Forfatter Emne: Stevens MC  (Læst 17505 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

helle merete

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 515
Stevens MC
« Dato: Oktober 04, 2005, 06:36:16 pm »
Har været ude ved Stevens et par gange. Servicen er sublim. Han har vist startet stedet som en hobby og virker derfor meget passioneret omkring bixen.
Han tjekkede min SV inden jeg købte den brugt ved Enghave. Han fik en flaske rødvin for det, hvilket var klart mere end han havde forventet.
Var derude forleden hvor han også straks kunne lokalisere problemet på cyklen og deuden liige ordnede nogle småting i forbifarten (gratis)...
Manden er et skønt bekendtskab, kort og godt. kan klart anbefales.
KH Helle Merete
KH Helle Merete
SV650SK3

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Stevens MC
« Svar #1 Dato: Oktober 08, 2005, 10:02:46 pm »
Har også kun suveræne erfaringer med den butik.
Købte ninjaen og en del andre ting derude, og servicen har altid været helt i top. Eneste problem er at butikken ligger så langt væk fra mig  :D
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Lars L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 563
Stevens MC
« Svar #2 Dato: Oktober 29, 2005, 05:20:20 pm »
Citat fra: Ronni
Har også kun suveræne erfaringer med den butik.
Købte ninjaen og en del andre ting derude, og servicen har altid været helt i top. Eneste problem er at butikken ligger så langt væk fra mig  :D


Kan varmt anbefales. Steven og hans makker i butikken Ullr er nogle flinker fyre. Servicen er helt i top derude. :D

De tager sig tid til den enkelte kunde, og er egentlig ret ligeglade med hvor lang kø der så end måtte opstå. Man kan godt mærke at de virkelig brænder for deres job, og det er uden at der behøver at stå dollartegn i øjnene på dem.

De fik da også set mig et par gange derude, da jeg ikke rigtig kunne finde ud af om jeg skulle købe en brugt Fireblade eller en ny ZX6R.

Steven sagde fra start, at jeg ville få mest sjov ud af Ninjaen da den var nemmere at udnytte på småvejene.

Nå men der stod stadig Fireblade i knolden på mig, da jeg var solgt efter en prøvetur (det rykkede bare). Firebladen var en kommisionscykel, så den stod ikke til at kunne handles for jyde...

Jeg slog det ud af hovedet for en stund, og blev så enig med mig selv om, at det egentlig kunne være ret fedt med en helt ny cykel. Så da SV´eren blev solgt den 14. oktober ringede jeg fluks til Steven og bad ham sætte et "solgt" skilt på Ninjaen.

Mandagen efter var det min. :D  Han morede sig noget over, at han i sidste fik mig overbevist om, at Ninjaen var et godt valg.... :lol:

Jeg kan kun være enig med ham der. Den kører som en drøm, og er rigelig "vild" til mig. :wink:

Stevens Mc Shop får 5 swedish-keys ud af 5. :D  :D
ZX636R med masser af udstyr: 1 stk. tankpad...

Birkebæk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 86
Stevens MC
« Svar #3 Dato: December 08, 2005, 08:45:06 am »
Jeg kan også varmt anbefale Stevens MC. Har brugt ham et par gange bla. da jeg skulle have min maskine til syn.

De tager sig altid god tid til at tale med deres kunder og er ret fleksible med service. Brænder det på kan man som regel få lov til at knibe sin maskine ind til et hurtigt fix.  :D
Tilbage på Japan'er: Kawazaki ZX-6R 636

I garage: Benelli Tornado TRE 900, Benelli Sport (Arrows titanium) potte, knap så perfekt fra fabrik :/
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9346

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Stevens MC
« Svar #4 Dato: Juni 28, 2006, 11:12:46 pm »
Lidt brutal oprydning er foretaget, og PM sendt til dem der har fået slette deres indlæg  :police:

Hvis man vil skrive noget kritisk, skal der være en historie bag  :!:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Kristensen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
Re: Stevens MC
« Svar #5 Dato: Juli 12, 2006, 10:15:51 am »
Jeg synes at servicen er ganske fin ude hos Steven, men prisen på hans værksted er en smule pebret...

En af mine venner havde sin "wannabe SV" (Hyosung GT650) til 1000 km service hos Stevens MC, hvor han havde købt cyklen. Han måtte slippe 2.550 kr.! Det synes jeg godt nok er meget dyrt... - mit 1000 km service kostede kun 1.250 kr. hos Enghave!

