Forfatter Emne: Samlinger i Vinterperioden  (Læst 13619 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Samlinger i Vinterperioden
« Svar #60 Dato: November 24, 2005, 07:00:29 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: nyg


Ved ikke hvordan denne snak er opstået...
Agurketid  :!:
Når man ikke kan trille sker der mærkelige ting i ens hoved  :roll:  :shock:  :roll:

Og for øvrigt  :idea:
Voksne drikke ØL 8)
Børn tyller sodavand og saftevand, og kalder det så for "Ice" eller "drinks"  :twisted:  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Samlinger i Vinterperioden
« Svar #61 Dato: November 24, 2005, 09:16:46 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: nyg
Nå, igen er SVea ude på øretæver...

Jeg udfordrer dig til at drikke bare fem ordentlige long island ice teas

Jeg er ikke ude på øretæver, jeg er ude på at forstå jeres fascination for de der fimsede drinks... Det næste bliver vel, at i ikke kan åbne en øl, uden den skal være dekoreret med en lille skive appelsin, stjernekastere, parasol, serbentiner, kulørt sukker på kanten og 5 sugerør i forskellige farver... Bevares, hvis man ikke kan drikke øl som andre normale danskere, så er det sikkert en ganske smage-lækkerlig drink!!!

Ved ikke hvordan denne snak er opstået... Ville bare gerne se jer til kaffe  :cry:  :cry:  :cry:


OK SVea svag som en CB125 ccm i optrækket - det drejer sig jo ikke om frugt og solskærme, men om sprut - deraf min lille opskrifts demonstration... i øvrigt kan jeg jo godt lide øl.  Det ville du nok have kunnet se hvis ikke du var listet af så tidligt til julefrokosten....  :cry:  :cry:  :wink:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Samlinger i Vinterperioden
« Svar #62 Dato: November 25, 2005, 08:16:22 am »
Citat fra: nyg
OK SVea svag som en CB125 ccm i optrækket - det drejer sig jo ikke om frugt og solskærme, men om sprut - deraf min lille opskrifts demonstration... i øvrigt kan jeg jo godt lide øl.  Det ville du nok have kunnet se hvis ikke du var listet af så tidligt til julefrokosten....  :cry:  :cry:  :wink:

Nej det drejede sig ikke om sprut, da jeg først begyndte at genere jeres drink. Det bundede kun i udseendet!!!
Ved ikke om det er fordi i trænger til at komme ud og køre, men forbløffes over, at der ikke skal mere til end en diskussion om alkohol, for at høste den tvivlsomme ære at være svag som en CB125  :evil:  :evil:  Tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne blive kaldt i en diskussion om noget der rent faktisk havde en mening.....
God weekend   :roll:  :roll:  :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Samlinger i Vinterperioden
« Svar #63 Dato: November 25, 2005, 10:41:07 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: nyg
OK SVea svag som en CB125 ccm i optrækket - det drejer sig jo ikke om frugt og solskærme, men om sprut - deraf min lille opskrifts demonstration... i øvrigt kan jeg jo godt lide øl.  Det ville du nok have kunnet se hvis ikke du var listet af så tidligt til julefrokosten....  :cry:  :cry:  :wink:

Nej det drejede sig ikke om sprut, da jeg først begyndte at genere jeres drink. Det bundede kun i udseendet!!!
Ved ikke om det er fordi i trænger til at komme ud og køre, men forbløffes over, at der ikke skal mere til end en diskussion om alkohol, for at høste den tvivlsomme ære at være svag som en CB125  :evil:  :evil:  Tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne blive kaldt i en diskussion om noget der rent faktisk havde en mening.....
God weekend   :roll:  :roll:  :roll:


Så trøst dig da over at en CB125 ligner en rigtig MC..... :)
selv god week-end....
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson