Forfatter Emne: Fast køredag for svrider.dk?  (Læst 38083 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #15 Dato: April 12, 2010, 09:27:29 am »
Howdy...kunne godt være frisk på at køre til Buddinge...og det vil være helt super med en fast SVRIDER tur 1 gang om måneden...men bare lige for egen og andres skyld...er det hardcore SVINGTURE eller kan newbies og let øvede være med her ?

Bare så man ikke møder op og får en dårlig oplevelse.....  :wink:

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #16 Dato: April 12, 2010, 10:01:36 am »
Howdy...kunne godt være frisk på at køre til Buddinge...og det vil være helt super med en fast SVRIDER tur 1 gang om måneden...men bare lige for egen og andres skyld...er det hardcore SVINGTURE eller kan newbies og let øvede være med her ?

Bare så man ikke møder op og får en dårlig oplevelse.....  :wink:

Hilsen Per

Fast tirsdagstur er for alle...

Skal vi køre GrandPrix så foregår det på PM niveau.  :innocent:  :twisted:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #17 Dato: April 12, 2010, 10:47:08 am »
Tak for info..så er det på plads... :thumbsup:

...hvorfor er der aldrig nogen som sender mig en PM  :lmao: :wink: (nej I behøver ikke lammespamme tråden nu)  :club:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Damage

  • Gæst
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #18 Dato: April 12, 2010, 01:09:33 pm »
Howdy...kunne godt være frisk på at køre til Buddinge...og det vil være helt super med en fast SVRIDER tur 1 gang om måneden...men bare lige for egen og andres skyld...er det hardcore SVINGTURE eller kan newbies og let øvede være med her ?

Bare så man ikke møder op og får en dårlig oplevelse.....  :wink:

Hilsen Per

Jeg har kørt tirsdags tur nogle gange og det er lidt blandet hvad jeg synes om det. Halvdelen af gangene har jeg oplevet at der en som kørte galt, typisk i et sving. Det viser sig i de fleste tilfælde, at en ikke så erfaren kører forsøger at følge med "i det foreste felt" og der går det altså stærkt! Ligger der en "nybegynder" og køre over evne eller føler sig presset til at følge med, så er det altså også rigtig farligt for dem som ligger
foran eller bag ved. De bedste ture jeg har været med på har helt klart være dem som er arrangeret herinde, bla. de gode gamle Måløv ture.  :thumbsup: Hvis der har været en ny med på en "Måløv" tur så vidste man hvem det var og der blev lige holdt lidt øje med ham/hende og der blev altid ventet så alle var med.  :)
« Senest Redigeret: April 12, 2010, 01:17:33 pm af René T »

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #19 Dato: April 12, 2010, 01:12:17 pm »
Problemet er størstdelen af gangene, som du selv skriver... folk kører over evner i stedet for at tage det lidt mere i deres eget tempo, der bliver jo ventet på folk :)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #20 Dato: April 12, 2010, 01:19:44 pm »
Mange gange så kører der mere end et hold fra Buddinge, dem der møder op på camouflerede banejern forsvinder hurtigt ud af ringvejen på baghjulet så dem skal man ikke prøve hænge på.. det har jeg prøvet en gang og det var nok, den gangen stod der 3 gutter på kina cruisers og 4 gutter på banejern… og jeg kører ikke med kina cruisers… jeg kørte med ud på Hillerød motorvejen men der fik de køre selv (+200 ) men så mødte jeg dem i Roskilde til en kop kaffe.. man kør så hurtigt man kan og vil og så er den ikke længere..
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Damage

  • Gæst
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #21 Dato: April 12, 2010, 01:25:16 pm »
Mange gange så kører der mere end et hold fra Buddinge, dem der møder op på camouflerede banejern forsvinder hurtigt ud af ringvejen på baghjulet så dem skal man ikke prøve hænge på.. det har jeg prøvet en gang og det var nok, den gangen stod der 3 gutter på kina cruisers og 4 gutter på banejern… og jeg kører ikke med kina cruisers… jeg kørte med ud på Hillerød motorvejen men der fik de køre selv (+200 ) men så mødte jeg dem i Roskilde til en kop kaffe.. man kør så hurtigt man kan og vil og så er den ikke længere..

