Forfatter Emne: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)  (Læst 62915 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #90 Dato: December 30, 2006, 12:32:28 am »
Citér
I min verden er det noget i stil med 80-100 kg.

HØRT.. Der kan ikke være for meget bacon på et bord.   :D

I lægger jer bare op på bordet drenge... :D :D :D


Ja ja man skal aldrig sige aldrig majse det kunne jo ske  :angel:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #91 Dato: December 30, 2006, 02:29:19 pm »

I lægger jer bare op på bordet drenge... :D :D :D


Ja ja man skal aldrig sige aldrig majse det kunne jo ske  :angel:
Hvorfor ville det ikke undre mig, hvis det skete ? :roll:

 :lmao: :lmao:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #92 Dato: December 30, 2006, 09:16:36 pm »
                                                               MIG




 :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:


normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277

Chris

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #93 Dato: Januar 08, 2007, 10:40:47 pm »
Jeg har tænkt over det med hvor meget snaps der skal være :D
Og jeg husker en julefrokost for et par år siden hjemme hos min far, hvor min far, hans kone og B2 konsumerede 2 flasker snaps og en del øl, så hvis det skal være udgangs punktet :mrgreen: :mrgreen: så skal vi have 32 flasker snaps
Men det endte jo så også med at min far vågnede op i sin stol, og fandt sin kone liggende under bordet sovende og han kunne ikke huske at vi var blevet hentet... Hehe sikke en julefrokost...  :lol: :lol:

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #94 Dato: Januar 08, 2007, 10:50:34 pm »
Hvis vi skal have så meget snaps, så husk at fortælle folk om tricket med at banke på toilettet for at trække ud... Mindes stadig vores sidste julefrokost, hvor SVea havde "ofret" derude, og måtte tilkalde Majse, og ingen af os kunne trække ud, så hele striben af folk, der stod i kø og børstede tænder kunne komme ud og beskue SVea´s maveindhold  :oops: :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #95 Dato: Januar 09, 2007, 09:59:13 am »
Hvis vi skal have så meget snaps, så husk at fortælle folk om tricket med at banke på toilettet for at trække ud... Mindes stadig vores sidste julefrokost, hvor SVea havde "ofret" derude, og måtte tilkalde Majse, og ingen af os kunne trække ud, så hele striben af folk, der stod i kø og børstede tænder kunne komme ud og beskue SVea´s maveindhold  :oops: :oops:
I kunne bare have hørt efter en af de gange jeg fortalte det på turen op til de gamle  :twisted: :twisted:

Men i år kommer der en fin lille seddel med "Justerende lussing måske nødvendig" Eller lignende  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #96 Dato: Januar 09, 2007, 08:47:38 pm »
Hvis vi skal have så meget snaps, så husk at fortælle folk om tricket med at banke på toilettet for at trække ud... Mindes stadig vores sidste julefrokost, hvor SVea havde "ofret" derude, og måtte tilkalde Majse, og ingen af os kunne trække ud, så hele striben af folk, der stod i kø og børstede tænder kunne komme ud og beskue SVea´s maveindhold  :oops: :oops:

Gud ja, hvor sjovt... Det havde jeg helt glemt... Ej en griner man lige fik... Det var sjovt Svea.... Totalt humor..... Vi forsøgte virkelig mange gange at trække ud...  Bare ikke muligt. Griner sgu stadig... Sorry..... :lmao: :lmao:

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #97 Dato: Januar 19, 2007, 01:05:25 pm »
Hvis vi skal have så meget snaps, så husk at fortælle folk om tricket med at banke på toilettet for at trække ud... Mindes stadig vores sidste julefrokost, hvor SVea havde "ofret" derude, og måtte tilkalde Majse, og ingen af os kunne trække ud, så hele striben af folk, der stod i kø og børstede tænder kunne komme ud og beskue SVea´s maveindhold  :oops: :oops:

Gud ja, hvor sjovt... Det havde jeg helt glemt... Ej en griner man lige fik... Det var sjovt Svea.... Totalt humor..... Vi forsøgte virkelig mange gange at trække ud...  Bare ikke muligt. Griner sgu stadig... Sorry..... :lmao: :lmao:
Typisk kvinder  :roll:
i tror i ved alt, men kender ikke mænds hovedregl nummer 1. i tilfælde af ting der ikke virker  :loser:

Slå på lortet ! :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #98 Dato: Januar 19, 2007, 01:10:47 pm »
i tror i ved alt, men kender ikke mænds hovedregl nummer 1. i tilfælde af ting der ikke virker  :loser:

Slå på lortet ! :mrgreen:

Gør det ikke frygtelig ondt så?? Og kan man ikke blive impotent hvis man slår hårdt nok på den. Men godt råd, det vil jeg huske på, hvis en dag lejligheden skulle byde sig....  :twisted: :club: :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #99 Dato: Januar 19, 2007, 04:34:29 pm »
i tror i ved alt, men kender ikke mænds hovedregl nummer 1. i tilfælde af ting der ikke virker  :loser:

Slå på lortet ! :mrgreen:

Gør det ikke frygtelig ondt så?? Og kan man ikke blive impotent hvis man slår hårdt nok på den. Men godt råd, det vil jeg huske på, hvis en dag lejligheden skulle byde sig....  :twisted: :club: :twisted:

Du er syg SVea - SYG!!!!  :lmao:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Den røde Baron

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 390
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #100 Dato: Januar 19, 2007, 05:40:31 pm »
Hvis vi skal have så meget snaps, så husk at fortælle folk om tricket med at banke på toilettet for at trække ud... Mindes stadig vores sidste julefrokost, hvor SVea havde "ofret" derude, og måtte tilkalde Majse, og ingen af os kunne trække ud, så hele striben af folk, der stod i kø og børstede tænder kunne komme ud og beskue SVea´s maveindhold  :oops: :oops:

Gud ja, hvor sjovt... Det havde jeg helt glemt... Ej en griner man lige fik... Det var sjovt Svea.... Totalt humor..... Vi forsøgte virkelig mange gange at trække ud...  Bare ikke muligt. Griner sgu stadig... Sorry..... :lmao: :lmao:
Typisk kvinder  :roll:
i tror i ved alt, men kender ikke mænds hovedregl nummer 1. i tilfælde af ting der ikke virker  :loser:

Slå på lortet ! :mrgreen:

Hmm... Er det der at hustruvold opstår...?? Eller hvad med Svea's foreslag, måske er det ikke så udbredt, men friskt, ingen af delene løser dog problemet :wink:

Godt man er teknikker så man kan justere sig ud af problemerne :angel:
SV1000SK4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #101 Dato: Januar 25, 2007, 02:18:23 am »
Citér
I min verden er det noget i stil med 80-100 kg.

HØRT.. Der kan ikke være for meget bacon på et bord.   :D

I lægger jer bare op på bordet drenge... :D :D :D


Ja ja man skal aldrig sige aldrig majse det kunne jo ske  :angel:

Ja, jeg synes jo, at det kunne være stort, hvis noget ville give et lille nummer af en art, eller skrive en sang eller holde en tale... Jeg skal da ikke kunne sige mig fra, ikke at have lyst til at rejse mig, i min salige brandert og mumle et par bevingede ord til befolkningen  :roll: :roll:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #102 Dato: Januar 30, 2007, 10:34:40 pm »
[Jeg skal da ikke kunne sige mig fra, ikke at have lyst til at rejse mig, i min salige brandert og mumle et par bevingede ord til befolkningen
Du er hermed på talerlisten  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Thorsen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 200
  • Yamaha FZ6S årg.2005
    • Min side
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #103 Dato: Januar 31, 2007, 07:52:16 pm »
  :loser:  :loser:  :loser: Husk godt med 5 kroner på lommen, hvis du vil sikre dig, en af de spændende julepakker ved årets jul-aktion    :o  :o  :o

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Julefrokost (MÅ / SKAL SPAMMES!)
« Svar #104 Dato: Januar 31, 2007, 08:47:12 pm »
  :loser:  :loser:  :loser: Husk godt med 5 kroner på lommen, hvis du vil sikre dig, en af de spændende julepakker ved årets jul-aktion    :o  :o  :o
hvad fanden...? Skal vi have pakkeleg?  Jeg troede vi skulle drikke
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson