Forfatter Emne: Bil laver optimistisk overhaling - Nye underbukser til MCist  (Læst 2148 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Andreas83

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 623
  • Aut viam inveniam aut faciam
Sv: Bil laver optimistisk overhaling - Nye underbukser til MCist
« Svar #1 Dato: Juni 12, 2013, 03:52:38 pm »
Næsten enig, han triller sgu lige frisk til + det kan jo teknisk set også godt være bilen i indbanen der er en klovn! Det har jeg sgu prøvet tit, folk der ikke kan tåle at blive overhælet gasser op og presser modkørende+overhæler ud i en potentiel farlig situation.

Til bilistens forsvar er der faktisk lovlig overhæling på stykket, såååå jeg synes den er lidt svær.
Tidligere;
SV 650 S K6
"Winners never quit, quitters never win"

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Bil laver optimistisk overhaling - Nye underbukser til MCist
« Svar #2 Dato: Juni 12, 2013, 07:08:09 pm »
Ho ho - den har jeg også prøvet, men heldigvis på lidt bredere vej.... At afpasse farten, så man kan bremse sig til lidt margin, er også en god ide..... Ham her bremser først helt ned da tankevirksomheden indhenter ham længe efter bilerne er væk :-)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Mikael_Stokholm

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 72
  • GSXR1000 K8, tidligere SV1000K6
Sv: Bil laver optimistisk overhaling - Nye underbukser til MCist
« Svar #3 Dato: Juni 17, 2013, 12:50:33 pm »
har prøvet det samme da jeg kom op over en bakke top, og skal hilse og sige det ønsker jeg aldrig igen .....selv om min hedengangne SV tog sin knoldhopper debut ganske pænt.... kørte de 80 jeg måtte og vupti da jeg runder bakketoppen kommer der en fin helt ny Land Rover ført af en meget afbleget Hellerup dame .... I MIN VEJBANE.... hun havde da heller ikke travlt med at stoppe og se om jeg var ok  :club:

Der er kun en der har ansvaret for den overhaling, og det er billisten.

Om så MC kører 4000 Km/T så er det sgu hans vejbane, og magter man ikke overhalingen så må man blive bag den forankørende.