Forfatter Emne: Hammer fed julefrokost  (Læst 18211 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hammer fed julefrokost
« Svar #15 Dato: November 13, 2005, 09:10:34 pm »
Citat fra: Alex
Citat fra: Ole Hansen
Citat fra: Ole Hansen

Hvad? Labrador? Hvad snakker manden om?


Nåååååååååååååååååååååååhja.. Nu er der noget, der ringer...  :oops:

'


Hæhæhæ....  der gik ikke en dråbe spildt !


Jeg er helt blank? - FORTÆL :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

ole s

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 293
Hammer fed julefrokost
« Svar #16 Dato: November 13, 2005, 09:19:49 pm »
HEHE Ole H. må vel heller sige det selv,vis han ikke vil så sladder vi sq.


Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Hammer fed julefrokost
« Svar #17 Dato: November 13, 2005, 10:21:30 pm »
Altså.. Bare fordi jeg ikke kan finde ud af at ramme munden, betyder det da ikke, de dyre dråber skal gå til spilde, vel? :)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
Re: Hammer fed julefrokost
« Svar #18 Dato: November 13, 2005, 10:59:27 pm »
Tak for en kanon julefrokost! Det var en fornøjesle at møde endnu flere nye mennesker.  :D

Tak til Thomas Brun for køreturen frem og tilbage! You´r the MAN!


Hva er det næste arrangement?  :roll:

Citat fra: Majse
Jakob - jeg skylder dig vist en del drikkelse næste gang...  :lol:  :lol:  Tak for drikkelse...  :lol:  :lol:


Ååååårrhh hvad!?  8) Det lyder sgu dejligt.. glæder mig til at drikke på Majses regning næste gang  :wink:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Hammer fed julefrokost
« Svar #19 Dato: November 13, 2005, 11:38:51 pm »
Jeg siger det samme, bare lidt mere hikkende & hæst formuleret....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hammer fed julefrokost
« Svar #20 Dato: November 14, 2005, 08:20:14 am »
Ud af de 159 billeder jeg tog, har jeg fundet 1 jeg kan tillade mig at publicere (Har vist lavet for mange aftaler med folk, om ikke at offentliggøre billeder af dem)...

Er der en af de Orange, der laver et album til julefrokostbilleder, og evt. rykker det lidt op under tråden med billederne fra julefrokosten sidste år (Bliver så træt af at skulle scrolle ned hele tiden  :roll:  :roll:  )
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Hammer fed julefrokost
« Svar #21 Dato: November 14, 2005, 08:31:55 am »
Citat fra: SVea

Er der en af de Orange, der laver et album til julefrokostbilleder, og evt. rykker det lidt op under tråden med billederne fra julefrokosten sidste år (Bliver så træt af at skulle scrolle ned hele tiden  :roll:  :roll:  )


Den er klaret...
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Birkebæk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Hammer fed julefrokost
« Svar #22 Dato: November 14, 2005, 08:39:01 am »
Vil også gerne takke for en fantastisk fest.

Det var kanon at så mange ville deltage. Lidt fasinerende være vidne til udviklingen fra sidste års julefrokost hvor der, så vidt jeg blev informeret, var 8 deltagere :lol: . Så vidt jeg husker var vi lidt flere i år (Kan selv følgelig også bare være mig der så dobbelt  :roll: )

Glæder mig til næste arrangement!!!  :D  :D  :D
Tilbage på Japan'er: Kawazaki ZX-6R 636

I garage: Benelli Tornado TRE 900, Benelli Sport (Arrows titanium) potte, knap så perfekt fra fabrik :/
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9346

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Hammer fed julefrokost
« Svar #23 Dato: November 14, 2005, 09:26:28 am »
Citat fra: SVea
Ud af de 159 billeder jeg tog, har jeg fundet 1 jeg kan tillade mig at publicere (Har vist lavet for mange aftaler med folk, om ikke at offentliggøre billeder af dem)...