Jeg er helt enig med dig. Men er man ny begynder og møder op på tirsdagsturen og ikke kender nogen så kan det godt være lidt svært at finde ud af hvem man skal hænge på. Du var jo fornuftig og lod de her "banejern" køre, men ham som forsøger at hænge på mener jeg er farlig for sig selv og andre.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #22 Dato: April 12, 2010, 02:17:55 pm »
Fornuften kommer sig af at jeg ikke er nybegynder (12 år med MC) og det er nok derfor jeg ved mine grænser og hvor tæt på dem jeg vil køre, der kommer jo en tur til i morgen og jeg har rigeligt af ting jeg vil nå i dette liv… men det tog jo mig næsten 10 år blive så fornuftig som jeg er nu  :angel: så pass nu godt på hinanden der ude - nye som øvede  :hand:
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #23 Dato: April 12, 2010, 02:46:14 pm »
At folk kører af har vi også oplevet på "Måløv" turen for år tilbage, men da vi jo er en slags klub selv når vi møder helt nye "SVriders" gør det at vi gamle tager hensyn til nye/urutinerede, hvilket man ikke gør når man møder op til en tirsdagstur fra Buddinge.

Jeg vil gerne i klar tekst forsikre de nye om at hvis jeg bare skriver fællestur så kan alle komme med, ellers skal jeg nok skrive hvis jeg vil ud og køre race, og derfor invitere dem jeg kender og ved hvordan kører.
Her køres på eget valg og egen risiko og det ved dem der kommer med.  :innocent:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #24 Dato: April 12, 2010, 04:35:17 pm »
Som overskriften siger Fast køredag for SVRIDER.DK...for mig vil det betyde, at jeg ville blive meget overrasket overrasket hvis der kom nogle "Kina Cruisers" (lige udover Batman på sin Jinlun...kunne ikke dy mig Rene ..håber du kan tilgive mig... :mrgreen:).

Ikke at jeg ikke vil køre med andre...og jeg har fuld respekt for hvad andre MC ister vælger at køre på....men ideen med tråden var vel, at os SVINEEJERE mødes og kører sammen..måske 1 gang om måneden.

Alle andre ture hvor man møder op er på egen regning og risiko..og ja de fornuftige kan nok vælge til og fra..respekt for dette.

Håber at vi kan finde en fast SVINE køredag (bare ikke torsdag  :club: :lmao:)  og gerne med mulighed for at flytte den lidt rundt på Sjælland...og som flere giver udtryk for...en tur hvor alle kan være med

Vroooom fra Per (nu med dårligt knæ og ingen MC kørsel..godt vejret ikk er godt.. :club:  :( )
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Damage

  • Gæst
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #25 Dato: April 12, 2010, 06:55:34 pm »
Som overskriften siger Fast køredag for SVRIDER.DK...for mig vil det betyde, at jeg ville blive meget overrasket overrasket hvis der kom nogle "Kina Cruisers" (lige udover Batman på sin Jinlun...kunne ikke dy mig Rene ..håber du kan tilgive mig... :mrgreen:).

Ikke at jeg ikke vil køre med andre...og jeg har fuld respekt for hvad andre MC ister vælger at køre på....men ideen med tråden var vel, at os SVINEEJERE mødes og kører sammen..måske 1 gang om måneden.

Alle andre ture hvor man møder op er på egen regning og risiko..og ja de fornuftige kan nok vælge til og fra..respekt for dette.

Håber at vi kan finde en fast SVINE køredag (bare ikke torsdag  :club: :lmao:)  og gerne med mulighed for at flytte den lidt rundt på Sjælland...og som flere giver udtryk for...en tur hvor alle kan være med

Vroooom fra Per (nu med dårligt knæ og ingen MC kørsel..godt vejret ikk er godt.. :club:  :( )

Enig!  :thumbsup:

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #26 Dato: April 12, 2010, 07:48:43 pm »
der bliver jo ventet på folk :)

Argh, det er nu ikke HELT rigtigt Nick
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #27 Dato: April 12, 2010, 08:48:01 pm »
Jeg er 100 % klar.. Mangler nogen at kører sammen med, så jo før jo bedre   :mrgreen:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

allanca

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 12
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #28 Dato: April 12, 2010, 10:09:59 pm »
Jeg er også klar - aftenture gerne med mødested i Roskilde, Holbæk, St Merløse.......
SV1000S - Powercommander - KN Filter - Rizoma blink - CrashPads - Akrapovic - Rim tape............

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: Fast køredag for svrider.dk?
« Svar #29 Dato: April 12, 2010, 10:52:44 pm »
der bliver jo ventet på folk :)

Argh, det er nu ikke HELT rigtigt Nick

Når jeg kører forrest jo..  :loser:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D