Blot min historie fra det virkelig liv  :)

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: Stevens MC
« Svar #6 Dato: Juli 12, 2006, 11:38:39 am »
Jeg synes at servicen er ganske fin ude hos Steven, men prisen på hans værksted er en smule pebret...

En af mine venner havde sin "wannabe SV" (Hyosung GT650) til 1000 km service hos Stevens MC, hvor han havde købt cyklen. Han måtte slippe 2.550 kr.! Det synes jeg godt nok er meget dyrt... - mit 1000 km service kostede kun 1.250 kr. hos Enghave!

Blot min historie fra det virkelig liv  :)

det kunne måske tænkes at det var cyklens skyld og ikke værkstedets
   

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Sv: Stevens MC
« Svar #7 Dato: Juli 12, 2006, 12:21:41 pm »
Tja hvis der er mange kåbedele der skal pilles af og sættes på tager det tid! Og tid = penge  8)

De fleste penge der går til service er jo mekkerens arbejdsløn, snarere end stumperne (f.eks. ny olie o.lign.)

Kristensen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
Re: Stevens MC
« Svar #8 Dato: Juli 12, 2006, 12:44:09 pm »
Det er en nøgen model af Hyosung'en han har, så arbejdet med at skille den ad har ikke været så stort... Der blev skiftet olie og justeret ventiler (eller noget i den stil). På regningen står der at de har brugt 4 timer på cyklen.

Han tjekkede derefter blandt andre Hyosung ejere på motorcykelgalleri.dk hvad de havde givet for 1000 km service rundt om i DK - de fleste havde betalt omkring 1600 kr.

Men nu er han da blevet klogere - spørg altid om prisen først....  :)

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: Stevens MC
« Svar #9 Dato: August 07, 2006, 11:30:04 am »
Hvad stod der på fakturaen - var det bare service eller var der andet inkluderet?
Har personligt aldrig betalt mere end pebernødder og småpenge for service derude, og på min Kawa har de et par gange monteret ekstra lir (styrtknopper) uden beregning - godt nok i forbindelse med et service, men alligevel.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Kristensen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 78
    • http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7347
Re: Stevens MC
« Svar #10 Dato: August 07, 2006, 03:21:31 pm »
Det var kun service - ikke andet. Kan ikke huske hvad der stod på fakturaen, men der blev hverken skiftet eller monteret noget nyt...

Ole

  • Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2090
Re: Stevens MC
« Svar #11 Dato: August 07, 2006, 03:59:38 pm »
Hvis der skal justeres ventiler ved 1000 km, så lyder prisen ganske fair.. Det tager immervæk en del tid at hive ventildæksler af, måle ventiler og evt. justere..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Stevens MC
« Svar #12 Dato: August 07, 2006, 04:24:16 pm »
Hvis der skal justeres ventiler ved 1000 km, så lyder prisen ganske fair.. Det tager immervæk en del tid at hive ventildæksler af, måle ventiler og evt. justere..
Efter 1000 Km bør de ikke skulle stilles.. men checkes skal de  :D

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Stevens MC
« Svar #13 Dato: September 05, 2007, 02:02:34 pm »
Så har jeg også lige haft cyklen til 1. service hos Steven. Jeg afleverede den som aftalt mandag aften, og kl 12. næste dag ringede de fra værkstedet og sagde, at den var færdig.

Det kom til at koste 1300,- Steven blev i tvivl om prisen (han mente faktisk, at det måske var for dyrt), så han skulle lige kontrollere sine regninger for at se, om jeg blev snydt, og det må man da kalde service.

I det hele taget er der en rigtig god stemning derude, og der er plads til smil, selvom de har travlt. Ingen tvivl om at det er det sted, hvor jeg fremover skal have serviceret Honny!  8)

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Stevens MC
« Svar #14 Dato: Juli 22, 2009, 12:47:17 am »
Så er klatten også blevet serviceret hos Stevens (6000km) og jeg kan kun sige thumbs up.

Der var ikke rigtigt andet at komme efter end at jeg havde oplevet lidt slør i det nederste kronrørsleje. Det spændte de op og så var alt fjong. Der blev skiftet olie, filter, checket bremser og bremsevæske, dæktryk og kæde (tidsforbrug 2 timer á 600kr).

Alt i alt 2100 kr. Ikke rørende billigt men god service. Afleveret, serviceret og afhentet samme dag... Og så har de endda smurt støttebenet så det er mere spændstigt end det nogensinde har været  :wink:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4