Lækkert billede SVEA. Det beskriver jo sådan set også hele julefrokosten.  :lol:  :lol:  :lol:

Billeder siger mere end ord  :wink:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Hammer fed julefrokost
« Svar #24 Dato: November 14, 2005, 09:28:25 am »
Nu må du lige spænde hjelmen, og komme op med resten af billederne.. Medmindre der er nogen af mig, så må du lige sortere dem fra..  :shock:  :shock:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hammer fed julefrokost
« Svar #25 Dato: November 14, 2005, 09:57:39 am »
Citat fra: Freno
Nu må du lige spænde hjelmen, og komme op med resten af billederne.. Medmindre der er nogen af mig, så må du lige sortere dem fra..  :shock:  :shock:

Jeg har vedlagt løfte om ikke at ligge billeder ud af diverse folk, dog håber jeg meget at få Havenissens velsignelse til at ligge de mest fantastiske billeder ud af ham...

Jeg kan jo også prøve at ligge nogle flere billeder ud ved lejlighed og så må folk selv rette henvendelse til de orange, hvis de vil have dem fjernet...

Meeeeen nu var jeg jo langt fra den eneste, der tog billeder, så jeg væbner mig bare med tålmodighed og ser om de andres ikke er blevet bedre  :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Hammer fed julefrokost
« Svar #26 Dato: November 14, 2005, 09:59:48 am »
Forresten B2.....
Hvad var det for noget med, at en stor gut med lædervest bildte mig ind, at vi allesammen går under navnet SVanserne..... Vil du lige se at få opdraget din klub :evil:  :evil:  :evil:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Hammer fed julefrokost
« Svar #27 Dato: November 14, 2005, 10:35:14 am »
Beklager med det må bare ud med det  :oops:

Sådan SVRiders ! !
 :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D

En stor tak for besøget til hver eneste af jer  8)

Jeg havde ikke drømt om at det ville gå så godt, være så sjovt, og fortsætte til 06.40 næste morgen  :shock:
Jeg har 85 billeder der lige skal kikkes igennem :shock:  De bedste skal lidt ned i størrelse, og så kommer de i mappen.
Jeg er ikke som visse andre en kylling (ikke dig Hønse), der har lavet "fredsaftaler" med alle, så forvent det værste  :twisted:

Jeg er stadig godt slidt, så de godt historier kommer først lidt senere :?

Citat fra: SVea
Forresten B2.....
Hvad var det for noget med, at en stor gut med lædervest bildte mig ind, at vi allesammen går under navnet SVanserne..... Vil du lige se at få opdraget din klub :evil:  :evil:  :evil:
Det kan næsten kun være Flemming der sagde det. Det må være sagt inden han gik i Bummelum mode"  :?  
Han havde nok lidt ondt i røven overe at jeg kaldte Honda kører for "en flok slatne bøsserøve "  :twisted:

Jeg tror ikke at  hverken han, eller nogen andre i klubben gentager den udtalelse, eftersom vi festede r....n ud af bukserne på dem alle sammen  8)
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hammer fed julefrokost
« Svar #28 Dato: November 14, 2005, 10:57:42 am »
Tusind tak for en kanon lørdag og en knap så spænende søndag, både til Alex for underholdningen på hjemturen :lol:  og ikke mindst til Hønse der formåede at holde på de sørgelige rester han evt. måtte ha' tilbage i maven under turen hjem.... Respekt :lol:  :lol:  

Og endnu en gang tak til B2 for at lægge klublokaler til... Super koncept 8)

Ps. efter at dømme på mit helbred var det vist ikke pure café latte jeg hældte i halsen... den var vist fortyndet lidt, men jeg gik jo heller ikke tidligt ud i bilen og sov... Vel Jesper :lol:  :lol:
SV1000SK4

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Hammer fed julefrokost
« Svar #29 Dato: November 14, 2005, 11:01:30 am »
Og ja... fuck nogle røvhuller der kom hjem og lød som om det hele bare var pisse skægt, :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  godt der er en vagthund i foreningen :wink:  :wink:

De skulle skamme sig sku' de :oops:  :oops:  :oops:
SV1000SK4