI, pneumoni, lock in syndrome, osv.

Er der nogen som vil oversætte?  SVea, du lyder sgu snart som de der IT-nørder  :wink:

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #148 Dato: September 07, 2007, 08:19:53 am »
Jeg er på en apopleksi afdeling udelukkende i nattevagter. Vi har udover apopleksi også commotio patienter, patienter med sequele efter en apopleksi, og patienter fra andre afdelinger, bla med UVI, pneumoni, lock in syndrome, osv.

Er der nogen som vil oversætte?  SVea, du lyder sgu snart som de der IT-nørder  :wink:

X2  :shock:  :lmao:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Hvad Arbejder I med?
« Svar #149 Dato: September 07, 2007, 08:21:57 am »
Jeg er på en apopleksi afdeling udelukkende i nattevagter. Vi har udover apopleksi også commotio patienter, patienter med sequele efter en apopleksi, og patienter fra andre afdelinger, bla med UVI, pneumoni, lock in syndrome, osv.

Er der nogen som vil oversætte?  SVea, du lyder sgu snart som de der IT-nørder  :wink:
hun synger godnat sange for folk der har ondt i hovede eller på en måde gået i stykker der oppe...

lock in syndrome... tro min hovededør har det samme... man skal god føling med låsen og et lille puf med skulderen ;)
« Senest Redigeret: September 07, 2007, 08:25:34 am af blz »
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::